Hayallerim-4.bölüm
Hepsi öylece duruyordu. Daha dogrusu yamanlar miralari baştan aşağı süzmekten akılları gitmişti. En sonunda şebnem sıkılır ve;
Ş: ayy,içim şişti,bugünkü planımız böyle sokağın ortasında durup birbirimize bakmakmiydi acaba?
Der ve kaşlarını kaldırır. Selim,yaman,ayaz ve kerem birbirine bakar.
Y: hadi gidelim ozaman.
Ş: aa! Az kalsın unutuyordum?
Ö: neyi?
Ş: e selfie.
Der ve telefonunu çıkarır ve hepsi birlikte bir fotograf çeker ve tekrar ayrılırlar. Ve yaman arabasının kapını açar ve miraya bakar. Mira zeyneplere bakar ve sonra yamanın bembeyaz arabasına biner ve ardından Zeynep ve keremde. Ayaz arabasına doğru gider ve şebnem arabanın üstü açık olduğunu fark eder.
Ş: hah! ben bu arabaya binemem,çünkü binersem saclarım bozulur.
S: nasıl bir araba arzu edersiniz? Limozin istermiydiniz acaba?
Der alaylı bir sekilde ve ayaz dudaklarını birbirine bastırır gülmemek icin. Hepsi sebnem ve selime bakıyordu.Şebnem öyküye bakarak:
Ş: keşke bazılarının İQ seviyesi ayakkabı numarasından daha büyük olsa(!).
Der ve selime bakar.
S: keske bunu söyleyenin de seviyesi bu kadar düşük olmasa(!).
Der ve şebneme pis pis gülümser,ve Şebnem Gürsoy bu lafın altıda kalır mi?
Ş: ve keske bana kapak yapmaya çalışan birisi de İQ testi yaptırmış olsa(!).
Der ve araya öykü girer.
Ö: aa eğenmeye gidiyoruz,napiyorsunuz siz?
Der ve Selim sakinleşerek;
S: benim arabamda gidelim.
Ş: mecbur kalmasam asla arabana binmezdim.
Derler ve Selim ve sebnem,Selim'in arabasına doğru gider.
K: hadi abicim!
Der ve ayaz öyküye bakar ve gıcık bir sekilde gülümser ve eliyle arabasını işaret eder. Öykü ayaza ters ters bakar ve fazla uzatmadan arabaya binerler ve yola çıkarlar. Mira,Zeynep,kerem ve yaman arabada havadan sudan konuşurlar. Sebnem ve Selim sadece susup çaktırmadan birbirlerine bakar. Öykü ve ayaz ise susuyorlardi,sonra;
A: bakıyorum suskunsun. Dilini mi yuttun?
Der.
Ö: sadece bu akşamın OLAYSİZCA bitmesini istiyorum.
Der ve ayaza bakmaz bile.
A: olaysız?
Der yüzüne şaşırmış bir ifade ile öyküye bakar sonra önüne bakar, öyküde ayaza bakar.
Ö: istersen tanıştığımız ilk gunü hatırlatmayayım,haa bide telefon olayını.
Der ve lüx bir cafenin önünde dururlar ve park ederler ve Cafe'ye ordu gibi girerler,baya kalabalık bir ekiptiler. 8 kişilik bir masada otururlar. Yaman ve mira karşı karşıya ve Zeynep&Kerem,sebnem&selim,Öykü&Ayaz da öyle. Garson masaya doğru gelir.
G: ne arzu edersiniz?
Der ve elinde kalem birde küçük bir defter vardır ve yazmaya baslar.
Ş: ıı ben bir franbuazli pasta alayım lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim
Любовные романыHayallerim-Tanıtım Öykü,Şebnem,Zeynep ve Mira 4 çocukluk arkadaşı.Nasıl mı tanıştılar? 12 yıl önce bir sitede yaşayan bu 4 kız,yakalamaca oynarken "kavga" çıkartır.Bu 4 kızın anneleri onları kaynaştırır ve en yakın arkadaş olmalarını sağlar.Şimdi is...