Her şey yeni başlıyor..
"Sevemem dedin gittin..gel demedin hiç gelmedim..peki ya bir gün sev desem yine severmiydin beni.."
(Mervenin Anlatımıyla)
Düşüncelerim hayatımla,kalbimle,Bir bir yaşadıklarımla..tek tek ne varsa kaybedişlerim ile içimi yakıp küle çevirmekten beni mahvetmekten bıkmıyordu..Ne bi mutlu olmayı başarabiliyordum ne de içimden ne geliyorsa için için ağlamayı başarabiliyordum..çürümüş bir hisle..kalp ile..bakış ile ruh ile yaşıyordum..
Bu son yaşadıklarım beni doğru yolamı yoksa bir uçurumun kenarına mı götürecek bilmiyordum..Tekrar eski ben olabilecekmiyim..yaşanılan her ne varsa unutup..Güçlü görünüp yep yeni bir mutluluğa yelken açabilecekmiydim bilmiyorum..Mahvoluşluğumu büyütmüşüm gözümde..kendime bir can suyu veremiyordum..Her geçen gün kuruyup gidiyordum..
Sahi bir gün bir dal uzanırmıydı beni tutmaya?
****
"Mervee..mervee..burdamısınn?" Serhan Elini yüzüme doğru beni kendine çevirmek için sallıyordu..gözlerimi kapayıp..iç çektim serhana döndüm..
"Çok Afedersin noldu..gidiyormusun?"
"Milanın bir kaç parça bir şeyini aldım..çantasına koydum çıkıyorum..Bir kaç gün sonra gelir alırsın.."
saçımı kulağımın gerisine alıp başımı salladım
"Alırım tabi..öp onu benim için..baba kız size iyi eğlenceler" Gülümsedim..
Serhanla beraber kapıya doğru ilerledik.. Tam kapıyı açmış başımı dışarıya doğru çevirmiştim ki..kapının eşiğinde dikilen kişiyi görür görmez..olduğum yerde kala kaldım..
Serhan önce bir bana baktı..ardından kapıdaki kişiye..ikimizde o an hatta üçümuz de birbirimize bakıyorduk
Serhan çatık kaşıyla tek düze bir ses ile konuşmaya başladı
"Kerim.."
içten içe nefes alışlarım artıyordu durmadan..Bir serhana bir karşımda ki kerime bakıyordum
"Bay Serhan.."
Serhan beni Eli ile arkasına aldı
"Sık sık karşıma çıkar oldun..pek bir görüşüyoruz bu aralar..ki ama seni gördüğüme çok mutlu olduğumu söyleyemem.."
"Ben Zaten Seni gördüğüm için deli gibi mutluluk duyuyordum"
"Sen hayırdır niye geldin yaa..ne iş?"
Kerim Burnunu çekti ciddi bakışları ile bana bakıyordu..o an'ın gerginliği ile yutkundum
Kesik bir kahkaha attım araya girdim
"Serhancım sen gidiyordun..bak Mila da seni bekler şimdi..gitsen ha.."
Serhan bana dönüp baktı gözlerinden okunuyordu öfkesi
"Bu Adam ile senin ne işin var Merve!?"
"Serhan..komşumuz neticesinde..bir uğramak istemiştir ne var bunda.."
Serhan Kerime döndü..işaret parmağını ve başını sallayarak konuştü
"Çözücem Ulan seni..bekle.."
Serhan kapıdan çıktı arabasına doğru ilerledi arabasına geçip ordan ayrıldı..
Sinirden dişlerimi sıkıp soluyarak kerime baktım..Kerim umursamaz bir edala içeri girip kapıyı kapattı bana döndü..
"Ne güzel bakıyorsun sen bana öyle"
Kerim hafiften sırıttı..ben ise gözlerimi devirmekle yetindim
"Niye geldin kerim?"
"Konuşmak için"
Kerim pür dikkat bana bakıyordu..ben ise iç çekip başını arkaya devirdim
"Benim senle konuşucak bir şeyim yok çıkıp gidermisin"
"Deseydin ya az önce biricik Aşkına..kerim Benim sevdiğim adam..beni özlemiş bu yüzden de görmeye gelmiş diye..niye demedin?"
"Çünkü Yok öyle bir şey!..Kimbilir neler neler saçmalamak için yine geldin buraya!"
Kerim Adımlarını Salona doğru hızlandırdı.
Ben Arkasından söylene söylene ilerledim
"Sana girebilirsin dediğimi hatırlamıyorum!"
Kerim omuz silkti
"Ama girdim..şimdi Sen susup beni dinleyeceksin"
kesik bir kahkaha attım
"Allah Allah..çok beklersin!..dinlemem Ben Seni falan.."
Kerim bana doğru bir kaç adım attı
"Artık..Aksak değilsin..sahip olduğunu düşündüğün bu gücü,prestiji kaybettin..Elinde kalan ne varsa uçtu gitti..bir tane mutlu bile değilsin..Ama bak onlar orda mutlu..kendi kızın da onlar da..sense burda bir başına..neden!?..çünkü en başından beri geleceğini kendini idealler altına aldığın için!..Tam 18 yıl öncesinden benle gerçekten mutluyken..bir an da onu sevip beni terk edip gittiğin için..içinde oluşan bu fesatlıkla!..bu iğrençlikle yıllarını geçirdiğini için şu an yalnız başınasın..mutlu değilsin!"
burun kıvırdım
"Ağıtların bittiyse gidebilirsin" dedim
Kerim Elleri ile kollarımı haşin bir hamle ile kavrayıp duvara sertçe dayadı beni..Elini kaldırıp savurarak gözlerime bakarak konuşmaya başladı
"Neden Ulan neden!?..neden gittin..ben Seni deliler gibi seviyordum be..ömrümü vermeye hazırdım sana..Sırf bu siktiğimin Aksak soyadına kapılıp beni hiçe sayıp bıraktın gittin..hiç mi vicdanın sızlamadı!?..Ulan bu adam beni seviyor gidemem diye hiç mi demedin!..seni bu kadar seven bu adamı niye bırakıp gittin!..ne geçti elinee..ne geçti?!.."
Kerim beni durmadan sarsıyordu..ben ise bakışlarımı belli bir noktaya kilitlemiştim
"Git Kerim.."
"Ben Seni Çok Sevdim be..çok sevdim ben seni" bir şey demedim..boş bakışlarını o noktadan ayırmadım boğazımın düğümünü hissetikçe daha da yutkunamıyordum
Kerim yumruğunu ağzına getirdi..sonra duvara sertçe vurdu
"Konuş benle..susma!..bir şey de.."
"Git!"
Kerim bir kez daha yumruğunu duvara çarptı..kapıya doğru ilerledi..
yerinde sarsılarak gözlerimi kapadım duvara tutundum
"Nasıl olurdu sanıyorsun..Ha?..şu ankinden farklı mı olurduk sanıyorsun!?..mutlu olamayacaktık...sen her gece eve içip içip gelecektin..ben de hep buna seyircimi kalacaktım!?..ben kendimi kurtardım be!..kendimi bile bile yıkıklığamı teslim etseydim!?"
Kerim tekrar adımlarını benim olduğum yere doğru hızlandırarak konuştu
"Şu an çokmu farklı ki yaşantın..Daha beter yıkıklıktasın be!..o önceden kocam dediğin şerefsiz sırf çocuğun için senin yüzüne bakıyor..arkadaşların kim varsa..tek tek gidiyor..Bak Arzuya öldü gitti..Anneliğini de kaybediyordun!..Sen zaten o yıkılığa kendini beni terk edip gittiğin gün teslim ettin!"
titreyen dudağım ile bakışlarımı kaçırdım
"Mutlu olamazmışık!..ne zaman mutlu etmedim ben seni Merve..her zaman güldürmedim mi o güzel yüzünü..ne zaman sana bir tutam göz yaşı döktürdüm!?..içip içip eve gelirmişim falan..Ulan beni o terk edip gittiğin zaman..içtiğim içkilerle tüm şehir sarhoş olurdu..sana olan aşkımı haykırsam yanardı be!"
"Bırak git..olma Artık Aşık falan sevme beni!..ben Sana göre değilim anla..olamayız..görmüyormusun ne haldeyim..aynı şeyleri yine yaşayamam olmaz..git lütfen git!"
"Merve.."
Kerim Elini yanağıma usulca yaklaştırdı ben ise..başını yana devirdim
"Git Kerim!..içinde ne varsa..savur dök ama nolur kalma git!" dedim yalvarırcasına
"Bırak kalayım..seni seveyim..ruhuna sevgimi kondurayım..bırak kendini bana"
artık göz yaşlarımı durduramıyordum..iç çeke çeke omuz silkerek ağlamaya devam ediyordum
"Git.." der hıçkırıklarımın arasından
"Peki ya ben kal desem..sen kalırmıydın?"
elim ile yüzünü sildim..bakmadım kerime
"Sevemem dedin gittin..gel demedin hiç gelmedim..peki ya bir gün sev desem yine severmiydin beni?"
Kerim bir cevap beklercesine bana baktı,ben ise yine ona bakmadım..
Kerim Adımlarını kapıya doğru hızlandırdı ve evden çıkıp gitti...
"Severdim.." diye bir fısıltı döküldü dudaklarımın arasından..
Kerim hızlı hızlı eve doğru ilerliyorken fısıldar
"Yine seveceksin.."
titreyen bacaklarım ile tutunarak yukarı çıktım,lavaboya girdim aynada kendime baktım, akmış makyajıma,dağılmış saçlarıma,yok olan kendime baktım..
"Bu ben olmamalıydım.." Dedim bitik bir sesleYüzüne bir kaç kere su vurdum havlu ile yüzümü sildim lavabodan çıktım aşağıya inip mutfaktan bir içki şişesi aldım açtım yudumlayarak merdivenlerden çıkıp odaya girdim.Yatağın baş ucuna çömelip hıçkıra hıçkıra ağlayarak şişeyi kafama dikip yudumlamaya devam ettim..
Kerim eve girip mutfağa girip bir bardağa viskiden koyup tezgaha dayanarak yudumlar..tek dikişte içer..sonra bir bardak daha bir bardak daha..
Salına salına yalpayarak merdivenlere doğru ilerler..yukarı odaya çıkıp kendini yüz üstü yatağa salar..
"Seviyorum Ulan Seni..Mervee" deyip kendi kendine güler..olduğu yerde uyuya kalır..Elimdeki şişeyi bitirip köşeye koydum..zar zor ayağa kalkıp sırt üstü kendimi yatağa saldım..
Kendi çapımda gözlerimi kapamış bir şeyler mırıldanarak uyuya kaldım..*
*
*
*
*
*
*
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Cinayetler /Ve Daha Büyükleri~3.Sezon
RomansaYarım kalan hesaplar ve sırların bütünü ile devam etmeye yelken açmış zor aşkın hikayesi..