*4*

1K 98 6
                                    

"Úgy tűnik sokáig gondolkodtam mert hirtelen egy nedves orr érintette meg a kezemet."
Lassan meg fordultam és egy gyönyörű farkassal találtam szembe magamat.Kicsit olyan volt a bundája mint egy husky-nak csak annyi volt a különbség hogy neki a háta nem annyira szürkés.Meg persze méretben sem volt akkora mint egy kutya.Bőven lehetett hogy még 2 méternél is nagyobb.Valamiért egyáltalán nem rémisztett meg a gondolat hogy bármelyik másodpercben nekem ugorhat és simán megölhet.Épp ellenkezőleg,nyugalmat sugárzott magából és úgy éreztem biztonságban vagyok.Megbabonázva léptem mellé és lassan végig simítottam hófehér bundáján és megkerültem.Mikor körbe értem ismét előtte álltam mélyen a szemeibe néztem.Próbáltam kivenni belőlük valamit de a ragyogó csillogáson kívül semmit nem fedeztem fel.
Miután kigyönyörködtem magam előre biccentettem jelezve hogy nyugodtan mehet.Eleget téve kérésemnel pillanatok alatt elszáguldott.Hiába néztem utána semerre sem láttam.Tényleg elment.Kissé csalódtam.Pedig azt hittem legalább megpróbál megismerni és nem húz el az első lehetőségénél.Mondjuk biztos jobb ha szabad.Igen,egyértelműen jobb neki ha azt csinál amit akar.Ilyen-mostmár-pozitív gondolatokkal indultam vissza.
Már bezártam a kis kerítést amikor egy nagy puffanást hallottam.
-Most komolyan kizársz?-hallottam meg Taehyung hangját miközben az "ajtót" püfölte.
-Én...én azt hittem elmentél....-hajtottam le zavartan a fejemet pedig tudtam hogy nem látta.
-Nem mentem,de ha nem engedsz be elfogok!-ütött még egyet a kerítésre.
-Jó,jó.Gyere!-fordítottam el a kulcsot hogy be tudjon jönni.
-Akarsz enni?-érdeklődtem mert már eléggé jól esne valami.
-Igeen.-sóhajtott egyet.-Farkas éhes vagyok!-kezdett el kuncogni saját poénján.
-Mit kérsz?-néztem rá kíváncsi tekintettel miközben elindultunk a házba.
-Mit ehetek?-kérdezte szerényen mire én is elkezdtem gondolkodni hogy vajon mi van itthon.
-Üres a hűtő szóval bármi lehet mert redelünk.
-Szerinted ide kihozzák?Az isten segge alatt vagyunk!-röhögött fel.
-Ha az ember eleget fizet bárhova elviszik.-húztam kínos mosolyra ajkaimat.
-És te tudsz eleget fizetni?-jött közelebb incselkedve és szórakozottan felhúzta az egyik szemöldökét.
-Szerinted tudok eleget fizetni?-kérdeztem vissza ugyan olyan stílusban.Arra számítottam hogy ettől egy picit vissza vesz, de helyette csak még bátrabban válaszolt.
-Ha engem kitudtál fizetni-márpedig én megfizethetetlen vagyok-szerintem egy kaja rendelés sem okoz neked gondot.-suttogta a végét már szinte belemászva a fejembe.Ezután megpaskolta az arcomat és elsétált a nappaliba.Döbbenten néztem utána mert egyáltalán nem ilyen reakciót vártam.Mikor észbekaptam elindultam utána és egy elég vicces szituáció fogadott.Taehyung az ablakhoz nyomódva figyelt egy mókust és néha megrázkódott az egész teste.
-Na,mivan!Beindult az állati ösztön?-nevettem fel.
-Nagyon vicces vagy ,de inkább tedd magad hasznossá és nyisd ki nekem ezt a szart mert én megnyúzom azt a hülye rágcsálót!-mérgelődött miközben a terasz ajtót rángatta.
Tettem amit kért és másodpercek töredéke alatt már farkasként kergette a mókust.Elég vicces látványt nyújtott ezért nem bírtam ki röhögés nélkül és elkezdtem bíztatni Tae-t.Úgy tűnik ez rossz ötlet volt mert kezdtek elfajulni a dolgok.Ennyi kellett és eldöntöttem közbe avatkozok mert nem akartam hogy a kertből csatatér legyen.
Gyorsan elkaptam és a földre szorítottam valamennyi sikerrel.
-Nyugi!-próbálkoztam bénán de ez csak olaj volt a tűzre mert még jobban vergődni kezdett.Egyre nehezebb volt lefogni és egy hirtelen mozdulattal fordított a helyzetünkön és már ő volt felettem.Mivel nekem ez a helyzet nem volt kedvező ezért egy erős rántással újra Tae fölé kerültem.Egy ideig próbált szabadulni ,de feladtam és visszaváltozott.Azt hittem feladta de egyszercsak karon ütött de ahelyett hogy elengedtem volna csak azt érte el hogy elvesztettem az egyensúlyomat és ráestem.Eléggé kínos volt mivel ajkainkat alig pár centi választotta el.Éreztem ahogy elvörösödök ahogy Taehyung is.Egy ideig egyikünk se mozdult csak bámultunk egymás szemébe amikor hirtelen megszólalt.
"-Mire vársz?.........„

Nemtudom mennyire érthető de a ...... helyén is szöveg van.Na,ki mit gondol,mit mondhatott Taehyung?A kövi részben kiderül😏
Remélem jó kis fangörcsöt okoztam így estére😍
Esetleges hibákért bocsi!Tudom gonosz vagyok hogy itt hagyom abba!

You're in danger...{VKook} {Szünetel}Onde histórias criam vida. Descubra agora