Autoboty:
Optimus Prime- Oczy, uwielbia w nie patrzeć
Bumblebee- Uśmiech. Robi wszystko żebyś się uśmiechnęła. Raz udawał prawdziwego trzmiela. Mam nagranie!😀
Ratchet- Ręce. Uważa, że kontrast między jego, a twoimi jest uroczy. Nie wie, że małe ręce = 2x więcej siły 😈
Smokescreen- Nogi. Kiedy w lecie zakładasz krótkie spodenki on potrafi się gapić na nie i co chwilę się o coś potykać . Raz się potknął o wkurzonego psa. Resztę se możecie dopowiedzieć.
Sideswipe- Policzki. Lubi za nie szarpać jak czasem babcie to robią. Auć.
Jazz- Usta. Uważa, że są tak samo piękne jak dźwięk, który się z nich wydobywa. Prawie codziennie mu śpiewasz, przez co kilka razy prawie oberwałaś kluczem francuskim.
Crosshairs- Włosy. Zacytuję : "Te małe sznureczki są takie miękkie i mają bardzo ładny kolor". Ciekawe co powie w nocy jak mu będą wchodzić do buzi.
Decepticony:
Megatron- Twoje bioderka są dla Megsa wspaniałe. No ale on się nie przyzna przecież.
Starscream- Brzuch. Uważa, że... W sumie on sam nie wie czemu go lubi
KnockOut- 😏 Coś jeszcze mówić ? Nie? To dobrze, bo to co on powiedział było obrzydliwe ;-;
Breakdown- Nos. Uważa, że jest meeeeeeeeeeeega (tron😂) słodki. Zwłaszcza gdy go marszczysz gdy się zastanawiasz. Gdy jesteś zła to nie patrzy na nos tylko ucieka.
Soundwave- On cię kocha caaaałą. Więc gdyby cię sprzedawali w częściach kupiłby wszys... Tego nie było!
Shockwave- Ten to jakiś dziwny jest. Mówi, że stopy. Tym razem wszyscy stwierdzili, że to nielogiczne.
------------------------------------------
O matulu! Tak bardzo was przepraszam! Mogę to wyjaśnić *otwiera usta, ale nic nie mówi* No dobra nie mogę, ale postanawiam poprawę. Teraz rozdziały będą w poniedziałki i soboty.
-Ona leń. Pewnie niedługo znowu zapomni o wstawianiu rozdziałów i zacznie żreć pop corn i oglądać TFP i TFRID
-Cichaj Lilith. Nie zapomnę.
-Yhm, a wtedy krowy zaczną latać
-Przecież ty już latasz
-NIE ŻYJESZ!!!
-Widzimy się w sobotęPapatki^ ^
~Kate_DarkWolf
P.S. Help ;-;
CZYTASZ
Transformers : Pierwsze Preferencje
FanfictionWczuj się w role dziewczyny, która na swojej drodze spotyka mieszkańca Cybertronu. To od Ciebie zależy z kim chcesz przeżyć tą wspaniałą przygodę.