Selam! :) Çok sık duyduğum birşey var mesela; "niye çok Öykü Ayaz sahnesi var?" "Hep Öykü Ayaz var" "Biraz saha Şebnem ve Selim sahneleri olsun" gibi şeyler görüyorum ve bu soruların/yorumların bir cevabı var, ben İnstagram da bir oylama yapmıştım ve en çok oy alan ÖyAz oldu. Bu neden ile biraz daha ÖyAz sahneleri var :) neyse kafanızı daha fazla şişirmeden bir şey daha söylemek istiyorum, yorumlarınız ve desteğiniz için çok teşekkür ederim! :) ve lütfen bir yorum bırakmayı unutmayın, bu benim için çok önemli :) iyi okumalar :)....
Hayallerim-11. Bölüm
Şarkı bittikten sonra bile öykü ve ayaz hala şarmaşdolaş duruyordu, en sonunda öykü şarkının bittiğini fark eder ve ayazın elini bırakır ve ayrılırlar, öykü önden oturdukları masaya giderken ayaz ise peşinden gidiyordu. Bir kaç saat orda kaldıktan sonra ayaklanırlar.
Ş: haydi bakalım, arabalara.
Der ve ayağa kalkarlar.
Ö: ya ben, biraz yürümek istiyorum
M: bu saate mi?
Der şaşkın bir şekilde.
Ö: evet. Ama siz gidin ya, ben tek başıma eve yürürüm.
Z: yok canım seni yalnız bırakmayız
Ş: evet aynen.
Der ve ayaz araya girer.
A: tamam ben öyküye eşlik ederim, siz gidin.
Der ve ikna edici bir bakış atar.
Ş: olur mu öyle şey, sen bizim arkadaşımızı sahipsiz mi sandın canım?!
Der ve Zeynep şebnemin kolunu sıkar, şebnem kolunu tutar ve Zeynep'e bakar, Zeynep ise şebneme öyle bir bakış attı ki anlatamam.
Ş: eh, tamam ozaman, geç kalma sakın!
Der ve öyküyü yanağından öptükten sonra arabalara doğru yürürler. Öykü ve ayaz hala mekandaydı ve kapıya doğru yönleniyorlardı.
Ö: sen gitseydin ya.
Der ve soluna bakar, meteyi görür, gayet eğneliyor gibi gözüküyordu. Öykü ayaza bakar.
A: hayır, seni bu halde yalnız bırakamam.
Derler ve dışarı çıkarlar. Öykünün üzgün olduğu belliydi.
A: ee
Ö: ee?
A: böyle susacakmıyız yol boyunca?
Ö: ayaz gerçekten konuşmak istemiyorum
A: ama öykü böyle yaparsan daha da beter olacak.
Öykü cevap vermez ve ayazda fazla uzatmaz. Eve biraz yaklaştıktan sonra yağmur yağmaya başlar, yaz yağmuru.
A: bu ne ya!
Der ve öykü ayazın elini tutar ve çekiştirerek bir oyuncakcıya girerler.
Ö: off nerden çıktı şimdi bu ya
A: fıskiye olayına birşey demiyordun ama?
Der ve öyküye gıcık bir şekilde gülümser.
[FLASHBACK-FISKİYE]
Tam kalktıklarında fıskiyeler devreye geçer.
A: bu ne ya!
Der ve fıskiyeden biraz uzaklaşır.
A: aha, ıslandık!
Öykü ise ıslanmaktan hoşlanıyor gibi gözüküyordu ve fıskiyeden çekilmedi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim
RomanceHayallerim-Tanıtım Öykü,Şebnem,Zeynep ve Mira 4 çocukluk arkadaşı.Nasıl mı tanıştılar? 12 yıl önce bir sitede yaşayan bu 4 kız,yakalamaca oynarken "kavga" çıkartır.Bu 4 kızın anneleri onları kaynaştırır ve en yakın arkadaş olmalarını sağlar.Şimdi is...