"-Nekem...nekem most...mindjárt jövök.Maradj itt!-siettem el hogy könnyítsek magamon."
-Na itt vagyok!-intettem Taehyungnak mikor vissza értem hozzá.
-Minden oké?-kérdezte és gyanakodva végig mért.
-Igen!Persze.Ne nézzünk valamit?-tereltem a témát és már vettem is elő a gépemet hogy keressek egy megfelelő filmet.
-Jó ötlet!-csillantak fel a szemei és már sorolta is hogy mi mindent szeretne látni.Sajnos a legtöbb javaslatát már láttam de végül megegyeztünk a Vasemberben.Igaz,ez is sokszor láttam de sose unom meg.A gépemről néztük a filmet a nappaliban.Sajnos arra nem gondoltunk hogy még mindig nem ettünk szóval közben rendeltünk magunknak kaját.Én sushit,ő pedig tempura-t*.Az ételt szerencsére gyorsan kiszállították így nem kellett sokáig éheznünk.Mire végeztünk az evéssel a filmnek is majdnem vége volt.Felajánlottam hogy kapcsoljuk ki, de Tae ragaszkodott ahhoz hogy végig nézzük tehát folytattuk.Én ugyanolyan beleéléssel figyeltem az eseményket mint eddig.A melletem ülő feje viszont néhány perc elteltével a vállamon landolt.Érdekel a vége,mi?Kis hazudós.Óvatosan felemeltem az alvó fiút és felvittem a szobámba.Szépen letettem az ágyamba és még be is takartam.Egy ideig mosolyogva figyeltem az alvó arcát.Teljesen kisimultak a vonásai.Közelebb léptem hosszá és finoman végig simítottam a puha bőrén.Ajkai halvány mosolyra húzódtak és a kezemhez dörgölőzött mint egy cica.Kuncogtam egy aprót és befeküdtem mellé gyengéden átölelve apró testét.Fejét azonnal a mellkasomba nyomta és szorosan hozzám bújt.Kezemmel apró köröket rajzoltam a felkarjára.Annyira belemerültem angyali lényébe hogy észre se vettem ahogy lassan elnyomott az álom.
Nem tudom mennyit aludhattam ,de arra ébredtem hogy Taehyung a pólómat markolgatja és furcsán nyöszörög.Arra következtettem hogy rosszat álmodik ezért elkezdtem keltegetni.
-Tae!Kelj fel!-simogattam meg a fejét,de csak nyammogott párat és megfogta a kezemet.Úgy döntöttem hagyom aludni mert biztos nagyon elfáradt.
Óvatosan meglróbáltam kiszabadulni úgy hogy ne keltsem fel.Egy ideig szarakodtam mire sikerült lehámoznom magamról a kezét.Csendben leosontam a nappaliba és úgy döntöttem dolgozok egy kicsit.Ha még nem említettem volna apám cégének az egyik alvállalatának vagyok a vezér igazgatója.Szerencsére a legtöbb feladatomat otthon is el tudom végezni,de természetesen van amikor muszáj bemennem.Szeretem ezt csinálni mert sok szabad időm van és még jól is keresek.Persze vannak időszakok amikor alig van időm lélegezni,de ez ritka.Néhány óra munka után felmentem Tae-hez hogy keljen már fel mert éjszaka nem fog aludni.Most nem figyeltem arra hogy óvatos legyek mert múltkor se vált be.Egyszerűen larántottan róla a takarót és ráugrottam.Csak azzal nem számoltam hogy időközben fel támaszkodik és ezért rá feküdtem.
-Miért kerülünk mindig ilyen szituációkba?-sóhajt pár perc néha szemezés után.*tempura : Nehéz japán étel, palacsintaszerű tésztában megmártott és olajban kisütött tengeri hal, garnélarák, vagy zöldségféle.
<—————————————————>
Nos,vissza tértem....
Remélem tetszik a rész és megérte várni.Kezdenek beindulni az események és a következő részekben új karakterek fognak megjelenni.Örülnék ha leírnátok a véleményeteket kommentbe mert nyagon feldob akár annyi is hogy "folytasd!!!" mert ezzel tudom hogy valakit érdekel,és valaki várja a folytatást.Hibákért elnézést!
Bocsánat a szent beszédemért szép napot!💕
YOU ARE READING
You're in danger...{VKook} {Szünetel}
Fanfiction"Vérfarkasok,vámpírok,manók,sárkányok,varázslók,boszorkányok és még sok más misztikus lény.Néhány évszázada még ők uralták a világot,és most?Már csak kis kedvencekként vannak számon tartva."