Jolt:
Jesteś femme, człowiekiem czy hybrydą?
Hybrydą
Do jakiej frakcji należysz?
Bezfrakcyjna
Gdzie się poznaliście?
W dżungli
Jak się poznaliście
Podziwiałam właśnie florę i faunę w jednej z Ziemskich dżungli. Moja ludzka matka miała racje, tu jest pięknie, ale dalej miałam w głowie jeszcze inne jej słowa: "Uważaj (T/I), tam może być niebezpiecznie." Phi! Chyba zapomniała, że jestem w połowie robotem z kosmosu! Albo pamiętała o czymś innym. Ja się boję jadowitych węży, ogólnie wszystkich węży i pająków. Ale najbardziej boję się pająków. Brrrrr
Obecnie byłam w swojej Cybertoniańskiej wersji i głaskałam jaguara. Czemu w tej wersji? Żeby mnie nie pogryzł. To jest szczwana bestia. Teraz jeżeli tylko spróbuje to sobie zęby połamie. Oczywiście nie chcę żeby cokolwiek stało się zwierzętom, dlatego zamiast przegonić jaguara to go głaszczę. Proste? Proste.
Nagle usłyszałam szelest. Obróciłam głowę w kierunku dźwięku. Oj, to chyba coś dużego. Wyciągnęłam sztylety- moją jedyną broń i mimo strachu zaczęłam się zbliżać chroniąc jaguara i jego dzieci, które magicznym sposobem dostały się tutaj. Kto to widział? Kto to wie?
-Spokojnie! Nie mam złych zamiarów!- Powiedział wychodząc. Czyli to jest prawdziwy Cybertronianin.
-Jak mam ci wierzyć?- Mądre pytania zadajesz (T/I)
Nagle jaguary podeszły do niego i zaczęły się o niego ocierać. Na ten widok opuściłam broń. A wtedy wielkie kotki podeszły do mnie, a ja je pogłaskałam.
-Widzę, że też fascynuje cię Ziemska przyroda.-Powiedział
-Sama jestem jej częścią, więc trudno się dziwić.- Nie zdążyłam ugryźć się w język. Znaczy zdążyłam ale po fakcie. Zabolało...
-Jak to?- Dobra, raz kozie śmierć.
Pokazałam mu jak się przemieniam w człowieka i z powrotem w robota. Nie no, niezła jestem! Dopiero co poznałam jakiegoś gościa, z którym nie zaczęłam walczyć tylko dlatego, bo jakieś wielkie koty go lubią, a teraz pokazuje mu coś co pokazałam mojej najlepszej przyjaciółce- (I/N/P) dopiero po 5 miesiącach. Brawo ja! Eh, czasami chciałabym umieć trzymać język za zębami.
-Fascynujące...
-Tylko proszę, nie mów nikomu.
-Obiecuje, że nikomu nie powiem.
Uśmiechnęłam się do niego, co odwzajemnił.
-A tak w ogóle jestem Jolt.- Powiedziawszy to podał mi rękę. A to my się jeszcze nie przedstawiliśmy? A no tak!
-(T/I)
Resztę dnia spędziliśmy na podziwianiu dżungli i oczywiście na poznawaniu się.
Co o tobie pomyślał
W końcu Transformer, który lubi Ziemską przyrodę jak ja. W dodatku jest to femme!
O MÓJ PRIMUSIE! TO HYBRYDA! Nigdy nie spotkałem hybrydy! W dodatku pięknej w obu formach. (...) [Na prośbę Jolta usunęłam marzenia o tobie, możecie wymyśleć sobie co o was wymarzył]
Czy się w tobie zakochał?
A czy Eurotrochilus żywił się nektarem? Zapewne nie wiecie, więc odpowiem: tak!
Jak macie siebie zapisanych w kontaktach?
On- Wielko-kocia mama
Ty- Piękna hybryda
Po jakim czasie zostaniecie najlepszymi przyjaciółmi?
Czekaj. * sprawdza zegarek * Po 4 minutach. Jedno słowo: szybko.
Jak na ciebie mówi?
Kwiatuszek, (T/I)
Co mu się w tobie podoba?
Dłonie. Wszystko co nimi robisz, starasz się robić jak najdelikatniej. Chociaż czasem przez swoje wielkie robotyczne ręce zdarza ci się coś zepsuć. Dlatego jak coś robisz, co potrzebuje delikatności to zmieniasz się w człowieka
Dzień kobiet
Oczywiście on się dołącza do życzeń ^^
Jak ty na niego mówisz?
Kotek, Przyrodnik, Jolty
Jak na niego mówisz gdy się wkurzysz?
Powalony biolog
Jak zareaguje na filmik " Moto moto"
On się popatrzy, powie coś typu: "Ludzie są głupi" i pójdzie oglądać ptaki.
Czy zrobi żart Ratchetowi/Starscreamowi?
Oj, on jeszcze lubi swoje życie i pracę jako zastępca medyka, więc nie.
---------------------------------
Specjalnie dla @lubiep zabrałam się za dalsze pisanie. I ogólnie przepraszam za długą nieobecność, ale nie mogłam się zmusić do pisania.
-HA! A nie mówiłam! Ona leń!
No dobra, dobra! Jestem leniem! Zadowolona?!
-Jeszcze jak.
No dobra, więc na zabezpieczenie dla mnie powiem [albo bardziej napiszę], że rozdziały będę wstawiać kiedy będę miała pomysł i chęci.
-Kateeee!~ Chodź tu kochana, ja ci tylko przyłożę za to, że jesteś leniem!~
Papatki ^^
~Kate_DarkWolf
P.S. HEEEELPPPP!!!!!!!
CZYTASZ
Transformers : Pierwsze Preferencje
FanficWczuj się w role dziewczyny, która na swojej drodze spotyka mieszkańca Cybertronu. To od Ciebie zależy z kim chcesz przeżyć tą wspaniałą przygodę.