(8)itiraflar , itiraflar 😏😉

245 39 7
                                    

Sana'nın ağzından

Son hız aşağı düşüyorduk. Birden Momo konuşmaya pardon çığlık atmaya başladı.

Momo: DAHYUNİEE BELKİ SÖYLEMEK İÇİN ÇOK GEÇ AMA BEN SENİ SEVİYORUM .

Zaten bende birbirlerini sevdiklerini düşünüyordum az da olsa belli oluyordu.

Birden içimden geçirdim ki zaten ölüme gidiyoruz SEN NE BEKLİYORSUN HIYAR

Sana/Tzuyu : SANA AŞIĞIM SANA/TZUYU.

İkimizde aynı anda söylemiştik belki çok geçti ama yapacak birşey yoktu vagon yayda ilerlerken birden elektrik geldi ve herşeyin düzelmesiyle rahatladık ama tam ineceğimiz yere gelecekken alet çok hızlı bir şekilde durdu ve Momo kafasını çok sert bir şekilde çarptı başı kanıyordu. Ne yapacağımı bilemezken Nayeon hemen Momo'yu kucağına aldı ve o sırada Chae ambulansı arıyordu, Mina ise elinde bezle acıtamaya özen göstererek siliyordu. Peki ya Dahyun ?

O Momo'nun yanında ağlıyordu ve bu benim canımı çok yakmıştı sevdiğine böyle birşey olması acı verici olmalıydı. O benim yakın arkadaşımdı ve onu böyle görmekte beni üzüyordu.

Dahyun'un ağzından

Hastaneye gelmiştik ve şu an ölü gibi hissediyordum. Sevdiğim kız önümde bir yatakta yatıyordu ve olabilecek en kötü ihtimaller aklımdan çıkmıyordu. Birden içeriye bir kız daldı kız çok korkmuşa benziyordu ve ağladığı her halinden belliydi. Yatağın yanına geldi ve ağzından bir kelime çıktı.' M-momo' ve ağlamaya başladı.

Birden başını kaldırıp beni süzdü ve yüzünde bir tebessümle bana baktı.

Kız: Merhaba ben jisoo. Momo'nun ablasıyım.

Momo'nun bir ablası olduğunu bilmiyordum. Tam bende kendimi tanıtacakken içeri bir kızın 'aşkım kardeşin iyi miymiş' deyip jisoo unnieye sarılmasıyla ŞOOOOK OLDUM. B-BU BENİM ABLAM!

Şu an ben şok ben iptal durumdaydım. Ablamın sevgilisi vardı, ablamın sevgilisi bir kızdı, ablamın sevgilisi benim sevdiğim kızın ablasıydı ve şu an psikoloji elden gidiyeah diye bağırsım vardı ağzında çıkan tek kelime 'abla???' Olmuştu. Bana bakmasıyla o da BİM'e girdi.

Ablası: Dahyun?

Dahyun:jennie?

Jennie: Şey şimdi şöyle .... şey oldu işte bizde şey olduk.

Ablamın kekelemesin ve korkmasını anlayabiliyordum çünkü ben aileme söylersem onu evden bile atabilirlerdi. Sorun sevgili değildi sorun sevgilisinin kız olmasıydı.

Dahyun: Abla sakin, kimseye söylemem.

Ablam birden üzerime uçup bana sarıldı.

Jennie: Soru sorma sırası bende. Sen neden burdasın acaba ???

Gidip sevdiğim kız diyemezdim ablası yanımdayken sonuçta ne tepki verirdi bilmiyordum.

Dahyun: Arkadaşım.

Diyebildim.

Jisoo: madem yanında bekleyen bir ARKADAŞI var ben sizi yanlız bırakayım yani sonuçta herşey olabilir.

Deyip çıkmışlardı. Arkadaşı imalı bir şekilde söylemişti ve ben buna birazcıcık sevinmiş olabilirim en azından tepki olumsuz değildi.

Birden yanımda bir hareketlilik hissetmemele Momo'ya baktım uyanmıştı AMA G-GÖZLERİ

Herkese merhaba. Yaklaşık 2 haftadır yb atmıyorum ama haftanın 4 günü sınav var ve birsürü ödev ama yinede okuma sayısı günden güne artıyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Dahmoda hala 1.yiz umarım hep öyle kalırız destekleriniz için teşekkürler 🙏

S
A
R
A
N
G
E
❤️
( doğru yazıp yazmadığım hakkında hiçbir bilgisi olmayan ben) sjsjsj

•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin