*10*

803 78 12
                                    

"- Ja jó.Akkor öltözz fel és gyere a kasszához.Ott várlak!-intettem a kezemmel és elindultam az említett találkozó ponthoz."

Mire minden szükséges dolgot megvettünk már este volt ezért úgy döntöttünk hogy elmegyünk vacsorázni. Gyorsan beültünk a kocsiba és elindultunk egy étterembe amit idefele láttam meg.

Mikor leparkoltam, kinyitottam Taehyung-nak az ajtót mire egy pirulást kaptam válaszként.

Szerencsére nem volt tömeg ezért helyet foglalhattunk az egyik több személyes asztalnál.Nem is az volt a lényeg hogy nagy volt, hanem az, hogy gyönyörű kilátás volt a tengerre./A történet egyébként Busanban játszódik,de szinte minden hely kitalált./

- Te mit eszel?-nézett rám Tae miután látszólag semmit se tudott választani.

- Én estére inkább csak egy salátát választok, de szerintem neked nem lenne elég a zöldség tekintve hogy vérfarkas vagy...-gondolkodtam el.

- Igazad lehet.-értett egyet és tovább tanulmányozta az étlapot.Javaslatom szerint a "saláták" és az "előételek" részt kihagyta és inkább továbblapozott a húsokhoz.Még néhány percig figyelte a választékot, de végül döntött.
Leadtuk a rendelésünket, de utána kialakult egy kínos csend.

- Egyébként hogy hogy ennyire tisztában vagy az emberek szokásaival és az ilyen alapvető dolgokkal mint például az evőeszköz használat?Tudtommal én vagyok az első.....-nem is tudom hogy fogalmazzak úgy hogy kevésbé legyek lenéző- ...szóval az első akinél vagy.-nyögöm ki pár pillanatnyi agyalás után.

- Öhmn....hát...szóval az anyád...igen,az anyád mindenre megtanított.-mondanom se kell hogy mennyire nem volt meggyőző.Felemeltem az egyik szemöldökömet és kérdőn Tae-ra néztem.

- Kérlek ne beszéljünk erről.Majd ha eljön az ideje elmondom.-nyűszítette leszegett fejjel.

- Ahogy akarod.-sóhajtottam.

Mikor haza értünk mindketten eléggé fáradtak voltunk szóval tisztálkodás meg minden nélkül az ágyamra dőltünk.Nos,igen...Az ÉN ágyamra.
Még félálomban levedlettük a ruháinkat és már csak egy alsóban bemásztunk a takaró alá.

Reggel arra ébredtem hogy valami nedves van a mellkasomon.Álmosan felemeltem a fejemet hogy megnézzem mi is az.Őszintén, szinte mindenre számítottam, csak erre nem.
Az a bizonyos valami nem volt más mint egy csinos kis nyál tócsa, Taehyung jóvoltából.
Most hogy már felnéztem, feltűnt a többi változás is.Ha az emlékeim nem csalnak, kissé más pozícióban aludtunk el.Konkrétan az ágy két legszélső pontjára kihúzódtunk, most pedig....
Én az ágy közepén terpeszkedek, Taehyung feje a mellkasomon pihen, míg az egyik lábát átdobta rajtan.A kezeivel pedig görcsösen a felsőmbe kapaszkodik.Én pedig a kezeimmel szorosan körbefogtam/Van ilyen szó, ugye....?:( /a derekát.

———————————————————
Tudom hogy gáz vagyok,ne is mondjátok.....😔
Azt állítom hogy hamarosan hozom a folytatást, erre eltűnök majdnem egy hónapra és vissza térek egy ilyen gagyi,rövid résszel....
Az a baj hogy szívesen írnék, és időm is van, de sajnos nem igazán van ihletem 🥺.
Vagyis a történet alap történései meg vannak tervezve, de mégis csak valahogy azt meg kell fogalmazni...
Nem tudom hogy mikor hozom a következő részt, de igérem hogy igyekszek ahogy tudok.
Egyébként tudom hogy van benne néhány fogalmazási hiba szóval szeretnék értük elnézést kérni.😖
Köszönöm azoknak akik még mindig itt vannak és várnak rám!💕🥺😭

You're in danger...{VKook} {Szünetel}Where stories live. Discover now