Hayallerim-18. Bölüm

484 18 3
                                    

9K+ olmuşuz! Herkese sonsuz teşekkürler!
Bu bölüm çok kısa oldu ama düşündüm ki yarın upuzun bir bölüm yazacağım ve yarın paylaşacağım. Sizide fazla bekletmek istemedim o yüzden bu kısa bölümü şimdi paylaşıp yarın da uzun bir bölümü paylaşacağım. Iyi okumalar :)....
Hayallerim-18. Bölüm
Ö: Şebnem..şebnem..hadi kalk kuzum okula geç kalacağız.
der şebnemin dibinde dururken. Öykü şebnemi birkaç kez dürtdükten sonra şebnem yatakta doğrulanır.
Ş: Aaayy ne var be? Ne var?"
Der gözlerini irice açıp öyküye bakarken.
Ö: okula geç kalacağız diyorum!
Der öykü şebnem gibi gözlerini irice açıp ellerini beline koyar.
Ş: ben seninle konuşmuyorum bir kere tamam mı? Dün gece haber vermeden gittin sonra şaşkınlıklar içerisinde eve geldin. Hiç birşey anlatmadın!"
Dedi şebnem kızgın bir şekilde. Odaya Zeynep ve mira gelir.
Ö: üff tamam ya anlatıyorum ya kızmayın!
Der ve şebnemin yatağına oturur.
[FLASHBACK-DÜN GECE]
Öykü ve ayaz hasteneye gitti. Sıralarının gelmesini bekliyorlardı. Öykü gözlerini kapatmış başını ayazın omuzuna koymuştu. Yanlarına kadın doktor gelir.
D: öykü değil mi? İyi misin?
Der ve gülümseyerek öyküye bakar. Öykü gözlerini açıp doktora bakar. Ayaza ayağa kalkar.
D: seni bi muaniye edeceğim.
Der ve gülümsesin de esirgemez.
Ö: ben..ben sizinle özel olarak konuşabilirmiyim?
Der ve dudağını ısırır.
D: tabii. Odama geçelim.
Der ve öykü ayağa kalkar. Odaya doğru yönelirler. Doktor kapıyı açtı ve içeri girdi. Ayaz tam odaya girecekken öykü ayazı durdurur.
Ö: özel dedim.
Ayaz derin bir nefes alır, öykü ise odaya girip kapıyı kapatır.
D: uzan bakalım şöyle. Neymiş problemin bir bakalım.
Der ve öyküye bakar. Öykü sedyeye oturur.
Ö: ya aslında..hiçbirşeyim yok. Iyiyim ben.
Der ve doktor öyküye şaşkınca bakar.
D: nasıl yani?....sen bana bu olayı baştan anlatsana.
Der ve öykü olan biten herşeyi anlatır.
[FLASHBACK-SON]
Şebnemler kahkaha attı.
Ö: ne gülüyorsunuz ya. Herseye gülüyorsunuz!
Der ve şebnemlere kötü kötü bakar.
M: benimde size anlatmam gereken birşey var.
Der ve 32 diş sırıtıp öyküler bakar, öyküler ise sorarcasına birbirine baktıktan sonra miraya dönerler.
M: yamanla çıkıyoruz!
Dediğinde öyküler ayağa kalkar.
Ş&Ö&Z: neee?!?!
Derler mutlu bir şekilde ve miraya bakarlar. Mira nasıl olduğunu onlara anlattı. Zeynep söylemek ve söylememem arasına kalmıştı, şebnem de öyle.
-Ayaz, Selim, kerem, yaman-
A: ne? Ne dedin sen? Şebnemle havuzda öpüştünüz mü?
Der selime şaşkın bir şekilde bakarken.
S: ya anlattım işte, yani bilerek olmadı ama..onu öptüm, yani o bilerek oldu. Sen kendine önce baksana ya gitmiş öyküyü öpmüş sonra gelip burda poz kesiyor.
Der ve gözlerini kısarak ayaza bakar.
A: bakın, o beni öptü, ben değil.
Der ve hepsine teker teker bakar.
K: tabii ayazcım öyledir kesin.
Y: aynen aynen.
Derler ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırlar.
A: siz ne ayaksınız oğlum? Sizde Zeynep ile mira ile öpüşmüşsünüz, hele de sen yaman siz çıkıyorsunuz, bu yüzden susun abicim.
Der ve koltukta yayılır.
-okulda-
(Öykülerin giydikleri; öykü- siyah jean ile beyaz üst, şebnem-mavi jean ile bordo balıkçı üst. Mira- siyah jeans ile siyah beyaz çizgili gömlek, Zeynep-mavi jean ile gri üst). Öyküler sınıflarına doğru gidiyordu. Ayaz ve Selim'i sınıfta görünce duraksadılar. İkisi sınıftan bir kaç metre uzaklaştı.
Ö: b-ben hayatta sınıfa girmem!
Der tedirgin bir şekilde. Öykü şebnemi tedirgin görünce kaşları çatar.
Ö: sizin Selim'le aramızda birşey mi oldu? Duyduğum kadarıyla eve girdiğinde sırım sıklamdın?
Dedi ve şebnem ile göz göze geldiler.
Ş: hah, benim ne işim olur Selim'le be! Onun varlığı ve yokluğu benim için bir zaten.
Der öyküye kaşları kalkmış bir şekilde bakarken. Öykü ise gözlerini kısarak şebneme bakar.
Ö: ama içeri girmemiz lazım, ders başlıyor. Napacaz?
Der ve dudağını ısırır.
Ş: aman sende uzattın ha. Gel.
Der ve öykünün bileğini tutup sınıfa götürür.
Miralar sınıfa girmişti. Mira yamanı görür görmez yanına gider ve yaman sarılır ve konuşmaya başlarlar. Zeynep ve kerem ise birbirine bakmıyordu bile....18. Bölümün sonu. İlginiz için teşekkürler! :) bu bölümü nasıl buldunuz? :) İnstagram: #hayallerimtc Wattpad: @seroununhikayeleri ~Serenay~

HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin