İyi okumalar 😊....Hayallerim-7. Bölüm
Öykü ve sebnem tam sınıfa girecekken, öykü biriyle carpisir.
X: cok pardon..Öykü?!
Ö: Mete?!
(Mete, öykünün eski sevgilisi. Metenin ailesi Metenin üniversiteyi Amerika'da okumasını istediği icin öyküyle ayrılmak zorunda kaldılar. Öykü meteye hala biraz kızgındir onu bırakıp gittiği icin. Mete öyküyü küçüklüğünden beri tanır. 1,5 yıl Amerika'da kaldıktan sonra turkiyeye geri dönme kararı vermiş)
Ö: S-sen ne zaman geldin Amerika'dan?
Der şaşkın bir sekilde. Şebnem ise kızgın ve şaşkın bir sekilde meteye bakar.
M: ben 2 gün once geldimDE, sen burda mi okuyorsun?
Ö: evet. Sen?..
M: e-evet? Bu sınıfta mi okuyorsun?
Ö: evet, ama sen bu sınıfta degilsin degil mi?
M: h-hayır. Ben yan siniftayim
Ş: tamam ozaman biz GİDİYORUZ.
Der ve öykünün kolunu çekip sınıfa girerler ve yerlerine otururlar.
Ş: nerden çıktı simdi bu? bu ne yüzle senin karşına çıkıyor, bu kendini ne sanıyor-.
Der ve sınıfa hocaları girer. Ayaz ve Selim en arkada oturuyordu. Hoca hemen konuya girer.
H: günaydın. Okulda bir tanışma partisi olacak, çünkü okulumuza baya yeni öğrenciler geldi ve bu neden ile bir parti yapmaya karar verdik. Parti yarın aksam saat 6 da ve gece yarısına kadar sürüyor, bide yarın okul yok, saat 6 ya kadar hazirlanabilesiniz diye.
Ders bittikten sonra öykü, sebnem, mira ve Zeynep Cafe de oturur.
Z: ya Mete ne yüzle gelir senle konuşur ya, inanamiyorum
M: aynen!
Derler ve kaslarını çatarak öyküye bakarlar.
Ş: o değilde öykü sen hala ona karşı birşeylerde hissediyormusun?
Der ve öykü kırmızı limonatasina bakarak şöyle der;
Ö: ona hem kızginim hemde kırgın. O aklımdan çıkmadı ki hiç. Ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum..
Z: canım benim..neyse evde uzun uzun konuşuruz. Ders başlıyor sonra görüşürüz kızlar.
Bugün 2 dersleri vardı. Dersler bittikten sonra Öyküler hemen eve doğru gider. Saat 12 de eve varırlar. Öykü hemen akşamki sunum icin çalısmaya baslar. Sebnem ve öykü odada çalışırken Zeynep ve mira dışarıda koşuya çıkmıştı.
Ö: şebnem bütün gece uyumadım
Ş: belli belli, hadi ya çalışabilirmiyiz artık?
Der ve şebnem öykünün yatağına oturur öyküde onun önünde durur.
Ö: şimdi öncelikle..ıımmm..
Ş: 'ıımmm' deme! Kararsızlık belirtisi. Senin biraz böyle kendine güvenmen lazım
Ö: ya daha başlamadım bile ya!
Der ve şebneme kızgın bir sekile bakar.
Ö: neyse. projemin adı kiraz mevsimi, neden kiraz mevsimi diye soracak olursanız..ıımmm
Ş: 'ıımmm' dedin!
Ö: demedim!
Ş: ay öykü dedin kulaklarım var benim bak duyuyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim
RomanceHayallerim-Tanıtım Öykü,Şebnem,Zeynep ve Mira 4 çocukluk arkadaşı.Nasıl mı tanıştılar? 12 yıl önce bir sitede yaşayan bu 4 kız,yakalamaca oynarken "kavga" çıkartır.Bu 4 kızın anneleri onları kaynaştırır ve en yakın arkadaş olmalarını sağlar.Şimdi is...