"-Mi?!-kiáltott fel Tae és Jimin egyszerre.
-He?-emelte fel a fejét Yoongi a kiabálásra. „
-Kurvára nem vagyok a párod Jeon Kibaszott Jungkook!-nézett rám idegesen Taehyung.
-Ennyire nincs humorod?Csak vicc volt.-nevettem fel kínosan és próbáltam mosolyogni,de inkább csak vicsorgáshoz tudnám hasonlítani azt a valamit ami az arocomon volt.
-Pedig szerintem össze illetek!-jelentette ki Jimin és nyomatékosan Yoongira nézett aki helyeslően bólogatni kezdett.
-Örülök meg minden, de inkább menjünk be a nappaliba..-indultam el az említett helység felé hogy Jiminék tudják hogy merre kell menni.
Mindannyian leültünk a kanapéra és beszélgetni kezdtünk.Előkerült minden téma ami csak létezik.Megtudtuk hogy Jimin elutazik a szüleihez Japánba, de mivel Yoonginak nincsen útlevele ezért még nem döntötték el hogy hogyan oldják meg.Persze mint jó barát felajánlottam hogy szívesen vendégül látom amíg a barátom nem lesz itthon.Tae is nagyon örült neki, mert elmondása szerint így legalább "lesz még egy normális lény a házban".Ezt elengedtem a fülem mellett.Már az időpontot is lebeszéltük ami történetesen a jövő hét utáni 9 nap.Miután mindent megszerveztünk a srácok haza mentek mi pedig úgy döntöttünk hogy elmegyünk bevásárolni.Kajákat és ruhákat Tae-nek.Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a belváros felé.Útközben próbáltam beszélgetést kezdeményezni, mert kezdett nyomasztó lenni a csend.
-Mesélj! Milyen ruhákra gondoltál?Esetleg valami ékszer?Amilyen gyönyörű vagy biztos jól állna! -csúszott ki a számon az utolsó is.Mi ütött belém?!Még hogy Ő gyönyörű...
- V-vagyis nem úgy értettem...-próbáltam menteni a menthetőt.
Nem válaszolt csak elpirult és lehajtotta a fejét.Közben meg is érkeztünk a plázához.
Megeggyeztünk hogy először az alapvető dolgokat szerezzük be és utána jöhet a többi.
Elsőnek egy drogériába mentünk be ahol vettünk tusfürdőket,dezodorokat fogkefét meg mindent ami kell het.Gyorsan fizettem és mentünk tovább.
Ezután egy emelettel feljebb mentünk a ruha boltokhoz.Mivel eléggé márkás ruhákat hordok én is Taehyung se fog ebben nélkülözni.Végig jártunk minden drága boltot a Guccitól a Victoria's Secret-ig.Pedig az egy női bolt!Nem is értem mit kerestünk ott.....Vettem neki egy telefont is hogy bármikor el tudjon érni.A számomat egyből be írtam és felhívtam magamat.
Ééés...itt jött az érdekes rész.Mi maradt ki?Hát persze hogy az alsó neműk.Abból is a legjobbat akartam ezért a legdrágábbnak tűnőbe mentünk be.
-Szerinted a szürke vagy a fekete legyen? -nézett rám Tae két boxerrel a kezében.
-Mindkettő.-vontam vállat hanyagul.-De menjünk a próba fülkébe.
-Már bocs, de "ünk"?MenjÜNK?Te is...?-méregetett furcsán.
-Persze!-bólintottam magabiztosan, mert lehet hogy már valamennyire bízok benne, de itt simán meglóhat és amilyen gyönyörű nem lepődnék meg ha valaki elrabolná.Szóval vigyázok rá.
El is indultunk a külön rész felé ahol szépen betessékeltem Taet egy fülkébe és én is utána mentem.
-Mire vársz?Vetkőzz! -hagyta el a számat ez a kicsit -nagyon- félreérthető mondat.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nos...visszatértem több mint egy hónap után.Tényleg sajnálom hogy ilyen ritkán vannak részek, de sajnos most hogy évvége van még kevesebb az időm.Pedig tényleg szeretem írni ezt a sztorit.Azért remélem valaki még olvassa....💕
Esetleges hibákért bocsi....😪
YOU ARE READING
You're in danger...{VKook} {Szünetel}
Fanfiction"Vérfarkasok,vámpírok,manók,sárkányok,varázslók,boszorkányok és még sok más misztikus lény.Néhány évszázada még ők uralták a világot,és most?Már csak kis kedvencekként vannak számon tartva."