Razele soarelui mi-au folosit pe post de alarma. Mi-am deschis ochii ușor pentru a ma obișnui cu lumina puternica. Simteam ceva greu pe pieptul meu. Jimin dormea cu capul pe pieptul meu, iar mâinile lui erau înfășurate in jurul taliei mele. Dormea atât de drăguț, așa ca am ales sa ii mângâi părul, primind de la el in schimb un mârâit de plăcere. L-am privit, crezând ca se va trezi, dar el și-a înfășurat mai bine mâinile in jurul meu. M-am uitat la ceas. Era 11:25 AM. M-am uitat mai bine, după ce m-am frecat la ochi. Am vrut sa ma ridic, dar am analizat puțin situația: nu mai are rost sa îl trezesc și pe Jimin dacă deja am pierdut majoritatea orelor.Am continuat sa ii mângâi parul lui Jimin, pana când acesta mi-a luat mâna intr-a lui și mi-a sărutat-o.
"Buna dimineata!" mi-a spus zâmbind, dar cu ochii încă închiși. "Neața!" am spus eu timida.
"Cât e ceasul?" a întrebat Jimin ridicându-se. "11 jumătate." am spus eu urmărindu-l cu privirea.A dat din cap gânditor după care s-a dus in bucătărie. "Vrei sa mănânci ceva?" l-am întrebat fără a face contact vizual cu el. "Ești dispusă sa îmi gătești?" m-a întrebat in timp ce se apropia de mine. Eu eram deja lipita de blat și îl priveam făcând ochii din ce in ce mai mari. Fata lui era la câțiva centimetri de a mea, iar respirația lui calda îmi mângâia buzele. In ochii lui se citea dorința arzătoare de a ma săruta, dar și ochii mei divulgau acest lucru. Când buzele noastre erau pregătite sa se întâlnească, am auzit bătăi in usa.
"Nu răspunde." am auzit vocea răgușită a lui Jimin, in timp ce a înghițit in sec. "Trebuie." am spus eu cu vocea tremurândă. M-am dus spre usa urmată de Jimin. Am deschis usa fără sa ma uit pe vizor și am încremenit când am văzut persoanele din fata mea. Era Tae cu Hiarin, iubita lui Jimin, care nu părea prea incantata.
"Ce dracului faci aici?" l-a întrebat ea pe Jimin, ignorându-ma pe mine. Jimin m-a tras de mâna poziționându-ma in spatele lui. "Ți-am spus Hiarin ca nu mai avem ce discuta." a spus Jimin dur, iar eu am simțit cum a început sa se încordeze. "Deja m-ai uitat?" a întrebat Hiarin plangand. "Știi bine ca am vrut sa ma despart de tine de mult timp. Nu are rost sa ne amăgim. Nu te iubesc." a spus Jimin rece, și am auzit-o pe Hiarin plecând in hohote de plâns. Tae a intrat in casa, fără sa para afectat de scena de mai devreme. Eu și Jimin ne-am așezat pe canapea, fără a face contact vizual unul cu celălalt. Pentru a scăpa de liniștea ciudata, m-am gândit sa fac ceva de mâncare.
"Vreți niște paste, băieți?" i-am întrebat repede, mergând spre bucătărie. Ei au răspuns afirmativ la propunerea mea și am pregătit tot ce îmi trebuia. Am pus paștele la fiert, am așteptat cam 15 minute și m-am apucat sa tai șunca. Am strecurat pastele, am prăjit puțin șunca si am adăugat smântâna de gătit amestecată cu cașcaval. Mirosea super bine.
Dintr-o data am simțit doua mâini care s-au înfășurat in jurul taliei mele. Capul lui Jimin se odihnea acum pe umărul meu. "Miroase extraordinar." mi-a spus iar eu am chicotit. "Știu." am răspuns eu, amestecând in cratiță ingredientele. "Nu ma refeream la ce faci tu acolo." a spus Jimin soptit in urechea mea, apoi și-a lăsat capul in scobitura gâtului meu, nasul lui gâdilându-mi gâtul, iar eu am încremenit. "YAH PARK JIMIN!" am țipat eu la el, primind de la el o criza de ras. "Pleacă de aici!" am spus ridicând la el lingura de lemn cu care amestecam in cratiță. Mi-a făcut cu ochiul și a ieșit din bucătărie.
Când totul a fost gata, am pus pastele in trei farfurii și le-am așezat pe masa. Băieții au dat busna in bucătărie, parca simțind ca totul era gata și au început sa mănânce. Desigur ca s-au fript iar eu am ras de ei. S-a făcut liniște.
"Arătați bine împreuna." a spus Tae dintr-o data iar eu m-am înecat. "Nu suntem împreuna!" am spus eu categoric. "Nu încă." a spus Jimin in șoaptă. Mi-am atintit privirea plină de venin la el, Jimin râzând și punandu-și mâna de după gâtul meu. "Chiar mi-ar părea bine sa fiți împreuna. Sunteți așa draguuuuuti!" a spus Tae cu o voce de copil, iar eu m-am uitat urat la el. "Știi cine nu o sa mai fie drăguț dacă nu încetezi? Tu!" am spus și m-am ridicat de la masa. L-am văzut cu coada ochiului pe Jimin cum a ridicat mâinile, revoltat. "Ai spus cumva ca Tae e drăguț?" a spus iar eu am strigat din sufragerie "Da! Mai drăguț ca tine chiar!"
CITEȘTI
I'm all yours. |PJM FF
FanfictionPovestea de dragoste a doi adolescenți, Kim Anastasia și Park Jimin. După despărțirea de Jungkook, Annie nu își mai vedea viața cu aceeași ochi. Dar, cu timpul, rana, formată din cauza plecării lui Jungkook in Canada pentru studii, s-a estompat. Int...