Capitolul 9

314 14 0
                                    


Lunile au trecut fulgerător pe lângă mine, timpul parca se săturase sa aștepte. Vacanța de vara a venit rapid iar examenele au venit odata cu ea.
Acum eram cu Jimin și Tae pentru a ne depune dosarul la facultatea la care vrem sa intram. In ultimele luni, eu și Jimin am fost din ce in ce mai apropiați și ne simteam bine unul lângă celălalt. Jungkook încă încerca sa îmi intre pe sub piele când mai eram certată cu Jimin dar nu prea i-a reușit. Tae încă nu și-a dat seama de Jisoo și cât de *tuse* parasuta *tuse* este. Toți eram in relații bune și ceea ce era și mai important era ca părinții au fost de acord sa ne cumpărăm o casa pentru noi trei.
După ce ne-am depus dosarele, ne-am dus spre noua noastră casa. Era la câteva minute de facultate. O vila cu etaj și mansarda, o grădina mare și gard înalt. Eram extrem de fericita ca părinții mei au fost de acord sa ma mut cu prietenii mei aici. In aceasta casa vom sta eu, Jimin, Tae și Jisoo (ea nu intra in categoria de prieteni dar nu puteam sa îl refuzam pe Tae). Camera mea și a lui Jimin este la etaj, in capătul coridorului este baia oaspeților, camera lui Tae și a lui Jisoo este vis-a-vis de camera noastră și mai sunt doua camere de oaspeți. Fiecare camera are baie proprie, deci nu va trebui sa ne certam pe fiecare cum intra. Imediat cum intrăm in casa, in stanga este livingul, iar in dreapta bucătăria.
In mansarda sunt un pian și o chitara.

In timp ce analizam casa, l-am auzit pe Tae cum a zis:
"Îmi este somn!!" după care s-a aruncat pe canapea.

"Du-te in camera, omule! Vreau sa ma uit la meci!" zice Jimin și sare peste Tae.

Eu am început sa rad la cum se comportau. In schimbul rasului meu am primit doua priviri uracioase.

"Vrei sa mergem la o cafea?" m-a întrebat Jisoo, încercând sa para draguta. Am dat afirmativ din cap și am bătut din palme pentru a câștiga atenția celor doi copii de pe canapea.

"Noi mergem la cafea. Vreți sa veniți? Sau vreți ceva din oraș?" i-am întrebat in timp ce îmi băgam ce îmi trebuia in poșeta.
"Eu vreau... un... sau nu... o... un latte machiato" a spus Tae uitându-se la televizor.
"Eu vreau o prăjitura cu ciocolata!" a spus Jimin, după care a venit sa ma sarute. S-a uitat la Jisoo și nu înțelegeam de ce.
"Ok. Ne întoarcem." am spus și am iesit repede pe usa.

Drumul către cafenea a fost destul de tăcut. Jisoo se vedea ca nu vrea sa fie in preajma mea, nici eu nu voiam ce e drept.
După ce am ajuns la cafenea și am luat ceea ce am vrut noi și ceea ce au cerut băieții, ne-am așezat la o masa. Fiind foarte cald afara mi-am luat o băutura rece. Jisoo și-a luat un ceai de piersica. Și-a dres vocea și mi-am dat seama ca vrea sa vorbim.

"Și... Tu și Jimin va înțelegeți foarte bine din câte am văzut." a spus și a schițat un zâmbet fals.
"Da. Ne înțelegem extrem de bine. Tu și Tae sunteti ok, nu?" am spus luând încă o gura din băutura mea.
"Da!" a spus dar a fost întreruptă de un băiat alb ca zaharul care a venit la masa noastră.

"Buna! V-am văzut astăzi la înscrierea la Facultatea de Bussiness și Management." a spus, fără sa-și ia privirea de la mine. Îmi aduceam aminte de chipul lui, destul de vag, dar am dat din cap, semn ca poate sa continue.
"Numele meu ești Min Yoongi și sunt nou pe aici. Am venit din Deagu special pentru studii. Putem fii prieteni?" a spus și a zâmbit. Sigur voia sa facă aegyo... Ce-i drept, i-a reușit.

Am văzut ca Jisoo se uita cam urat la el, m-am gândit sa ma prezint și eu.
"Buna! Eu sunt Kim Anastasia și mi-ar plăcea sa fim prieteni." am spus și i-am întins mâna. A strâns-o și zdruncinat-o usor. I-am dat un picior pe sub masa lui Jisoo sa facă la fel, atunci când am văzut ca nu avea de gând sa vorbească cu el.

"Au!" a spus Jisoo și s-a uitat la mine. "Eu sunt Jisoo..." a spus ea plictisita.
"Sunteti surori nu?" a spus Yoongi iar eu am izbucnit in ras.
"Nu, nu suntem. Dar locuim împreuna din cauza ca iubiții noastrii sunt prieteni foarte buni." i-am spus eu iar el a dat din cap, semn ca a inteles. "Ai putea sa vii pe la noi sa faci cunoștința cu ei. Mai ales ca părinții lui Tae sunt din Daegu. Cel mai probabil va fii fericit sa te cunoască." i-am spus.
"Mi-ar plăcea, poate alta data pentru ca acum am putina treaba. Trebuie sa ma duc sa o ajut pe mama. Multumesc de invitație, totuși." a spus zambind.

I'm all yours. |PJM FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum