20

214 11 0
                                    

Śniło mi się coś bardzo dziwnego, niewiem jak to wyjaśnić, ten sen był taki realistyczny byłam zamknięta w jakimś pomieszczeni z chłopakiem na moje oko 25lat, do pomieszczenia zaczeła wlewać się woda coraz wyżej się podnosiło, moje nagi były przywiązane grubym łańcuchem prawdopodobnie nasączony był werbeną, skóra paliła mnie niemiłosiernie, ten chłopak zaczoł wołać pomoc ale na nic mu to dało słychać było tylko nasze echo odbijające się o ściany. Zaczęłam coś do niego mówić ale nie pamiętam co zrozumiałam tylko to ,że ma na imię Aksel, woda zakrywała moje ciało,zaczeło brakować mi oddechu nie mogłam się wydastać powoli traciłam siły i przytomność ostatni raz spojrzałam na Aksela jedyne słowo które pamietam to to, że powiedziałam 'PRZEPRASZAM' i zapadła ciemność...
Obudziłam się cała spocona spojrzałam na zegar wiszący na przeciwko mojego łóżka wybijała godzina 7:30 postanowiłam wstać już i tak i tak nie było sensu iść dalej spać bo bym nie zasneła, moje stopy spotkały sie z zimną podłogą wzdrygłam się, skierowałam się do łazienki zrobić poranną czynność tzn. Umycie zębów twarzy itp..
Postanowiłam, że ubiore dzisiaj dzinsowe spodnie koszulkę na ramiączkach w kolorze Lili

Umalowałam lekko rzęsy i przygotowana zeszłam na dół, już od wejścia do kuchni zauważyłam Klausa chciałam się wycofać i wrócić do pokoju ale jego głos mi na to nie pozwolił- Rosa poczekaj nie unikaj mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Umalowałam lekko rzęsy i przygotowana zeszłam na dół, już od wejścia do kuchni zauważyłam Klausa chciałam się wycofać i wrócić do pokoju ale jego głos mi na to nie pozwolił
- Rosa poczekaj nie unikaj mnie.. To już jest nie dozniesienia dlaczego mi to robisz- powiedział zbitym głosem
- Klaus robie to dlatego, że mnie zraniłeś nie dajesz mi żyć własnym życie a to jest moje życie i ja decyduje z kim mam byc a z kim nie kto ma mnie zranić a kto nie. Dlaczego myślisz, że Stefan mnie zrani? No powiedz - patrzyłam wprost w jego oczy nie oderwalam wroku ani razu
- Bo... Bo on do końca swojego życia bedzie kochał tylko i wyłacznie Elene.
- Jak to? Elena jest z Demonem
- Ehh Rosa. Elena kiedyś była z Stefanem zakochali się w sobie po uszy kiedy pojawił się Demon ona tak jagby zmieniła uczucia w tym wszystkim winy jest też mojej, 8lat temu gdy jeszcze nie było Hope na świecie byłem potworem wszyscy byli mi posłuszni Stefan też, Stefan kiedyś był rozprowaczem to fakt zmienił się ale ja egoistyczny dupek 8lat temu zmieniłem go znowu w rozprowacza był moją własnością, dlatego Elena odkochała się a zakochała się w Demonie bo Stefan był w tym czasie ze mną jako przyjaciel nie był sobą, zabijał bez mrugniecia okiem ,no i jak widzisz to cała historia w skrócie.
- dziękuję ,że mi to powiedziałeś teraz wiem na czym stoje
- Rosa tylko uważaj nie chcę ,żebyś cierpiała ,on nigdy się nieodkocha wiec o tym
- nie martw się jestem dużą dziewczynką
- dla mnie zawsze bedziesz najmłodsza siostrą i będę sie martwił jak o każdego z rodziny a teraz chodz i przytul starszego brata dobrze?
Nic już nie odpowiedziałam tylko się do niego wtuliłam bardzo mocno brakowało mi tego. Nasz przytulas został przerwany przez Rebecah
- oooo przytulas i bezemnie powinnam się na was pogniewać
- nie marudź tylko chodz do nas
I tak oto w sposob razem sie przytulilism <3

Przez pare dni był spokój ale ktoś to musiał popsuć mianowicie mówię o Lucasie, Freya dowiedziała się ,że przodkowie zrobili go nie śmiertelnym musimy znaleźć sposób jak go zniszczyć mam taki jeden plan ale niewiem czy sie uda...

The originals: SiostraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz