Co pomyślał o nim twój tata?

619 19 10
                                    


Autoboty:

Optimus Prime:

No, kulturalny i silny mech. Daje mu 8/10 w skali nadawania się dla mojej córeczki. Miałby więcej gdyby nie to, że Autobot i w dodatku ich lider i moja żona będzie mi teraz robić wywody czemu nie mogę być taki jak on.

Bumblebee:

Holoforma- Jedno słowo- dzieciak. Jak on chce bronić moją (T/I)?

Transformer- Dobra, już wiem jak on chce ją bronić

Ratchet:

Medyk... No dla (T/I) idealny! Jak ona na prostej drodze umie się potknąć.

Smokescreen:

Holoforma- No! W końcu jakiś chłopak, który mi przy samochodzie pomoże. W końcu jest mechanikiem, nie?

Transformer- ... On nie jest mechanikiem. On jest samochodem!!!!

Sideswipe:

Jeżeli jeszcze raz zobaczę go w swoim domu to... Zacznę mu współczuć, bo będzie musiał żyć z (T/I). Co z tego, że jest Autobotem. Takim mechom trzeba współczuć.

Jazz:

NO NIE! Kolejna osoba w tym domu, która lubi muzykę. Ja tu oszaleje

Crosshairs:

Holoforma- Łapy precz od mojej córki!!

Transformer- No dobra. Tymi karabinami to mi zaimponowałeś. Ale i tak będę miał na ciebie oko.

Jolt:

No przynajmniej Cybertronianin. Może ich dzieci będą Transformerami.

Rodimus:

Rodimus... PRIME?!!!! CZY MOJA WŁASNA CÓRKA ZWIĄZAŁA SIĘ Z PRIMEM?!! O NIE!! PO MOIM TRUPIE I JESZCZE TROCHE!!! NIENAWIDZĘ PRIME'ÓW!! PRIME'OWIE SĄ (...) [Ze względu na zbyt okrutny język usunęłam większość tekstu ¯\_(ツ)_/¯]

Decepticony:

Megatron:

No dobrze... Przynajmniej nie musi przed nim uciekać. Ale ja mam pytanie. Ile on miał tych żelków aby ją przekupić?

Starscream:

Holoforma- To ma być chłopak? Gdyby nie (T/I) to bym pomyślał, że to dziewczyna. No bo jaki normalny chłopak nosi szpilki i szkrzeczy ponaddźwiękowo?

Transformer- Skoro to robot to może naprawie mu głośnik czy co oni tam mają...

KnockOut:

Holoforma- Nie no ale dobierać ubrania to on umie. Ja jak próbuje to mi wychodzi przysłowiowe gówno.

Transformer- CZEKAJ... Skoro to auto to jak on się zna na ciuchach? A może ta ich rasa nie miała samic dlatego on się nią stał? Taka ostatnia samica.

Breakdown:

O dziwo nie jest tak jak inne Cony. Można to stwierdzić po zachowaniu jak i oczach. Ale jedno u niego cenię najbardziej. UWIELBIA ROZWALAĆ * Hulk mode on *

Soundwave:

On jest za spokojny jak na Decepticona. Jeden krzyczy i rzuca innymi, drugi szkrzeczy, trzeci rozwala, czwarty ciągle się chwali itd. A on? Nic.

Shockwave:

Szalony naukowiec-cyklop i (T/I)? To nielogiczne * loading * Chyba się od niego zaraziłem...

--------------------------------------------------

Nie, wcale nie siedzę obecnie przywiązana do krzesła w taki sposób żebym mogła pisać i wcale nade mną nie stoi wkurzony Drift z kataną ^_^'

-Trzeba było się zabrać za to kiedy cię grzecznie prosiłem

Ale mi się tak nie chciaaaało

-No Kate, nawet Magnus i Prowl nie zdołali cię do tego zmusić. Dopiero Drift umiał. A jak grzecznie dałaś się przywiązać. Ciekawe dlaczego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MORDA!

-O co jej chodzi?

O nic! Naprawdę! Dobra dziękuje za cierpliwość i mam nadzieje, że się wam rozdział spodobał. Mogę zdradzić, że następny to będzie nowa postać. Na razie nie zdradzę kim ona będzie.

A tak w ogóle, Drift, mógłbyś mnie rozwiązać?

-Co? A tak! Już, już.

-Kate? A może pomożesz mi jutro z obiadem? Pomogłabyś mi pokroić mięso. Nożem. Ostrym. ^ ^

To widzimy się w następnym odci- ROZDZIALE

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To widzimy się w następnym odci- ROZDZIALE. Tak, to jest to co chciałam powiedzieć.

Papatki ^^

                                                                                                        ~Kate_DarkWolf

P.S. Tu Lilith. Zgadnijcie do czego nawiązywała scena z waszą przyjaciółką i Driftem w rozdziale o Rodimusie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Transformers : Pierwsze PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz