Chapter 8

167 19 1
                                    

"Bagitau aku kat mana Jihyo sekarang!" Jerit Junhoe sambil kedua-dua tangannya mencekak kuat kolar baju dua pelajar lelaki yang sedang dalam kesakitan..Hujung bibir mereka berdua masing-masing berdarah akibat di tumbuk Junhoe..

"Dia a...a..ada di makmal lama blok B..Soo...Soo Ah dengan budak-budak lain semua ada kat sana.." jawab salah seorang dari mereka dengan tergagap-gagap..

Junhoe melepaskan mereka sehingga mereka berdua jatuh di lantai tandas..Tanpa membuang masa,Junhoe terus berlari ke lokasi yang di sebutkan tadi..

"Kau memang nak kena dengan aku An Soo Ah!" bentak Junhoe dengan penuh marah..

################################

Jihyo menggigil ketakutan melihat beberapa pelajar lelaki yang sedang mengerumuninya dengan pandangan yang menakutkan..Tangannya pula sedang kuat di pegang oleh dua orang pelajar lelaki yang lain..Soo Ah dan beberapa pelajar perempuan yang turut berada di situ hanya ketawa penuh mengejek melihat reaksi Jihyo yang sedang dalam ketakutan..

Benar tekaannya,pesanan yang diterimanya sewaktu rehat tadi adalah dari Soo Ah..Jihyo benar-benar tidak tahu apa kesalahan yang telah dia lakukan sehingga Soo Ah berdendam kepadanya..

Sewaktu tiba di sini sebentar tadi,tidak semena-mena beberapa pelajar lelaki menarik tangannya dan terus membawanya ke penjuru makmal dan mengerumuninya..Tidak lama kemudian barulah Soo Ah tiba menyertai mereka yang lain..

"Apa salah saya awak buat saya macam ni?"

Soo Ah ketawa mendengar soalan dari Jihyo..

Seorang daripada pelajar lelaki tersebut menghampiri Jihyo..Tangannya terus mengusap-usap pipi Jihyo..Jihyo cuba mengelak namun pegangan yang kuat menyebabkan Jihyo sukar untuk bergerak..

"Saya minta maaf kalau saya ada buat salah dengan awak,tapi saya mohon janganlah buat saya macam ni.." Jihyo merayu..

Soo Ah menghampiri Jihyo dan terus mencekak rambut Jihyo dengan kuat..Matanya merenung Jihyo dengan penuh rasa dendam dan marah..

"Kau tau tak kau dah sakitkan hati aku?" kata Soo Ah kasar..

"A..apa..yang saya dah buat?"soal Jihyo sambil menahan sakit akibat cekakan Soo Ah pada rambutnya..

Soo Ah mencebik..

"Kau betul-betul tidak tahu atau kau sengaja buat-buat tak tahu ha?!" tengking Soo Ah..Rambut Jihyo sengaja dia di tarik-tarik untuk memberi kesakitan kepada Jihyo..

"Sa..sakit Soo Ah.." rintih Jihyo..

"Ini baru sikit wahai perempuan tak guna! aku boleh buat lebih lagi biar kau serik dan berambus dari sekolah ni!" balas Soo Ah

Rambut Jihyo di lepaskan..Sekali lagi pelajar lelaki yang sama menghampiri Jihyo sambil tersenyum jahat membuatkan Jihyo semakin takut..Tidak semena-mena peha Jihyo yang sedang terdedah menjadi mangsa usapan rakus tangan pelajar lelaki itu..Jihyo cuba mengelak namun lelaki itu semakin ghairah meraba peha Jihyo..

"Ja..ngan buat saya macam ni.." rayu Jihyo lagi..

Semakin kuat Jihyo merayu semakin ghairah pelajar lelaki tersebut meraba Jihyo dan kali ini semakin menyeluk ke dalam skirt Jihyo sehingga tangannya mencapai ke tempat yang tidak sepatutnya..

"Tolong..! Soo Ah..jangan buat saya macam ni..Saya mohon pada awak.."

"Hahaha..kau pasti suka bukan aku buat macam ni? aku akan buat secara perlahan-lahan sehingga kau rasa nikmatnya.." Jihyo menggeleng tidak mahu..Dia benar-benar tidak mahu..

Air mata yang mula mengalir langsung tidak di endahkan..Tubuh Jihyo menggigil..Pegangan yang kuat pada kedua tangannya membuatkan Jihyo sama sekali tidak boleh bergerak..Tangan lelaki itu pula semakin ligat meraba..Soo Ah dan pelajar perempuan yang lain hanya tertawa..Puas hatinya dapat menyeksa Jihyo seperti ini..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

She Is My GirlWhere stories live. Discover now