(7)Lunapark🎉

233 39 6
                                    

Sana'nın ağzından

Dahmo ikilisi içerde kalmıştı ve Momo'yla Japonya'da 3 yıl beraber yaşadığımız için onun karanlıktan korktuğunu biliyordum. Mina da bunu çok iyi biliyordu ve birden bağırdı.

Mina: Hemen birilerini bulmalıyız kapı açılmıyor ve ikiside karanlıktan çok korkuyor her an bayılabilirler.

Jungyeon: ATEŞ YAKIN!

Tzuyoda: Neden?!

Jungyeon: bir belgeselde ateşle SİGNAL verdiklerini duymuştum.

Nayeon: Peki nasıl yakacağız?

Jihyo: Açılın Jihyo ablanız burda.

Jihyo'nun birden cebinden çakmak çıkarmasıyla sırıttım gerçekten müthiş bir ommamız vardı.

Hemen ateş yaktık orman yanmadın diye etrafınıza su dökmüş bekliyorduk. Birkaç dakika geçtikten sonra bir polis helikopteri geldi büyük ihtimal yangın çıktı sanıyorlardı bizi görünce tanktaki su ile ateşi söndürüp bize merdiven gibi birşey sarkıttılar. Hemen tırmandık ve bize ne olduğunu sormadan bizi polis merkezi gibi biryere götürdüler. İfade verecektik. Hemen bizi içeri aldılar hemen olanları ve Dahmo ikilisinin bir evde mahsur kaldığını söyledik hemen aynı helikoptere binip oraya doğru gitmeye başladık vardığımızda saat akşamın 3'üydü. Hiç uyumamıştık ama kimsenin uykusu yoktu çünkü içinde ne olduğunu bilmediğimiz kap karanlık bir evde 2 arkadaşımız mahsur kalmıştı ayrıca ikisinin de karanlık korkusu olduğu için her an bayılabilirlerdi. Hemen evin oraya koştuk polisler bizi biraz uzağa alıp kapıyı kırmak için oraya doğru gittiler.

Dahyun'un ağzından

Yanımda bir kıpırtı hissetmemle uyandım yanıma baktığımda Momo'nun nefes nefese kalktığını gördüm. Birden ağlamaya başladı, çok şaşırmıştım Momo'nun karanlıktan bu kadar çok korkacağını hiç tahmin etmemiştim. Birden konuşmaya başladı ama konuşurken zorlanıyordu.

Momo: D-dahyun b-ben çok korkuyorum!

Böyle deyince içim parçalanmış gibi hissettim onun ağlaması zaten canımı çok yakarken böyle zar zor konuşması benim çok kötü hissettirmişti ama artık emindim ben Momo'dan hoşlanmıyordum, BEN MOMO'YA SIRIL SIKLAM AĞŞIKTIM. O nasıl ormanda bana sarıldıysa bende ona öyle sarıldım. Momo yine birşeyler demeye başlamıştı.

Momo: D-dahyun b-ben iyi d-değilim.

Birden nefesi kesildi ve yere yığıldı gözüm karanlığa alışmıştı ve az da olsa birşeyler görebiliyordum hemen kafasını dizlerimin üstüne koydum.

Dahyun: MOMO UYAN LÜTFEN !!!

Bir yandan ağlıyor bir yandan da Momo'ya uyanması için yalvarıyordum. Nefesini kontrol ettiğimde hayal kırıklığına uğradım nefes almıyordu! Hemen birşeyler yapmak için elimi tam çekecekken.

Momo: *çoook kısık bir sesle* Dahyun beni bırakma.

Dedi. Şu an mutluluktan uçacaktım O YAŞIYORDU! Hemen nabzını ne nefesini yeniden kontrol ettim ve yaşıyordu. Birden eliyle beni kendine çekti şu an nasıl olduğunu anlamadığım şekilde onun üstündeydim ve çok yakındık birden dudağıma küçük bir buse kondurdu ve yine yere yığıldı sadece uyuyordu ve beni öpmüştü! Yine ve yine çoook mutluydum hemen kalktım sırtımı duvara yasladım , kafasını kucağıma koydum ve saçlarını okşamaya başladım. Birden kapıya hayvan gibi vurulma sesleri gelmeye başladı çok korkuyordum ağlamaya başladım ama Momo bu sesi duyup yine nefesi kesilir diye onun kulaklarını tıkıyordum ve birden kapının kırılmasıyla polisler ardından bizim kızlar yanımıza koştu ben hala Momo'nun kulaklarını tıkıyordum. Polisler birşeyi olup olmadığını sordular bende sadece uyuduğunu söyledim.
Polislerin Momo'yu sedyeye bindirmesi için kafasını bacağımdan çektiğimde birden uyandı.

....

Polislere olan biteni anlatmıştık ve şu an eve dönüyorduk, Momo nasıl korktuğunu anlatıyor hepimiz gülüyorduk. Birden yolda bir ilan gördük üzerinde 'lunaparkımız açılmıştır ' yazıyordu. Hemen oraya koştuk meğersem 2 saattir gülmekten yanımızdaki dev gibi lunaparkı görememişiz.

Jungyeon'un ağzından

Lunaparka geldiğimizde şu şekilde gruplara ayrılmıştık:

Mimosa=Sana, Momo , Mina

Dahtzuchae=Tzuyu, Dahyun , Chaeyoung

Jungnayo= Nayeon , Jungyeon, Jihyo

( sevenleri ayırdım 😛)

Lunaparka girdiğimiz gibi Mimosa çiftleri korku oteline (Momo gerçek olmadığını bildiği için korkmuyor, ormanda gerçekten kapkaranlık bir evde kaldıkları için korkmuştu.) Dahtzuchae hız trenine, bizde 3D boyutlu gözlük takılıp 360 döndüğümüz bir alete girdik.

Aletten indiğimizde hala içim kıpır kıpırdı çok eğlenmiştim. Hala hız treninde olan kızların arkadında mimosa'yı görmeyi beklemiyorduk büyük ihtimal dahtzuchae onlarla tekrar binmişti onlar tam tepeden aşağı düşerken tüm elektrikler gitti aletin de dahil !!!

MERHABA. Normalde daha sık bölüm atacaktım ama okul çok yükleniyor bu aralar bu yüzden yazmak için biraz zor zaman buluyorum artık 3 günde 1 gelir ama ASLA OKUL DENİLEN SIKICI ŞEY YÜZÜNDEN YAZMAYI BIRAKMAYACAĞIM !!! Kitap hala dahmo da 1. Gerçekten çok mutluyum 😀 . Yazmaya ilk başladığımda 30 okunmada coşmuştum 10 oyda halay çekmiştim şu an bu benim için çok değerli hepinize çok teşekkür ederim ☺️

KENDİZE İYİ BAKIN BYE 👋💕

•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin