Dahyun'un ağzından
Bugün erken uyanmıştım kendime sıcak çikolata yapıp terasa çıktım. Sabahın erken saatlerinde kuşların sesini dinlemeyi çok seviyordum. Bulutların neye benzediğini düşünürken omzuma bir elin dokunmasıyla irkildim.
Sana: Dahyun sana birşey sormam lazım.
Dahyun: Ok sor.
Sana: Hani lunaparkta Momo sana itiraf etmeişti ya.
Dahyun: Evet *hafif kızarır*
Sana: Acaba hatırlıyor mudur?
Tzuyu: Aynen ya benim de aklıma takıldı.
Birden Sana'yla çığlık attık.
Dahyun: Tzuyu insan bi geldiğine haber verir.
Sana: O insan değil ki o bir yodaa.
Dahyun: Kendimizi atabiliyor muyuz?!
Tzuyu: Ya buraya dedikodu dinlemek için geldim siz direk konuyu dağıttınız yha!!!
Sana: Onu bunu boşverin de Dahyun soruma cevap versin.
Dahyun: Şşey ben b-bilmiyorum.
Gözümden istemsizce bir yaş dökülmüştü.
Tzuyu: Dubu ağlama amaa.
Sana: Üzülme belki hatırlıyordur.
Dahyun: B-bugün soracağım!
————————————————————————
Dahyun'un ağzından
Bu teklifi, hayatımın en değerli anını unutmuş olamazdı. İşte bu da kendime en yediremediğim şeydi beni unutmuş olma ihtimali. Momo'yu arıyordum ve düşüncelerim Momo'nun cevabını duymadan hayatımı karartmaya yetmişti.
Bakmadığım tek yet kalmamıştı ama Momo yoktu bende her zaman gittiğimiz kafeye gitmeye karar verdim. Ve ...SH*T Momo burada da yoktu. Bu durum çok canımı sıkmıştı. Bende yurda dönmeye karar verdim
....
Momo'nun ağzından
Akşam olmuştu ve ben dışarıda geziyordum. Aslında tüm gün gezmiştim. Bu hafıza kaybetme işinden sıkıldım ve dedim ki NEDEN GEZİP ESKİYE DAİR BİRŞEYLER HATIRLAMIYORUM? İşte böyle oldu tam yurda dönecekken deniz kokusu beni sarıp sarmaladı. Açıkçası akşam denize gitmek hoşuma giderdi küçükken de hep giderdim. Küçüklüğümü hatırlıyordum! Bu da bir gelişmeydi.
Denize geldiğimde bir ağlama sesi duydum bu ağlayan bir kızdı. kızın elinde bira gibi birşey vardı. Çok tanıdık geliyordu fakat karanlıktan dolayı seçemiyordum. Kızın yanına oturunca burnuma dolan harika kokudan anladım. O kız Dahyun'du. Ona kollarımı sardığımda bana dedi ki...
Dahyun'un ağzından
Momo'yu bulamamak beni yeterince üzerken birde ona birşey olma ihtimali beni delirtmeye yetiyordu onu tekrar kaybetmek... kapıyı çarpıp çıktım evden. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı bir bakkaldan bira alıp çıktım ve sahile indim. Kumların üzerinde otururken onunla olan komik, utanç verici yada tam anlamıyla kusursuz olan anlarımızı düşünüyordum. İstemeden birkaç göz damlası iznim dışında akmaya başladı diğerleri de onları takip etti. Ağlıyordum, bağırıyordum ve içiyordum.
Birden iki kol beni sarmaladı. Şeftali kokusundan tanıdım onu.
Kokunla sar beni hirai Momo
Oydu tüm gün aradığım kız...
"Hatırlıyor musun"diyebildim.
Momori: N-neyi?
Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor Hatırlamıyor
Ağlamam şiddetlenmişti hatırlamıyordu beni sevdiğini, benim onu deliler gibi sevdiğimi. Birden dünya bulanıklaştı tek gördüğüm Momo'nun bana şaşkınlıkla bakmasıydı. Dudakları çok güzeldi, belki bu yaptığımdan sonra bende nefret edecekti ama şu an bunu düşünebilecek halde değildim.
Momo'nun ağzından
Birden dudaklarıma yapıştı. Tepki vermiyordum, veremiyordum. Kendimi cennetin kollarında gibi hissediyordum.
Aklımdan tüm hayatım geçti . B-ben onu seviyordum. O da beni seviyordu ve ben bu kadına çok acı çektirmiştim. Benim yüzümden ağlamış, dağılmıştı. İstemsizce göz yaşlarım firar etti gözlerimden. Benden ayrıldığında göz yaşlarımı sildi.
'B-ben çok özür dilerim seni öpmemeliydim deyip ayağa kalktı. Ben ona dur diyemeden koşmaya başladı ama onu yine bırakmayacaktım. Onun arkasından koşuyor bir yandan da dur diye bağırıyordum. Bir ara sokağa girdi onun arkasından girdiğimde yolun üçe ayrıldığını gördüm ama bir dakika. BU BENİM KAYBOLDUĞUM SOKAK! Ve tüm yollar aynı yere çıkıyor. Sahile. Hemen sahile koşup o sokağın çıkışı olan mahallenin içine girdim. bir evin arkasına pusup onu beklemey başladım. Düşündüğüm gibi de oldu görüş alanıma koşmaktan darma dağın olan bir tofu girdi. Artık koşmuyordu bende bunu fırsat bilip hemen yerimden çıktım.
Dahyun beni gördüğü anda koşmaya çalıştı ama benden kurtulmaya çalışırken çok koştuğu için sadece birkaç adım atabilmişti.
Dahyun'un ağzından
Nihayet o sokaktan çıkışı bulmuştum karşıda sahili görünce yürümeye başladım. Bir yandan da yaşadıklarımı düşünüyordum. Onu öptüğünü için ağlamıştı. Artık yürüyecek gücüm bile kalmayınca oturmaya yeltendim ama ne göreyim!? bana doğru koşan bir adet Momo! Hemen koşmaya başl- pardon koşmaya çalıştım ama bir metre öteye bile gidemeden yerden yükseldim.
Momo beni sırtına almıştı ve sahile doğru koşuyordu.
'MOMO BIRAK BENİ YHAAA'
SENDE KAÇMASAYDIN PRENSES'
Bana prenses dedi
Dedi bana prenses
Prenses bana dedi
Dedi prenses banaHafıf kızarmıştım beni nereye götürdüğüne baktığımda dümdüz sahile doğru ilerliyorduk. Kumlara geldiğimizde beni anı bir hareketle kucağına çekmişti. Kafasını boynuma gömüp derin nefesler alıyordu.
Momo: Dahyun ben seni üzdüğüm için çok özür dilerim, senin gibi bir varlığı unuttuğum için kendimden nefret ediyorum. Senin bir göz yaşın için öleb-
Parmağımla ağzını kapatmıştım.
Dahyun: Ama sen ölürsen ben daha çok üzülürüm.
Bana derin derin bakmaya başladı. Onu öpmek istiyordum ama onu tekrar ağlatmaktan korkuyordum. Tam kucağından kalkıyordum ki beni kendine çekip öpmeye başladı bende ona karşılık veriyordum. Gittikçe sertleşiyordu taa ki biz nefessiz kalana kadar.
Momo: Bu gün bu kadarlık yeter dubu.
Deyip kumlara yattı ve beni de yanına çekti. Onun boynuna koydum kafamı çok güzel kokuyordu.
Her gece senin kokun eşliğinde uykuya dalmak istiyorum.
Gözlerim onun tapılası kokusuyla istemsizce kapanıyordu.
Arkadaşlar 3 haftadır bölüm atamadım çünkü sınavlarım kötüleşince düzelene kadar telefon elimden alındı.
Sizden aşşırı çok özür diliyorum. Bu arada oylarınız ve yorumlarınız beni gerçekten çok mutlu ediyor.
Sizi seviyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘ
FanficBu kitabı eskiden yazmıştım ve ilk kitabımdı. Derslerde gizlice defterime bölüm yazar sonra telefona geçirirdim. Anısı olduğu için kitabı silmek istemiyorum ama ben okumanızı tavsiye etmem. Ters psikoloji vs. yapmıyorum ciddiyim. Kitap baya cringe v...