(10)Jihyo Bizi Diskoya Götür🎉

221 43 4
                                    

(Momo twice'ı sadece bir kere gördüğü için onları hatırlamıyor.)

Sana'nın ağzından

Tzuyu Dubu'yu getirdiğinde hemen hızlıca planı anlattılar. Tzuyu Momo'yu otobüse bindirecekti. Jungyeon onun yanına oturup yer tutacaktı. Doğru durağa geldiğinde Jungyeon inecek yerine dubu oturacaktı. Sonra aynı şekilde konuşacak ve kafeye inecektik orda Mina ve Chae ile tanışacaktık.

Sonra Cl , Bom , Dara , Minzy erkek kılığına girecek Momo onların yanına gidince korkmuş gibi yapıp kaçacak sonra revirde Sana , Tzuyu , Jungyeon ve Nayeon'la karşılaşacak. En son asansörde Jihyo'yla tanışacak ve ona hatırlatacaktık. Sonra Dahyun onun üzerine düşecekti. Dahyun ilk istemese de biraz mırın kırın ettikten sonra onun hatırlaması için kabul etti

Hepimizin elinde Minzy'nin tasarladığı küçük telsiz gibi şeyler vardı. Onu kulağımızın arkasına taktık ve işe başladık veeee LİGHTS CAMERA EKŞIN!

Jungyeon'un ağzından

Tzuyu hemen Momoring'in yanına gitti. O sırada Dahyun doğru durakta bekliyordu. Tzuyu onu bindirdi bende onu tanımıyormuş gibi yanına oturdum. Doğru durağa gelene kadar hayallere dalmış planı unutmuştum ama ayakta dikilen dubu'yu görünce hemen kalktım ve çıktım.

Dahyun'un ağzından

Mina dalmıştı ama beni görünce hemen indi ve taksiye binip okula gitti. Bende Momo'yla konuşmaya başladım. Yurda gelince indik ve oda almak için resepsiyona gittik. Oradaki teyzeden de yardım istemiştik bizi odaya yöneltti odadaki herşeyi toplatıp valizlere koydurtmuştuk o yüzden tekrar yerleştirdik. Momo ara sıra kaşlarını çatıp birşeyler düşünüyordu. Galiba hatırlamaya çalışıyordu. Yerleşmemiz bitince hemen kafeye indik. Momo şaşırmadığım üzere jokbal aldı. Ben bu kızı anlamıyorum hafıza kaybı yaşanmasına rağmen jokbal diyor ya nasıl bir aşk bu!!! İnsanın jokbali kıskanası geliyor ama sonra onun sadece bir yemek olduğunu hatırlayıp rahatlıyorum. Hemen masaya oturduk Momo birden 'D-Dahyun' dedi sonra sustu. Bana biraz bakıp yemek yemeğe başladı. Yan masaya baktığımda KAHRETSİN! Orada şu kendini havalı sanan çocukların oturduğunu fark ettim.

Bunu fark eden Nayeon ve Jungyeon oraya koştu.
(Adlarını kısaltarak yazacağım)

Nayeon'un ağzından

Nayeon: Rica etsek burdan kalkar mısınız?

Tae: Aaa sen şu tavşan değil misin?

Jk: O günden sonra dersini almışsındır diye düşünüyordum.

Çok sinirlenmiştim ve zaten o günü hatırladıkça daha çok sinirleniyordum. İki saattir plan bozulmasın diye sakin duruyorum ama yeter! O an ki sinirle elimi masaya vurdum. Momo ve Dahmo bana bakıyordu tam olayı mahvetmemek için geri çekiliyordum ki Telsizden bir ses geldi Mina bana 'Kavgaya devam et.' Dedi. Bende Nayeon isem o günün acısını çıkartacaktım.

Nayeon: KALKIN LAN!

Diye bağırdım beklemiyorlardı galiba.

Jmn: Küçük tavşancık hala dersini almamış galiba ona tekrar bize nasıl davranması gerektiğini öğretmemiz gerek.

Birden hepsi ayağa kalktı ve ellerini çatlattı tam arkaya doğru koşacaktım ki iki el beni tuttu korkuyla arkama baktığımda bu kişinin Momo olduğunu gördüm.

Momo: Bence asıl siz o gün dersinizi almamışsınız.

Dedi ve onlara daldı ama ben bu sefer durmam arkadaş bende bir tane geçirdim sonra Jungyeon geldi bizi ayırdı ve bizi revire götürdü.

•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin