1-2 Ay sonra
Her şeyin güzel olabilme ihtimali varmıdır? Ya da çok isteyip de yaptığınız bir şey..ya da sürekli sürekli denemeye çalışıp da yanıldığınız..hayatta her şeyin bir belirtisi vardır.Mutluluğun,mutsuzluğun,acının,tutkunun,aşkın,gerçeğin,gözyaşlarının ve daha bir çok şeyin belirtisi vardır ve kalıcıdır senin üstünde.O üzerinde ki damgadan kurtulmak istersin ama seni sürekli içine haps eder,ya iyi bir şekilde ya da iliklerine kadar canını acıtacak şekilde..
Ve ben şimdi vücudumun her bir zerresine kadar,gözlerim yaşarana kadar çok mutlu oluyorum şimdilerde.Çünkü gerçek mutluluğumun,aşkımın yanımda olduğunu biliyorum.
Çok şey yaşandı bitti, çok dik görünmeye çalıştım ama çok düşmelerim oldu..Çok gülmelerim ama boğazlarım yırtılana kadar ağlamalarımda oldu..çokça nefret etmelerim ha bir de galiba kurmaca bir hayat içinde tek bir sevgiye tutunmaya çalışmam,o aşkı elimde tutmaya çalıştığım oldu..
Hep mantık mantık..mantık mantık..
Bu mantık işi iyi bir şey değil..çünkü sevgiyi köreltiyor bir kere..
Yıllar sonra Kerim karşıma çıktığında ben sadece o Aksak soyadını o iğrenç hayatı,prestiji değil mantık ile aşkı karıştırmayı bıraktım.Çünkü ancak o şekilde gerçek sevgiyi yakalayabildim.
Ve bu gerçek sevgim ile Eşim Kerim Adil Sağlam ile çok mutluyum..pek fazla uzun zaman olmadı evleneli ama..onunla zaman nasıl geçiyor anlamış değilim.
Sade bir tören ile evlendik çok sayıda kıymetli akrabalarımız,değerli arkadaşlarımız ile.Keyifli güzel bir Anı oldu bizim için..
Bir hafta boyunca Pariste hoş bir balayı yaptık güzel yerler gezdik gördük sonrasında Istanbula döndük,Mila bizimle kalıyor yavaş yavaş kerime alışıyor..tabi arada istediğinde babası ile vakit geçiriyor.
Efendim böyle mutluyuz..mutluluk çok uzak değil yakın..sadece hissetmesini bilin ve o mutluluğa gidin gerisi kendiliğinden gelecektir...~
Kupelerimi takarak telaşla kerime seslenerek odaya doğru ilerledim sırıtarak yatmış bana bakıyordu
"Yarım saattir sesleniyorum keriimm niye duymuyormusun?..ben sana sabahtan beri ne diyorum ama Oya kahvaltıya çağırdı bak pelinlerde orda olacak ben hazırlandım sen halaa yataktasın kerim kalkarmısın lütfen"
"I-ıı gitmeyelim yatalım burda beraber yaa gel.."
"Kerim dedim ama hadi bak kız bekliyor"
Kerim gülerek beni yatağa devirdi, gülerek gıdıklıyor bende altında kahkahalar atıyordum
"Ahhahaaaa kerim aşkım dur yapma..yapma dur"
Kerim gülerek durdu gözlerimin içine baktı,dudaklarıma bir öpücük kondurdu, öpüşüne karşılık verdiğimde öpüşmemiz daha hızlı bir hal almaya başlıyordu
"Kerim" dedim zar zor
"Hıı?"
"Gidicez ama sevgilim hadi"
"İyi hadi tamam kalk " dedi Kerim,gülerek dizlerimin üzerinde yükselip üzerinden kalktım,kerimde hemen ardından kalktı.Dolabı açıp siyah bir kazak pantolon aldıktan sonra giyinmeye başladı bende aynada saçlarımı düzeltiyordum
"Hadi güzelim çıkalım"
"Tamam.."
El ele aşağıya inip Kerimin Askılıktan alıp giymem için yardım ettiği an kabanımı giydim o da montunu giydiğinde el ele evden çıktık Oyanın evine doğru yürümeye başladık
"Merve?"
"Efendim"
"Burcu ile konuşuyormusunuz siz hiç?"
"Hayır ay hiç görmüyorum bile ben burcuyu"
"Bebek bekliyorlarmış" dedi kerim yüzünde bir tebessüm ile
"Aaa ne güzel, Sen burcuya bak yaa..bir pilates topu iken hamile kalmak ha valla çok iyi" dedim gülerek
"Evet bayaa iyi Emre de çok mutlu olmuş..ki mutlu olunmayacak şey mi Allah Aşkına.."
"İster misin ki?"
"Neyi?"
"Böyle bir şey ile mutlu olmayı,baba olmayı?"
"İsterim..çok" dedi kerim titrek bir sesle
Elimi Kerimin yanağına götürüp bir öpücük kondurdum,yeni traş lasyonunun kokusu öyle güzeldi ki...
"Hadi girelim içeri durmayalım burda Böyle soğuk hava.."
"Girelim" dedim Kerimin koluna girerek
Beraber kapıya doğru ilerlediğimiz de kapıyı çaldım Oya ve Serhan gülümseyerek keyifle karşıladılar bizi..hep beraber içeri geçtik Kerim,Serhan,taylan bahçede gülüp sohbet ediyor biz kızlarla mutfakta son kalan işleri hallediyor son son kahvaltılıkları masaya yaşıyorduk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Cinayetler /Ve Daha Büyükleri~3.Sezon
RomanceYarım kalan hesaplar ve sırların bütünü ile devam etmeye yelken açmış zor aşkın hikayesi..