Capitolul 1

865 32 1
                                    


M-am așezat pe scaunul de la birou privind gânditoare pe fereastra. Ploua. Totul mi se părea trist in jurul meu. M-am hotărât cu greu sa mai fac un desen. Mi-am pus muzica mea preferata sa rasune in toată camera pentru a destinde atmosfera.
După 2 ore mi-am dat seama ca trasăm liniile unui chip. Un chip cu adevărat fermecător. Buzele lui erau pline și te făceau sa îți dorești sa le atingi, pomeții proeminenți, ochii ușor rotunzi, de un căprui intens. Parul ciufulit îi conferea o aer răvășitor.

Am auzit o pietricica aruncată in geamul meu, ceea ce m-a făcut sa tresar. L-am putut vedea pe vecinul meu cum zâmbea tâmp. Am deschis, ezitand, geamul, ploaia se mai domolise.

"De ce nu răspunzi la mesaje, Annie?" m-a cicalit el puțin, apoi am observat ca își lasa la iveală zâmbetul lui perfect. "Am avut putina treaba și nu am stat de el. Ce este?" am întrebat eu curioasa. "Totul este bine?" am mai întrebat eu după ce am văzut ca nu răspunde.

Ma analiza din cap pana in picioare. Aveam ceva pe fata?

"Yah, Annie!" a zis el in sfârșit. "Ma gândeam doar sa te scot la un ceai" mi-a propus trecându-și mâna prin par intr-un mod sexy. M-am uitat repede la ceas. Era 17:43. "Termin portretul și îți dau mesaj." am spus zâmbind. "Ah, deci de asta te uitai atât la mine, mi-ai făcut un portret?" a spus zambind ciudat. "Am zis portret? Voiam sa spun proiect." am spus rapid, fiind jenata de faptul ca am fost prinsă. "Hey, nu fii jenata. Nu ești singura care ma place din liceu." a spus cu un rânjet stupid pe fata.
"YAH PARK JIMIN!" am țipat eu la el, doar făcându-l sa râdă, ținându-se cu mâinile de burta.

L-am ignorat și am închis geamul. Era destul de rece in camera acum. M-am pus la birou oftând, încercând sa-mi dau seama cum de mintea mea s-a gândit sa îmi coordoneze mâinile pentru a realiza un asemenea portret.

***
După 20 de minute mi-am dat seama ca este in zadar sa mai stau la birou pentru ca nu puteam continua portretul.
M-am decis sa fac un dus fierbinte. Așteptam sa se încălzească apa pana când telefonul meu a mai vibrat o data și am realizat ca nu ii spusesem lui Jimin ca am terminat.

"Hey! Nu te mai văd la birou, ce tot faci?"-J
"Doar ma pregăteam sa intru in dus, te poți pregăti."-A
"Ok, aștept sa ma suni sa-mi spui când pot sa vin sa te iau"-J
"K"-A
"Atât de seaca!"-J

Am ales sa ignor ultimul mesaj și am intrat in dus, relaxându-ma instant. Când am ieșit m-am decis sa ma îmbrac cu un hanorac larg roșu și o pereche de blugi albaștri tăiați. Mi-am prins parul intr-o coada și am ieșit din camera, nu înainte de a-mi lua telefonul și portofelul cu mine. Cât coboram scările l-am sunat pe Jimin și i-am spus ca sunt gata.
Mama și tata încă nu s-au întors de la munca deși era târziu. Am sunat-o pe mama și am anunțat-o ca ies, spunându-mi doar sa ma distrez.
Ies din casa, inspirând aerul curat, cu mirosul specific de după ploaie. Îl zăresc pe Jimin stand rezemat de perete, cu ochii in telefon. Mi-am dres vocea pentru a-i da de știre ca sunt lângă el. Mi-a zâmbit drăgăstos și am mers spre cafeneaua noastră preferata. Nu prea am vorbit pe drum, el fiind tot preocupat cu telefonul, fără sa-mi acorde atenție. Eu i-am mulțumit lui Dumnezeu pentru ca in buzunarul hanoracului am gasit perechea de casti. Am dat drumul la muzica, ascultând doar cu casca stânga pentru a nu-l ignora total pe Jimin.

Când am ajuns, ne-am așezat la aceeași masa din colț la care ne așezăm de ani buni. Gura mea nu mai putea sa stea închisă și am ales sa vorbesc, trăgându-mi o palma mintal pentru ceea ce am scos pe gura. " Domnule Jimin, credeți ca puteți sa va lăsați iubitele jumătate de ora, cât bem ceaiul?" am spus uitându-ma prin meniu deși stiam deja ce comand. "Un ultim mesaj și gata." a spus, după care a pus telefonul jos, atindindu-și privirea asupra mea și își ținea capul cu ambele mâini, acestea formând un v. Arată atât de drăguț.
"Arați foarte bine astăzi, Anastasia." mi-a spus după ceva timp in care probabil mi-a calculat și cât de adânci erau cearcănele mele. "Mulțumesc." am spus și am lăsat meniul jos, uitându-ma după un chelner. Imediat ce l-am zărit am ridicat mâna pentru a-i atrage atenția. A venit la noi cu un zâmbet de milioane.

"Hei! Ce faci, Anastasia?" a întrebat Hoseok zâmbind fericit sa ma vadă. "Bine, ca de fiecare data. Tu ce ai mai făcut?" l-am întrebat entuziasmata. Jimin ne privea pe amândoi ciudat.
"Știi tu, munca munca munca!" a spus fluturând carnețelul in aer. Am început sa rad, simțind cum Jimin ma fixase cu privirea.

Hoseok a observat tensiunea și după ce s-a uitat fugitiv la Jimin m-a întrebat: "Strawberry lemon tea nu?" arătând cu pixul la mine. Eu am dat din cap și m-am uitat la Jimin, care acum se uita in meniu. "Eu as vreaaaa.... Un Iced Coffee și o felie de tort de ciocolata. Mulțumesc." a spus închizând meniul. Hoseok a făcut o mică plecăciune și a plecat.

"Ce a fost asta?" m-a întrebat, punând coatele pe masa și uitându-se insistent la mine. "As putea sa te întreb același lucru" am spus urmând acțiunile pe care le-a făcut el. "Știi bine ca nu-mi place de el!" a spus răstit, iar eu am făcut ochii mari când am văzut ca avea privirea întunecată. "Ție nu-ti place de nimeni. N-am de ce sa ma explic in fata ta." am spus și m-am uitat in ochii lui. "Te poți întoarce la iubitele tale" i-am spus și mi-am coborât privirea către telefonul lui.

Hoseok a revenit zâmbitor cu băuturile și tortul lui Jimin. Ceaiul meu era prea fierbinte pentru a fi băut imediat, așa ca mi-am pus niște muzica și am început sa îmi mișc capul după muzica data destul de tare. De aceasta data aveam ambele casti băgate in urechi. Imi savuram ceaiul, in timp ce verificam niște mail-uri, încercând sa-l ignor pe cât posibil pe Jimin. El se mai uita din când in când la mine. Am zâmbit când Jungkook, fostul meu iubit, mi-a dat mesaj.

Ca sa ne înțelegem, despărțirea de Jungkook a fost doar pentru ca trebuia sa se mute in Canada. A fost o despărțire destul de grea, dar am rămas prieteni buni.

"Ce mai faci, fato? Nu am mai vorbit de mult."-Jk
"Bine, boy! Sunt cu Jimin la cafenea. Tu ce faci? Cum mai e cu liceul?"-A
"Totul e bine! Ma bucur ca am găsit un moment bun sa vorbesc cu tine. Am crezut ca dormi."-Jk
"Saluta-l pe Jimin din partea mea! Îmi e dor de voi, copii!❤️"-Jk
"Sper sa ne revedem curând!"-Jk
"Și noua ne e dor de tine,Kookie!❤️
Poți vorbi mai târziu pe face?"-A
"Da, fato. Trebuie sa ma duc la liceu abia peste 3 ore."-Jk

Atunci mi-am dat o casca jos din ureche, jucându-ma cu ea, și i-am spus lui Jimin "Kookie a zis ca ii e dor de noi! Și te saluta. Poate vii pe la mine sa vorbim cu el pe face."

Jimin se uita la mine captivat de ceea ce ziceam, și a dat aprobator din cap.

I'm all yours. |PJM FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum