Violul nu inseamna iubire

2.9K 144 12
                                    

Nash pov .
Sunt un fraier patetic... Nu inteleg ce e gresit cu mine ! Intru inapoi in camera , merg in dormitor unde Kuroko statea in pat imbratisand perna .
-Kuro ? ... O putem lua de la inceput ?
Pentru cateva secunde bune a fost ca si cum lumea ar fi fot mutita , pana oftatul lung al lui Kuro readuce sunetul .
-Nash...Violul nu inseamna iubire ! Tu intelegi in ce hal m-ai distrus ?! Mi-ai distrus viata ?!
Arunca cu perna in mine si isi trage patura peste el .
-Kuro ... imi dai o a doua sansa ?
-Nu cred ca pot ... Nu mai rezist ... Continua sa curga din mine ! E scarbos si infricosator !
Ma pun pe pat si il iau in brate .
-Stiu ca nu ma suporti ... Dar macar lasa-ma sa iti arat ca pot fi altfel .
-As vrea sa o vad si pe asta ...
-Mai bine ai face un dus inainte de a pleca inapoi .
Da din cap afirmativ si pleaca in baie . Cand iese mergem la conac . El iese nervos si fuge inauntru . Sunt un dobitoc... mereu am fost ... Sunt penibil .
Kuroko p.o.v
Intru in camera data de Nash si incep sa imapchetez . Voi pleca ! O voi lua pe Yuki si pe copii si ma voi ascunde toata viata ! Chiar daca inseamna ca sunt un las...
-Impachetezi deja ?
Aud o voce cunoscuta...ma intorc vazandu-l pe Kise.
-Da , probleme ?
-Stii , Nash nu e chiar asa rau...
-Nu imi pasa cum e...
-Nu a avut cine stie ce copilarie usoara... era mereu presat sa fie cel mai bun ...
-Asta spui tu ca e copiilarie grea ?! Voi ati fost nascuti cu lingura de argint in gura ! Te-ai simtit vreodata ca o greseala ?! Te-ai simtit nedorit ?! Ai vazut in fiecare noapte cate un barbat diferit intrebandu-te daca unul e tatal tau ?! Ti-a spus vreodata mama ta ca ar fi preferat sa te arunce intr-un rau cand te-ai nascut ?! Nu cred ! Si sunt si mai rele ...
Am inceput sa plang ... Cred ca mi-ai pierdut controlul...
-Kise ! Nenorocitule ce i-ai facut ?! Dispari !
Aud vocea lui Nash . Simt doua maini in jurul meu .
-Orice ti-ar fi facut ... sa stii ca imi pare rau... Stiu pot fi un adevarat cacat...dar...eu chiar te iubesc ! Si voi face orice pentru tine ! Iti voi considera copii ai mei ! Le voi da totul... iti voi da totul...

Jucaria Boss-ului (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum