,,Ahoj Annie!" Mladík jako každé pondělí přišel za svou milovanou a sednul si na lavičku ihned vedle ní. Tentokrát přišel s lepší náladou než kdy jindy. Hlavně minule byl ospalý a málem mrtvý. Tentokrát byl plný života a skvěle naladěn.
,,Konečně mám vše za sebou. Stěhování a prostě tohle všechno. Už do Prahy jen za tebou nebo za youtubery. Nechodím do města často, protože je tam moc lidí. I když už jsem z té introverze trochu vyšel, stále nemusím být mezi hodně lidmi." zasmál se na světle modré nebe. Dnes byl opravdu nádherný den. Čisté nebe, slunce svítilo a dokonce ani vítr tolik nefoukal.
,,Dnes jsem přemýšlel. Říkal jsem si, co by se stalo, kdybys tě udrželo na zivu to, že bys na vše zapomněla. Říkal jsem si, co by bylo lepší. Zjistil jsem, že bych nikdy nedokázal žít s tím, že by sis mě nepamatovala. Jako tvá smrt není dobrá. To neříkám. Ale stále je to lepší, než kdybys zapomněla na všechny naše společné chvilky,pocity a na mě samotného. Bylo by to hodně depresivní pro mě. Neustále bych za tebou musel chodit, vysvětlovat ti, že jsem tvůj přítel, ale ty bys mi stejně nevěřila." Štěpán se i po tomhle všem stále usmíval. Tak nějak mu došly slzy, tak se alespoň usmíval.
,,Taky mě zajímalo, jak by se jmenovalo naše dítě. Ani jsme nevěděli pohlaví. Holčičku jsi vždy chtěla Viktorii. Byla by to Viktorie Buchtová. Kdyby to byl kluk, tak jsi říkala, že bys to nechala na mě. Ja vybral jméno Radek. Pamatuji si doteď, jak jsi vypadala překvapeně, když jsme o tom tenkrát mluvili." Štěpán zavzpomínal na hezké časy, kdy byla ještě Annie naživu.
Flashback
,,Musela by se jmenovat Viky! Viktorka, to je hezké jméno, ne?" usmála se žena.
,,Nádherné. A jak bychom pojmenovali kluka?" Zeptal se mladík.
,,To nechám na tobě. Mělo by to být fér. Já navrhla holku, tak ty kluka." Vždy chtěla, aby vše bylo spravedlivé vůči ostatním.
,,No dobře. Nech mě chvíli přemýšlet.." zamyslel se. Bylo to krátké přemýšlení. Tohle měl totiž rozhodnuto už dopředu. Věděl, že by to tak jeho láska také chtěla. ,,Bude to Radek."
,,Vážně?" Podívala se na něj žena udiveně. Dost ji to překvapilo. Chtěla, aby se její dítě jmenovalo nějak speciálně po někom, na kom ji hodně záleželo. Tohle ale od Štěpána nečekala.
,,Jo. Radek je úžasný. Navíc vím, že ti na něm neskutečně záleží. Vždyť ti pomáhal neskutečně, když jste byli malí! Bude to Radek."
,,Tak jo! Jsi úžasný Štěpo!" obejmula ho a ihned šla oznámit novinu svému bratrovi ohledně jmén. Byla neskutečně šťastná. A když byla šťastná ona, byl i on.
End of flashback
,,Ted tak přemýšlím. Co kdybych našel nějakou ženu, jako jsi byla ty? Bylo by to dobré nebo ne? Asi spíše ne. Myslel bych neustále na tebe a té ženě bych tím asi ublížil.. Myslím, že už si nikoho nenajdu. Ale to mi asi nevadí." Štěpán se podíval na hodinky.
,,Miláčku promiň, ale já musím jít. Budu mít sraz s Jirkou. Vrátil se z dovolené a já s ním chci po dlouhé době pokecat, jak jde život a tak. Uvidíme se zase v pondělí." Zvedl se z lavičky a vyrazil k bráně. Omylem narazil do nějaké slečny, protože byl ve spěchu.
,,Pardon" rychle se omluvil a dal spěchal na místo setkání..
- Aneska04
ČTEŠ
Sestra N°2
Fanfiction,,Ahoj, po dlouhé době se zase vidíme." řekl jsem s úsměvem na rtech. ,,Čau. Je fakt, že jsme se delší dobu neviděli. Občas jsem tě zahlédl, když jsi šel za ní. Zrovna jsem odcházel. Kdy to bylo.. V pondělí?" ,,Ano, určitě pondělí. Vždy za ni jdu v...