13.bölüm

10.6K 267 22
                                    

YAZAR PİSLİKLİK YAPTI.. 😈😈😈

Ayperi
Yıllar önce kovulduğum kapının önündeydim. Babam annem onları çok özlemiştim. Annemin kokusunu her ne kadar mesafeli olsak bile onları çok seviyorum. Babama Semihe hamile olduğumu söylediğimde bana

'hangi adamdan peydahladıysan ona git bundan sonra benim ayperi Eraslan diye bir kızım yok'
o sözlerden sonra asla buraya gelmedim ama hep hep annemin hamileliğimde yanımda olmasını istedim. Semihi ilk kez kucağıma aldığımda heyecanımı onunla paylaşmak istedim nasıl kucağıma alma şeklini göstersin istedim. Emzirdiğim zaman bana yardımcı olmasını istedim.

"anne burası neresi"

Küçük oğluma baktım. Bana meraklı gözlerle bakıyordu. Ay mavi gözlerine kurban olurum. Hele o gamzeleri onları yerim yer salak iç sesim dışarıya çıktı.

'kızzzz sen git onun babasının gamzelerini ye'

'sussana be lanet iç ses'

'aaaa aypericiğim beni özlemişsindir. Bende bir ziyarete geleyim dedim'

'defol git iç ses bak seni döverim'

'Yaaaa tabi tabi canım'

'iç ses Allah'a aşkına defol git'

'ay tamam be baybay'

'sana da'

Meraklı oğluma baktım.

"burası deden ve anneannenin evi"

"gerçekten mi?"

"evet hadi bakalım içeri girelim"

Kapıyı çaldım. Bir süre sonra kapı açıldı. Annem kapıda bana bakıyordu. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum onu görünce daha fazla tutamadım. Ağlamaya başladım.

"anne"

"ayperi kızım"

"anne ben ben"

"şşşş gel içeri"

Semihle beraber içeri girdik. Salonda babam vardı. Beni görünce sinirlendi.

"ne işin var burda senin hangi yüzle gelirsin buraya"

Bağırmaya başladı. Semih korkmuş olacak ki bacağıma sarıldı.

"tamam annem korkma"

"ayperi derhal git burdan senin burda yerin yok"

"sadece annemi görmeye geldim. Gidiyorum şimdi"

Semihi alıp arkamı döndüm o an annemin

"ayperi bekle bende geliyorum. Yeter artık yeter ne zaman affedeceksin kızını ali Akif o senin kızın ya kızın. Yıllarca senin yüzünden onu göremedim. Onun kokusuna hasret kaldım. Hep bir umut bekledim kızımızı affedersin diye ama taş kalbin yine affetmedi"

"yeter asude kes sesini benim ayperi diye bir kızım yok bunu böyle bil"

"ondan başka evladımız yok bizim ali Akif anla ben kızımı torunumu yanımda görmek istiyorum. Eğer eğer onu affetmezsen bende bu evden giderim. Ayperi'den sonra çocuk istedim ama sen hayır dedin neden sırf istemeyerek evlendiğimiz için ama bundan sonra sana boyun eğmeyeceğim"

Duyduklarımla şoka uğradım ben onları mutlu mesut zannederken aman Allahım. Annem valizini alıp elimden tuttu.

"hadi kızım gidiyoruz"

Evden çıktık. Annem ve babamı henüz çözmüş değildim. Onlar birer kapalı kutuydu. Ama şimdi daha da merak etmiştim.

"anne benimle gel"

Katil Mafya'nın Bebeği (düzenlemede ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin