Burak Kireççi
odada uyandığımda önce kendime gelemedim. Elim boynuma gittiğinde kan vardı hafif ayperinin böyle yapacağı belliydi.ama öğrenmem lazım semih benim mi? oğlum zamanında yaptığım hata yüzünden eğer beni cezalandırıyorsa ayperiyi çok kötü yaparım 'Ulan ayperi ulan ayperi seni bulduğumda o kanatlarını söknezsem banada Burak Kireççi demesinler diye daha sonra bak bakalım kaçıyor musun' hiç bir şey yapmadığım yapmayacağım anlamına gelmez.hemen en yakın adamım sadi yi aradım.
"alo. sadi"
"efendim burak bey"
"bana hemen baran şanlının mardindeki evinin adresini bul ayrıca bulduğunda orayı takip et ve bana akşam için dövüş ayarla"
"tamam abi"
aynanın karşısına geçip kendime baktım saydırmaya başladım.
"sen adam mısın lan ha sen adam mısın sevdiğin kadını böyle mi? geri döndüreceksin"
ayna ya daha fazla bakamadım hızlıca toparlanıp odadan ve otelden çıktım eve geldim.aklım defnede 7 yıl önce olanlar onu etkilemişti özelliklede baran şanlı denilen şerefsiz eğer ya ayperiye dokunmuşsa işte o an baran şanlı diye bir şey kalmaz.kapıyı çaldığımda evin hizmetçilerinden biri açtı. ona bakmadan içeri girdim annem geldiğimi görünce
"oğlum hoşgeldin seninle konuşmam lazım"
"anne sonra konuşalım"
"hayır efendim şimdi konuşucaz bu ne aa sen bir yandan defne bir yandan....oğlum canım niye böylesin hala o kızı unutamadın mı?"
"anne sen nerden biliyorsun"
"anneler bilir anlar çocuklarının içindekini" daha fazla dinlemedim yukarı defnenin odasına çıktım. baktığımda yatağında ağlıyordu.yanına oturdun geldiğimi anlamış olacak ki bana sarıldı.ağlamaya devam etti. "hamileymiş burak hamile"
"kim hamile defne ne diyorsun"
elindeki tableti bana uzattı. alıp okumaya başladım." ŞOK ŞOK ŞOK!! 4 yıl önce baran şanlı ve ayperi erarslan geçen günlerde istanbula gelmişlerdi. pek göz önünde olamayı sevmeyen çiftle kısa sohbet ettik. bize bir çocuklarının olacağının haberini haberini veren çift gayet mutluydular"
"buna ağlıyorum işte hem benim çocuğumu hemde senin çocuğunu elimizden aldılar."
"ne dedin ne dedin"
"bir şey demedim"
"benim oğlum dimi semih benim oğlum"
"hayır Burak"
"yalan söyleme defne"
"olsa ne olur olmasa ne olur Burak ne yapacaksın semihi ondan alıcak mısın"
"evet öyle yapacağım semih benim oğlum mu"
"evet"
Defne nin sesi kısık çıkmıştı işte istediğim şey oldu o benim oğlum bundan hiç şüphe etmemiştim. O benim oğlum deli gibi kahkaha attım defne korkumuşa benziyordu kork benden defne sende kork o Baran p***'de bunun bedelini ödeyecek çocuğumu benden almak neymiş görecek. Hızlıca duş alıp çıktım. Önce dövüşüceğim yere geldim. Dövüşe 16 yaşında başladım. Hayatım oldu. ben dövüş sayesinde hem çok iyi işler yaptım hemde sayamayacağım kadar battım.beni acımasız yapan dövüş ve sonrasında yaşadıklarım. arabama atlayıp mekana geldim soyunma odasına girip giyindim. yanıma en güvendiğim adamlarımdan hakan geldi
"abi dediklerini yerine getirdik. baran şanlı yı şuan takip ediyoruz ayrıca ayperi hanımı da takip ediyoruz "
"tamam hakan benden haber bekleyin.hakan avukatla görüşme ayarla ayarla"
"tamam abi"
kafese girp benimle dövüşecek olna adama baktım.iri yarıydı benim için iyiydi biraz ter atardım. dövüşmeye baladık. taktikler hep ezberimde hiç şaşmadı ve şaşmayacak.Defne
O haberi Buraka ben gösterdim. Ben yaptım o yalan haberi çünkü eğer Burak ayperi'yi barandan merhaba ayırırdı. Bende Baranı takrardan kendime aşık ederdim. Yıllar önce de aynısını yapmıştım. Şimdide yaparım 'Barana giden her yol mubah' içimde acaba var acaba Baran ona dokundu mu acaba Baran ona sarıldı mı bana sarıldığı gibi acaba onu da uyurken izledi mi? Aklıma gelen hayalle gülümsedim.Flash bellek
Baran defneyi öpeceği zaman kapı çalar. Defne gülmeye Baran ise her kim gelmişse döveceğini söylüyor.
"gülme defne"
"ama sevgilim suratının halini görmeliydin"
"hahaha""Baran kapı"
"evet kapı"
"kim geldiyse onun ******* *******" {kısaca küfür}
"Baran çok ayıp"
Diyip kapıyı açmaya gittim.Flash bellek son
Gözümden gelen yaşla güldüm. Kapım çaldı gelen Tuğba yengemdi beni asla Burak tan ayrı tutmamıştı. Yanıma geldi saçımı okşadı annemin yapmadığını yaptı her sefer"defnem güzel kızım bak seni buraktan asla ayrı tutmadım anlat bana nesi var oğlumun bu 5 senedir onu hiç iyi görmedim ben de bir anneyim oğlum mutsuz sana yalvarıyorum kızım"
"tamam yenge anlatıcam ama sende beni dinliceksin"
"tamam kızım"
"bundan 5 yıl önce bir gün Burak beni aradı bana burda bir kadın olduğunu ve o kadının kendisinden hamile olduğunu söyledi. Bende başta şaşırdım. Beni çağırdığı eve gidince gerçekten vardı kadın ve hamileydi. Burak bana bebeği almamı istedi. Ama ben yapamadım. Ayperi'ye yardım ettim. Buraka bebek öldü diyecektik ama Burak bunu anladı ve ayperi nin karnına yumruk attı. Yenge o yumruktan sonra ben bile bebeğin öldüğünü düşündüm"
"aman Allahım benim oğlum bu kadar cani mi bu kadar mı gözü dönmüş mü? Peki peki ya bebek o öldü mü?"
"hayır yenge o ölmedi çok sağlıklı bir bebek ve çok güçlü annesini yanlız bırakmayan bir bebek"
"Allahım sana şükürler olsun torunumu bana bağışladın"
"yenge daha dur bu ne ki Baran hani aşık olduğum adam vardı. Hatta ondan bir de çocuğum vardı."
"var ya o adı batasıca baban izin vermedi size yoksa sende oğlunu büyütücektin sende onunla oynayacaktın"
"işte sana dedim ya Burak yumruk attı. Ben ayperi'yi oradan götürmek istedim. Arabaya taşıtıp götürdümde ama Burak ın adamları peşimizdeydi. Bende onları atlatınca ayperi'yi görünmez bir yol kenarına bıraktım. Onu Baran bulmuş ona yardım etmiş. Ve onunla evlenmiş yeng ben o akşam onları öyle görünce kalbim paramparça oldu"
"ah kızım ah kınalı kuzum kessin sen oğlunu da gördün üstelik ayperiye anne diyordu değilmi"
"yenge ben orada ölmek istedim o her anne diyişinde ben ölmek istedim"
"tamam güzel kızım tamam ben bu konuyu Turgut amcanla konuşucam en kısa zamanda torunumuzu görücez.....kızım kime benziyor"
"Burak ın kopyası sanki Burak tekrar küçülmüş de semih buray Olmuş"
"adı semih buray mı?"
"evet yenge bir görsen"
"rabbim o günlerde gösterir"
"hadi sen dinlen biraz ben amcanla konuşayım"
"tamam yenge"
"defnem güzel kızım rabbim derdi vermişse dermanıda verir."
"bilmiyorum yenge bilmiyorum"
ayrıca kısa oldu sanki öneriler lütfen size söz verdiğim yeni bölüm geldi bu bölüm bir istisnaydı.bundan sonraki bölümler pazartesiye kendinize iyi bakın oy ve yorumlarınızı bekliyorum. HOŞÇAKALIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Mafya'nın Bebeği (düzenlemede )
ChickLitAyperi Tek suçu o akşam arkadaşına uymaktı. Ama nereden bile bilirdi ki başına gelecekleri. Hayatının sadece bir gecede kararacağını o gecenin tüm ömrünü etkileyeceğini Burak Acımasızdı gözünü kırpmadan birini öldürebilirdi. Katil olmasının yanında...