Gafai. Ma simt claustrata, deși ma aflu pe un câmp. Îmi simt inima putrezita in mine. Ceva rău se întâmplă. Ma uit in jur și nu văd nimic. Este întuneric. Nu gasesc nici o sursa de lumina pentru a-mi lumina calea.Deodată aud un scârțâit puternic ca a unei uși ruginite. Simt cum pământul îmi fuge de sub picioare și ajung intr-un abis negru. Îmi este cald deși sunt îmbrăcată intr-o rochie subțire, de vara.
Frica ma cuprinde încet atunci când aud un ras sumbru, ca al unui monstru care este gata sa ma sfâșie cu ghearele-i mari și ascuțite. Un vis cu neintelesuri mici s-a preschimbat usor intr-un coșmar cu neintelesuri și mai mari. Simt ca îmi arde carnea pe mine. Ma cutremur la gândul ca, poate, am ajuns in Iad.
O pereche de maini cu niște gheare imense încearcă sa ma cuprindă. Este monstrul.
Jm-SURI! TREZEȘTE-TE! a spus acesta speriat.
Tip și ma ridic repede in fund. Un coșmar atât de real nu am mai avut niciodată. Simt transpirația cum curge pe fața mea și întâlnesc privirea speriata și exasperată a lui Jimin.
Nu mi-am dat seama dar și ceilalți erau in camera mea. Taehyung stătea turcește lângă mine și mânca înghețată, iar Jisoo stătea cu mâinile in sân și ma privea ca și cum as fi fost nebuna sau drogată.
M-am ridicat repede din pat și am fugit la baie pentru a vomita. Nu pot nega însă că și eu eram speriată se ceea ce se întâmpla cu mine.
Jimin pov.
Nu știu ce se întâmplă cu Suri de la o vreme. Îi este rău mai tot timpul, vorbește ciudat și are numai coșmaruri din care se trezește țipând și cu sudoare pe față. Mi se rupe sufletul când o văd ca este chinuită de ceva.
Eu-Yah! Suri! Hai sa mergem la doctor după ce te simți puțin mai bine. am spus, prinzând-i parul intr-o coada largă ca să nu îl murdărească.
Am coborât la bucătărie pentru a-i lua o sticlă de apă. Mi-am simțit fața udată de lacrimi amare. Îmi e frică să nu i se intample ceva lui Suri.
Autor pov.
De îndată ce Suri a început sa se simtă puțin mai bine, ea și Jimin au pornit către spital la doctorul care o cunoștea cel mai bine pe Suri.
După câteva minute bune petrecute in traficul infernal, aceștia au ajuns și au intrat direct in cabinetul doctorului, primind câteva priviri uracioase de la pacienții veniți cu programare.
Dr- Am spus sa aște...Suri?! și-a auzit aceasta numele strigat de omul care nu trecea de 43 de ani. Suri in schimb a zâmbit și și-a îmbrățișat strâns unchiul.
Su- Buna, unchiule Sun! a spus aceasta cu vocea stinsă.
Dr- Nu o sa te mint, Suri... Arăți groaznic. Ce ți s-a întâmplat?
Su- Nici eu nu știu. Am un coșmar super ciudat, ca și cum as fi in Iad și nu am pe nimeni lângă mine. Ma trezesc țipând și transpirată din cap pana in picioare.
Dr- Ok. De când se întâmpla chestiile astea?
Su- De vreo... 3 săptămâni? a întrebat aceasta nesigura pe ea de când avea acest coșmar seara de seara.
Dr- Explica-mi in detaliu coșmarul, te rog.
Ura asta. Ura cel mai mult când unchiul eu își lua vocea și postura de doctor. Dar acesta nu își dădea seama. Unchiul Sun, cum ii spunea Suri, nu era chiar unchiul ei. Este cel mai bun prieten al tatălui ei de dinainte sa se nască ea. Când a ales medicina, s-a gândit ca ii va fi de mare ajutor lui Iulius pentru ca "se va îmbolnăvi de la atâta munca și va trebui sa aibă cineva grija de el".
Îl iubea ca pe unchiul ei adevarat, iar acesta avea grija de Suri ca de fata lui.Suri i-a povestit totul in detaliu. De la momentul in care era pe câmp, pana când monstrul încerca sa o acapareze.
Fața domnului Sun era de necitit. Nici măcar o sprânceană ridicată sau pupile dilatate. Acesta a oftat lung când Suri a terminat de povestit coșmarul și s-a pus in fața fetei.Suri începuse sa își muște buza de nervi. Ii era frica de ceea ce avea unchiul ei sa spună.
Dr- Suri... Nu vreau sa te sperii dar, e posibil, de fapt e suta la suta posibilitate, sa fii blestemată. a spus domnul Sun, iar Suri a căzut din picioare, prăbușindu-se pe podeaua rece a cabinetului medical.
~~~~~
Heyyyyy! Știu ca este scurt dar sper sa va potolească setea de capitol nou pana zilele următoare pentru ca voi posta din nou.
Am ales numele "Suri" pentru ca a fost unul din cele mai alese. Va multumesc enorm ca m-ați ajutat sa aleg. In curând voi schimba numele si in restul capitolelor.
CITEȘTI
I'm all yours. |PJM FF
FanfictionPovestea de dragoste a doi adolescenți, Kim Anastasia și Park Jimin. După despărțirea de Jungkook, Annie nu își mai vedea viața cu aceeași ochi. Dar, cu timpul, rana, formată din cauza plecării lui Jungkook in Canada pentru studii, s-a estompat. Int...