*9*

709 78 18
                                    

"-Mire vársz? Vetkőzz! - hagyta el a számat ez a kicsit-nagyon-félreérthető mondtat."

- M-mi?-nézett rám vörös arccal.Először nem értettem hogy miért van zavarban, de gyorsan rájöttem és egy huncut mosollyal rá néztem.

- Igazából én úgy értettem hogy fel kéne próbálnod az alsókat, de most hogy mondod.....

- Mi...ja....Én is így értettem!-kezdte el elpirulva lerángatni magáról a ruháit, de az alsónadrágjánál megállt.

- Ezt is...?-pillantott rám kicsit félve, mire én egy magabiztos mosollyal bólintottam.

- Ezt is! Muszáj látnom hogy jó-e rád, az alsóddal pedig nem látszik teljesen.Szóval vedd le!

- E-el fordulsz?

- Persze!-még jó hogy a próbafülkékben van tükör.Megtettem amire kért, de amint nem figyelt óvatosan belelestem a tükörbe hogy lássam minden mozdulatát.Lassan húzta le magáról a kényelmes otthoni ruhát amit tőlem kapott, de gyorsan lehámozott magáról mindent.Vagyis...majdnem mindent.Az alsóját még nem vette le viszont így is tökéletesen láthattam a szép combjait és a formás fenekét.Mondtam már hogy meleg vagyok?
Már kezdett megszabadulni az utolsó testét takaró ruhadarabtól amikor észrevett a tükörben.Upsz...

- Te! Egész eddig kukkoltál te perverz?!-vágta hozzám dühösen a pólóját.

- Nem tehetek róla! A tekintetem egyszerűen oda tévedt!-emeltem fel védekezően a kezeimet egy ravasz mosoly kíséretében miután felé fordultam és ismét végig mértem.Erre ő persze ismét egy árnyalattal pirosabb lett és elkezdte takargatni magat.Hirtelen felindulásból közelebb léptem hozzá és óvatosan a falhoz löktem.A kezeit a feje mellé szorítottam és a fülébe morogtam :

- Ne takargasd magad! Gyönyörű a tested, bűn elrejteni a ruháid alá!-talán egy picit erotikusabbra sikerült a hangom mint terveztem, de úgy tűnik ezzel csak extra hatást értem el.Libabőrös lett és egy picit megborzongott.Aztán persze rájöttem hogy mit is művelek és én is egy kicsit elpirultam.

- Izé...azt hiszem hagylak öltözni.Szólj ha felvetted!-menekültem ki a fülkéből.Nem is értem mi van velem...
Teljesen el veszi az eszemet és valószínüleg még csak nem is tud róla.Bár, ha magamnak se ismerem be akkor ő honnan tudhatná...

- M-megvagyok!-hallottam meg egy halk hangot.Pedig otthon még milyen nagy hangja volt!Elhúztam a fülke függönyét ő pedig kissé lehajtott fejjel állt előttem az egyik álltalam kiválasztott szürke alsóban.

- Hmm...Nagyon jól áll! Ha kényelmes akkor próbáld fel a többit és megyünk!

- A-a többi is ugyanilyen csak más színű...-hebegte gyenge hangon és felmutatta a többi alsót is hogy bizonyítsa igazát.

- Ja jó.Akkor öltözz fel és gyere a kasszához.Ott várlak!-intettem a kezemmel és elindultam az említett találkozó ponthoz.

———————————————————
Hali~💕
Most picit jobban tagoltam a szöveget, de remélem nektek is tetszik így.
+ A részt is próbáltam gyorsabban hozni.Remélem tetszett!
Jó nyarat mindenkinek!
Lehetséges hibákért bocsi.....

You're in danger...{VKook} {Szünetel}Where stories live. Discover now