(3)Yoda kız

374 48 29
                                    

(Bugün bir bölüm daha gelecek)

Dahyun'un ağzından

Sabah ilk defa alarma sövmeden uyanmıştım çünkü beni sabah Momo uyandı.Kalktım lavaboda işlerimi hallettim. Lavabodan çıktığımda Momo'nun kahvaltı 🍳 hazırladığını gördüm hemen üzerime okul formalarımı giyip ona yardım etmek için peynir, zeytin çıkardım . Tabi öğrenci evinde sucuk alacak para mı var?Kahvaltımızı yapıp evden çıktık.

Bugün okulun ilk günüydü ve ben çok heyecanlıydım. Açıkçası eski okulumda birsürü zorba veya havalı çocuk vardı  ve bu okulda böyle insanların olmamasını dileyerek girdim ama yine hayattaki şansım. Okulun bahçesine girdiğimiz gibi bir kızla sırf tavşana benzediği için dalga geçtiklerini ve marul ve havuç attıklarını gördüm.Buna çok sinirim bozulmuştu bir insanla niye fiziksel özellikleri için dalga geçersin ki ? Momo'ya baktığımda çocuklara çok sinirli bakıyordu onu hiç böyle görmemiştim.

Momo'nun ağzından

Sabah Dahyun'la okula girdiğimiz gibi bir kızla dalga geçtiklerini ve birşeyler fırlattıklarını gördüm. Bu benim fazlasıyla sinirlerimi bozmuştu çünkü aynısını bende yaşamıştım hatta bu yüzden kareteye bile gitmiştim.

Daha çok bakamadım ve onlara doğru sinirle yürümeye başladım.
Çocuğun kolundan tutup çevirdim
ve yere düşürüp bir tane tekme geçirdim. O sırada kısa saçlı bir kızda gelmiş ve insanları ayırmama yardım etmişti.

Momo: Sİ****İN GİDİN!!!

Nayeon : *ağlayarak* ç-çok teşekkür ed-ederim.

Jungyeon : O p**leri bi güzel dövmek lazım ama okuldayız.

Dahyun'un ağzından

Momo kızı kurtarırken Mina ve Chae geldi. Bende onlara olan biteni anlattım.  Momo ve kısa saçlı kız insanları uzaklaştırınca bizde hemen yanlarına gittik.

Nayeon'un ağzından

Bugün okulda jungkook muymuş neymiş onun kantin sıranın önüne kaynamasına izin vermediğim için arkadaşlarıyla bana birşeyler fırlattılar ve vurdular . Sonra 2 kız geldi adları Momo ve Jungyeon beni kurtardılar herkes dağıldıktan sonra 3 kız yanımıza koştu .

Mina : İyi misin ?

Chae : O pisliklerden (BTS- ARMY sorry)mutlaka intikam alacağız
Zengin züppeleri!

Dahyun : Gel seni revire götürelim.

Ders başlamak üzereydi o yüzden beni Jungyeon götürdü diğerlerine  derse gitmelerini söyledim.

Revire geldiğimizde karşımızda bir kızın ağladığını gördüm. Yanında bir kız onun yarasına bakıyordu. Acaba o da mı benim gibi zorbalığa uğramıştı ?

Jungyeon'un ağzından

Okula girdiğimde bir kızın zorbalığa uğradığını gördüm. Yardım etmek için yöneldiğimde gördüğüm yüzle şoka girdim ( bende BİM'e  tmm dövmeyin beni 😂) o N-Nayeon'du ona lisede platonik olmama rağmen benim varlığımdan bile haberi olmayan kız. İşte o an gözüm döndü ve oraya koşmaya başladım. Geldiğimde bir kızın çoktan onlara daldığını gördüm. Ben hiç durur muyum (?) hemen üzerlerine atladım hepsini bir güzel yere serdikten sonra etraftaki kalabalığı uzaklaştırdık. Okulun s****k kızları hemen koşup ✌️oppalarını ✌️ aldılar.herkesi uzaklaştırdıktan sonra Nayeon'a baktım tabi ki beni tanımamıştı çünkü onun benim varlığımdan bile haberi yoktu. (Jungyeon efkarlı. Sjsjsj)

Momo : Merhaba ben Momo siz??

Jungyeon: Jungyeon

Nayeon : *ağlayarak* N-Nayeon. Bana yardım ettiğiniz için çok teşekkürler.

Nayeon'a tam gidelim mi diye soracakken yanımıza 3 kız geldi sanırım Momo'nun arkadaşıydılar. Tanışıp vakit kaybetmeden Nayeon'u revire götürdüm. Ben hemen Nayeon'a pansuman yapmaya başladım.
( hemşire nerde diyecek olursanız onu bende bilmiyom )

Nayeon : iyi misiniz ?

Nayeon böyle deyince anlamadım ona baktığımda karşımızda oturan kızlara sorduğunu anladım. Nayeon için o kadar endişelenmiştim ki kızları fark etmedim bile.

Sana'nın ağzından

Okula erkenden gelmiştim direk sınıfıma girdim bu yıl için çok heyecanlıydım. Hemen elimdeki poşetten kitapları masama yığdım ve dolabıma dizmeye başladım. Dolabımı yerleştirirken içeriye 7 erkek ve bir kız girdi. Kız çok tatlıydı ve kulakları yüzünden yodaya benziyordu. Yanındaki çocuklara baktım gözüm onları biryerden ısırıyordu ama bir türlü çıkartamıyordum çok takmadım ve dolabımı yerleştirmeye devam ettim. Birden BAAM diye bir ses geldi. Arkamı döndüğümde yoda yerde yatıyordu ve o 7 erkek yodanın etrafını sarmış gülüyorlardı. Birden öndeki çocuk konuşmaya başladı

Tae: Benim yerime oturursan böyle olur.

Kız sadece ağlıyordu. Kalkmaya çalışıyordu ama dirseği acıdığı için yapamıyordu. Neden bilmiyorum ama o an sanki bunlar sevdiğim kıza yapılmış gibi sinirlendim ve elimdeki kitabı çocuğa fırlattım ve HEADSHOT. Tam 12 den vurdum. Aklım almıyordu kız ağlarken onlar nasıl gülebiliyordu?

Hemen yodayı yerden kaldırdım ve kucağıma aldım ( SHY SHY SHY power) ve revire götürdüm. Baktığımda dizi ve dirsekleri kanıyordu. Hemen kanı pamukla silip pansuman yapmak için dolaptan malzemeleri aldım.Ben pansuman yaparken arkadan biri

Nayeon : İyi misiniz ?

Diye sordu.

Nayeon : o zengin züppeleri size de mi bulaştı.

İşte o an o çocukların kim olduğunu anlamıştım. Onlar bu okulun dergisinin kapağındaki zengin çocuklardı.

( böyle düşünebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( böyle düşünebilirsiniz)

EVET HERKESE YENİDEN MERHABA👋 . Umarım severek okuyorsunuzdur. Kitaba daha yeni başladım ama ben bu kitap üzerinde çok çalışıyom. Sjsjsj. Ve ve ve bunu 2. Bölümü yazdığım gün yazıyorum ama bunun size ulaştığı gün ben 4.Bölümü bitirmiş olurum. Bir günde 2 bölüm yazmaya çalışıyorum. Yorum ve vote verirseniz çoooook sevinirim. Bu arada bu hafta hergün 1 yada 2 bölüm gelecek

❤️SEVİLİYORSUNUZ❤️

•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin