Ayperi
sabah hayatımın en kötü zamanıydı. Tanımadığım bir yatakta ve tanımadığım bir erkekle yatıyordum. Kalbim çok hızlı atıyordu. Hızlıca kalkıp giyinmeye başladım. Kasıklarımdaki ağrı çok fazlaydı. Tam odadan çıkacakken o uyandı."nereye böyle bir şey unutmadın mı?"
"ne unutmadın mı?"
Hızlıca kalktı giyindi. Cüzdanını çıkardı anlamaz gözlerle ona bakıyordum bir tomar para çıkardı yüzüme fırlattı.
"bunlar akşam ki performansın için hakkettin"
Beni resmen o***** (arkadaşlar kelimeyi tamamen yazmıyorum çünkü hiç bir kadın o lafı duymayı hak etmez)
yerine koydu yüzüne bile bakmadan çıktım. Ağlaya ağlaya taksiye binip sudemin evine gittim kapıyı çaldığımda yeni uyanmış sudem açtı bana baktığında ise çok şaşkındı. Hızlıca sarıldım. Ağlamaya devam ettim. Beni odasına götürdü. Yatağa yatıracaktı ki"banyo yapmam lazım"
Dedim. Hafifçe başını salladı. Beni banyoya götürdü kıyafetlerimi çıkardı vücudumu gördüğünde ise çığlık atmaya başladı. Aynaya bakınca şaşırdım desem yalan olur ama şaşırmamıştım.
Boynum mosmordu gerdanım aynı şekilde göğüslerimin her tarafı da mosmor aman Allahım bu adam bana ne yapmaştı ve ben salak gibi hiç bir şey hatırlamıyorum tek hatırladığım kolumdan tutup yukarı çıkartması ama öncesinde ne oldu sonradan ne oldu hiç bir şey hatırlamıyorum sudem dışarı çıktı bende hızlıca duş aldım. Bornozu giyip çıktım sudem yatakta oturuyordu bende Yanına gidip oturdum. Sarıldım göz yaşlarım benden bağımsızlığını ilan etmiş gidiyor."ayperi ne oldu anlat bana"
"ben o adamla aynı yatakta yattım. Hiç bir şey hatırlamıyorum tek hatırladığım kolumdan tutup yukarı çıkartması sonra ne oldu hafızam silik hiç bir şey yok ben o adamla yattım"
"bak sana geçecek bitecek gibi saçma laflar etmem sen yapıp üstesinden geliceksin ayperi"
"sudem bana o***** muamelesi yaptı. Sabah yüzüme para fırlattı kendimi çok kötü hissettim"
"ne yaptı ne yaptı"
"sudem sakin ol"
"lan ne sakin olması o piç kim ki benim arkadaşıma kardeşime o kelimeyi kullanıyor"
Sıkıca sarıldı bırakmak istemezsice sonra soran gözlerle bana baktı.
"ayperi siz..... Yani anlarsın ya....... Nasıl söylesem"
"geveleme ne diyeceksen de"
"siz korundunuz mu"
Bakışlarım yere indi gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım. Gece gözlerimin önünde canlandı hızlıca açtım gözlerimi edepsiz sahneler geliyordu hep
"korunmuştur büyük bir ihtimal yani önüne gelen her kadından çocuk yapmıyorsa"
"tamam...... Şimdi ne olacak ayperi"
"dün gece hiç yaşanmadı ben unutucam sende unut ailem öğrenirse ben biterim zaten pazartesi günü işe başlicam anlayacağın unutucam"
Telefonum çaldığında hemen baktım
Validem=arıyor....
Hızlıca cevap verdim. Annem beni eve çağırıyor kesin hesap soracak hızlıca sudemin kıyafetlerinden giyindim evden çıktım. Yürümeye başladım. Bana en iyi gelen şeydi kuşların cıvıltıları kalbimde inanılmaz bir huzur veriyor. Eve hızlıca girdim salona baktığımda tanımadığım insanlar vardı. Annem bana baktı
"ayperi gel kızım seni Nebahat teyzen ve sami amcanla tanıştırayım"
Nezaketen ellerini öptüm
"hoşgeldiniz. Anne benim hemen çıkmam lazım malum iş"
"aaaa biz seni görmeye gelelim senin dediğine bak bundan gelin olmaz oğlumu kaldıramaz benim oğlum dalyan gibi delikanlı"
Sabrımın son demlerindeydim. Ben bu kadına dün hayır dedim ama annem 24 saat bile geçmeden bulmuş
"eee o zaman o dalyan gibi oğluna başka kız bak... yürü hade naş naş"
Diyip kadını evden kovdum. Anneme gelince karşısına geçip konuşmaya başladım.
"bak anne seni son kez uyarıyorum bir daha benim hayatım ile ilgili karar alma ben evlenmek istemiyorum sende ona göre davran ha eğer diyorsan ben yapmaya devam edeceğim ben bu evden gidiyorum."
Annemin yüzü endişeli olunca bende takmayıp odama valizlerimi aldım kıyafetlerimi doldurdum. Bundan sonra hiç kimse bana istediğini yaptıramaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Mafya'nın Bebeği (düzenlemede )
Literatura FemininaAyperi Tek suçu o akşam arkadaşına uymaktı. Ama nereden bile bilirdi ki başına gelecekleri. Hayatının sadece bir gecede kararacağını o gecenin tüm ömrünü etkileyeceğini Burak Acımasızdı gözünü kırpmadan birini öldürebilirdi. Katil olmasının yanında...