"Miért kerülünk mindig ilyen szituációkba?-sóhajt pár perc néma szemezés után."
Elvörösödve ugrottam le róla és felé nyújtottam a kezemet hogy felsegítsem az ágyról.Valószínüleg nem értette mit akarok mert csak oldalra döntött fejjel nézett rám.Kínosan megvakartam a tarkómat és biccentettem neki hogy kövessen.Amikor a nappaliba értünk mindketten levágódtunk a kanapéra és csönben figyeltük egymást.Kezdett borzasztó kínos lenni az egész szituáció és úgy éreztem hogy nem bírok tovább kettesben lenni vele.
-Figyelj!Áthívom az egyik barátomat és a párját.Biztos jól kifogtok jönni.-osztottam meg vele az ötletemet és elővettem a telefonomat hogy felhívjam Jimin-t.Szerencsére nem laknak túl messze ezért azt mondta hogy kb. fél óra múlva megérkeznek.
-Nem sokára itt vannak.Addig mit szeretnél csinálni?-kérdeztem miután láttam hogy nagyon unatkozik.
-Ki megyünk az erdőbe?-nézett rám könyörögve.Már épp mondtam volna hogy rossz az idő,de kiskutya szemekkel nézett rám és elkezdtett nyüszíteni.
-Eh..menj te.-adtam fel az ellenállást.-Kimegyek veled a kertbe onnan tovább egyedül mész,de figyellek!Maximum 15 perc múlva gyere vissza!-adtam ki szigorúan a parancsot.
-Imádlak,imádlak,imádlak!-ugrott rám és kezdett el ölelgetni.
-Örülök, de megfulladok.-borítottam le magamról.Elküldtem cipőért és én is ezt tettem.Amint kinyitottam az ajtót úgy rohant a kert végébe mintha puskából lőtték volna ki.Nevetve siettem utána egy összehajtott napozó ággyal a kezemben.Kiengedtem az erdőbe és széthajtottam a napozó ágyat,amin kényelmesen el is helyezkedtem.Magamra kaptam a napszemüvegemet és elkezdtem olvasgatni a telefonomon.Teljesen belemerültem és csak arra lettem figyelmes hogy Tae bökdös hogy eltelt a 15 perc.Amint észbe kaptam már hívott is Jimin hogy engedjem be őket.Mivel az egész ház "okos" elég volt megnyomni egy gombot a telefonomban és már nyílt is a kapu, mi pedig elindultunk fogadni a vendégeket.-Szia Jimin!Rég láttalak.-öleltem meg barátomat,mire párja néhány rosszalló pillantással ajándékozott meg.-Szia Yoongi!-köszöntem neki is,de ölelés helyett őt kézfogással üdvözöltem.Régebben nem igazán jöttünk ki jól,mivel mint már említettem nem kedvelem a vámpírokat,Yoongi -Jimin párja- meg csam szimplán utál mindenkit -Jimint kivéve - de szerencsére végül össze barátkoztunk.Most mondanám hogy Yoongira nem igazak a vámpíros sztereotípiák,de nem hazudok.Mind igazak.Mogorva,hófehér a bőre,utálja a napot és az összes többi.Viszont egy tényleg nem igaz rá.Méghogy a vámpírok nem alszanak.Pff,ő mást se csinál egész nap.
-Uuuu Jungkookie,ki ez a helyes fiúcskaaa~?!-nézett rám sokat sejtő arc kifejezéssel Jimin.
-Anyád picsája a helyes..-morgott Yoongi az orra alatt.
-Nyaa cukorkám~.Ne legyél féltékeny tudod hogy téged szeretlek tündér bogaram!-kezdte el nyomkodni Chim a barátja fejét.Én persze jól szórakoztam rajta,de Yoongi csak elvörösödve arrébb lökte.-Hagyjál!-nézett durcásan.
-Nos,ha befejeztétek akkor bemutatkoznék.Kim Taehyung vagyok!Jungkook.....izé....Jungkook...-szólt közbe Tae,de annál a résznél elakadt hogy kicsodám.
-Öhm...szóval....Tae a....az...a párom!Igen,a párom!-találtam ki
random mert -fasz tudja miért- nem akartam elmondani Jiminéknek hogy Taet csak "kaptam".
-Mi?!-kiáltott fel Tae és Jimin egyszerre.
-He?-emelte fel a fejét Yoongi a kiabálásra.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Először is ezer bocsánat hogy eltűntem több mint egy hónapra,de elhunyt egy rokonom és eléggé meg viselt😪.Depisen meg ugye nem akartam írni mert a rész is szomorú hangulatú lett volna.Most viszont vissza tértem és mit látok?! 2K megtekintés!😍 OMG!Nagyon hálás vagyok hogy ennyien olvassátok a könyvemet(a részeken kb. 300-400 megtekintés sozkott lenni)!Igérem mostantól próbálok aktívabb lenni😘😊!
Esetleges hibákért bocsi!😅
YOU ARE READING
You're in danger...{VKook} {Szünetel}
Fanfiction"Vérfarkasok,vámpírok,manók,sárkányok,varázslók,boszorkányok és még sok más misztikus lény.Néhány évszázada még ők uralták a világot,és most?Már csak kis kedvencekként vannak számon tartva."