Nowa postać

650 12 48
                                    

?- Znowu? Autorko przecież niedawno była nowa postać.

Zostałam poproszona więc wstawiam, OK? A tak poza tym powinieneś się cieszyć, bo to ciebie dodaje.

?-CO?!

Rodimus Prime:

Jesteś femme, człowiekiem czy hybrydą?

Femme

Do jakiej frakcji należysz?

Do Autobotów

Gdzie się poznaliście?

W lesie

Jak się poznaliście

Szłam właśnie przez las gdy nagle zobaczyłam jakiś dziwny przedmiot. Był okrągły z rączką. Co to może być? Jakaś ludzka broń? Wygląda groźnie. Nagle moja ludzka przyjaciółka- (I/T/P), która siedziała mi na ramieniu odezwała się.

-Patrz (T/I)! Ale wielka patelnia!

-Patelnia? To jakaś broń, prawda?

-Nie. Ludzie na niej smażą jedzenie.

Podniosłam tą patelnię. Miała idealny rozmiar dla mnie. Niech (I/T/P) mówi co chce, to będzie dla mnie broń. Tylko jak to nazwać, bo patelnia nie brzmi zbyt fajnie. Hmmmm

Nagle za mną rozległ się czyjś głos.

-Hej, Mags, Drift! Patrzcie co znalazłem!

Ja odruchowo zamachnęłam się i przywaliłam ktosiowi patelnią. Wydał z siebie głośny jęk i upadł na ziemie.

Już mam! Patelka wpierdolka! [Pozdrawiam Susan_Evans XD]

- Rodimus, co się tam dzie... KIM TY JESTEŚ?!- Przybiegł jakiś inny mech, a za nim kolejny.

-Ja? Ja jestem (T/I).

-Czemu mi przywaliłaś z tego czegoś?! Ja ci nic nie zrobiłem!

-Wystraszyłeś mnie!- Super wytłumaczenie, dobre na wszystko. Czemu się nie uczysz? Wystraszyłeś mnie! Czemu podbijasz planetę?! WYSTRASZYŁEŚ MNIE!!

W tym samym czasie (I/T/P) i biały mech umierali ze śmiechu. Po chwili ja też zaczęłam się śmiać. A na końcu żółto-pomarańczowy mech. Po chwili się uspokoiliśmy. Zwróciłam się do mecha, który dostał patelnią.

-Bardzo przepraszam. To był odruch.- Mech machnął ręką- A tak w ogóle przedstawicie nam się?

-Nam?- Spytał wielki, niebieski mech. Wskazałam na moją przyjaciółkę. On musiał się trochę schylić i zmrużyć oczy, żeby ją zobaczyć. Gościu, albo zmalej, albo kup se te... Olary? Kolary? Kalmary? OKULARY! Tak, to miałam na myśli.

-No dobra!- Pomarańczowy mech klasnął w dłonie- To ten biały mech to jest Drift- Mech podał mi rękę i uśmiechnął się do (I/T/P)- Ten tu duży, niebieski wieloryb to jest Ultra Magnus...- Przerwał mu mój, (I/T/P) i Drifta śmiech. Za to ten Ultra Magnus patrzył na mecha z chęcią mordu. Sam mech się tylko szeroko uśmiechnął- A ja jestem Rodimus Prime.

No to teraz się zdziwiłam. I to porządnie. Stoi przede mną Prime. Ej czekaj. Czemu ja się dziwię? Przecież jednym z moich braci był Optimus. [Pozwólcie, że wam to narzucę :P]

-No dobra, moje imię już znacie, więc przedstawię wam (I/T/P)- moją przyjaciółkę.

Popatrzałam po mechach i zauważyłam, że Drift się uważnie jej przygląda. Oj szykuje nam się parka.

[Nawet dwie, ale ty wtedy o tym nie wiedziałaś]

Co o tobie pomyślał?

AŁA!! NO HALO! CO JA CI FEMME ZROBIŁEM?! NO CO?!

A w sumie, ona jest nawet ładna.

Czy się w tobie zakochał?

Przy pierwszych sekundach to nie, ale po chwili tak.

Jak macie siebie zapisanych w kontaktach?

On- Mistrz wielorybów

Ty- Gdy ma patelnie nie podchodzić ♥

Po jakim czasie zostaliście najlepszymi przyjaciółmi?

Po dwóch dniach.

Jak na ciebie mówi?

Iskierko, (S/T/I), (T/I)

Co mu się w tobie podoba?

Tyłek. Kiedy się po coś schylasz on cię w niego klepie. Dlatego ostatnio coraz częściej zaczęłaś kucać. A raz nawet miałaś przy sobie patelnię. Nie odważył się klepnąć.

Dzień kobiet

On też się dołącza ^^

Jak ty na niego mówisz?

Rody, Rodimuś, Rodiś

Jak na niego mówisz kiedy się wkurzysz?

Rodimusie PRIME, ty amebo, albo po prostu wyciągasz swoją patelkę wpierdolkę

Jak zareaguje na filmik "Moto moto"

Zacznie się śmiać i pójdzie powkurzać nim Ratcheta . Proszę wstawić świeczki w komentarzach

Czy zrobi żart Ratchetowi/Starscreamowi?

OJ TAK!

--------------------------------------

Tia

Ociupinkę mi odwaliło

-Przyznaj się, po prostu chciałaś być śmieszna i po drodze dostałaś głupawki

Yup

No dobra, Susan_Evans masz swojego Rodimusia, a ja idę coś porobić.

Papatki ^ ^

                                                                               ~Kate_DarkWolf

Transformers : Pierwsze PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz