Capitolul 6

404 19 1
                                    



Autoarea pov.

Cei doi încă stăteau îmbrățișați, dorindu-și sa poată sta așa toată ziua, dar cineva bate la usa. Annie s-a uitat întrebătoare la Jimin, acesta doar gândindu-se cine ar putea fi. Jimin si-a adus aminte ca îi invitase pe Tae cu Suga pe la el. Suga era unul din băieții cu care Tae și Jimin își petreceau timpul, un băiat carismatic și foarte bun la suflet, in ciuda aparentelor.

"Aștepți pe cineva? Pentru ca pot sa plec dacă aveți ceva plănuit." a spus Annie deși aceasta spera ca iubitul ei sa ii spună sa rămână. Jimin s-a dus repede la usa sa deschidă. "Nu e nicio problema dacă stai. Băieții au venit doar ca sa ne jucam Fifa." a spus băiatul in timp ce descuia usa. In dreptul ușii deschise era un Tae zâmbăreț și un Suga care de-abia își mai ținea ochii deschiși. Annie a zâmbit când l-a văzut pe acesta din urma.

"Yaa, Jimin, puteai sa deschizi mai încet de atât?" a ridicat Suga vocea in timp ce mergea spre canapeaua unde era Annie așezată. "Fii buna și fii perna mea." a spus somnorosul, după care și-a pus capul in poala fetei, aceasta privindu-l pe Jimin ușor speriata.

"Hei, Suga, ea e perna mea!" spune Jimin și o ia pe Annie de mâna ca sa o ridice. Suga se bosumfla și ia o perna de pe canapea in brațe.

"Numai eu am o perna normala pe care dorm?" întreabă Tae, el de-abia acum intrând in casa.




După vreo 20 de minute, băieții deja se jucau de zor, iar Annie era foarte plictisita. Mai vorbea prin mesaje cu Andreas care era răcit. Vorbeau despre proiectul la logica pe care îl anunțase doamna profesoara. Ea va alege echipele care vor fi formate din 5 elevi. Spera sa pice in echipa cu Andreas pentru ca se înțelegeau foarte bine și gândeau la fel. Îl considera ca pe un frate.

După încă câteva minute plictisitoare se gândește sa își facă un ceai de mușețel pentru ca era puțin neliniștită, simțea ca se va întâmpla ceva. Și-a pus apă intr-o cana și a băgat-o la cuptorul cu microunde. S-a gândit ca poate și băieții vor ceai și s-a dus sa-i întrebe.

"Hei, băieți! Vreți și voi ceai?" a întrebat Annie dar nu a primit niciun răspuns.

"Yaa, Jiminie, nu mai trișa!" a început Tae sa se smiorcăie și a sărit pe Jimin sa-l bată. Desigur ca arătau ca doua mâțe când se băteau, ceea ce a făcut-o pe Annie sa rada. Când a auzit ca apa este încălzită s-a dus in bucătărie și și-a pus un pliculeț in cana și o lingurița. Jimin a intrat grăbit in bucătărie și s-a ascund in spatele ei pentru ca Tae ul urmarea.

"Yaa, Tae, nu ma mai musca!" a țipat Suga, iar Annie și Jimin au început sa rada. Intr-o fracțiune de secunda Tae a intrat pe usa de la bucătărie și se uita peste umarul lui Annie. Jimin a luat-o din nou la fuga, cu Tae pe urmele lui.

"Gata! Potoliți-va pana nu spargeți ceva." le-a spus Annie băieților dar ei nu au ascultat și au continuat sa se alerge iar prin casa.

Annie pov

Am auzit telefonul meu sunând și m-am grăbit sa răspund. Ma suna mama.

Convorbire telefonică

"Da mami!" am răspuns cu o voce drăgălașă care speram sa acopere vocile băieților.

"Annie! Am ajuns acasă!" a spus mama iar eu m-am uitat la data in care eram. Părinții mei trebuiau sa vina abia săptămâna viitoare din America.

"Nu trebuia sa veniți săptămâna viitoare?" am întrebat-o și l-am simțit pe Jimin cum a venit lângă mine, acum doar Tae și Suga se mai băteau.

"Da, dar am terminat mai repede și am venit acasă! Trebuie sa mergem la cumpărături." mi-a spus mama fericita. Ei ii place foarte mult sa meargă la cumpărături. Eu, in schimb, nu prea văd rostul sa dai bani non-stop pe haine.

I'm all yours. |PJM FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum