Kuro pov .
Nash ... m-a lasat asa simplu ? Cum ? Adica ... a dat o suma mare... m-a dus acasa , Karl , Yuki ... Sara ... si MIKU ?!
Am iesit din masina si am fugit direct la ei . Am auzit cum din spate Nash a plecat accelerand . Karl imi sare in brate strangandu-ma .
Karl : Tati !
Yuki a inceput sa planga , merg si o iau in brate . Ea isi baga capul in gatul meu , ii simteam lacrimile .
Yuki : K-Kuro ... imi-imi e-er-era ... Frica ! Ca ... nu o ... sa te mai vad !
Kuro : Gata ... totul e bine . O sa raman cu tine , mereu si mereu .
Yuki : Stiu ...Peste 4 ani
Kuro pov
S-o ia naiba de slujba . Imi incarc arma si intru in depozit . Se auzeau pasii din toate partile , l-e fac semn celorlalti sa intre incet . Blocul aveea vreo cinci etaje . Ma urc incet la etaj , unde se auzeau scancete si gemete . Avea dreptate ! Aici e un bordel ilegal ! Si se mai face si trafic de minori ! Dam toti buzna pe usa mare , am aruncat o bomba cu gaz lacrimogen . Toti au inceput sa tipe , se auzeau focuri de arma . Vedeam siluetele oamenilor cum se panicau si trageau la intamplare . O sa se omoare intre ei . Am intrat in fum , sala era mare , am inceput sa ii prindem pe rand . Am auzit strigatul lui Konor avertizandu-ma sa ma feresc , ma intorc rapid si vad pe cineva care a indreptat o arma spre mine , nu am avut timp sa fug ca m-a impuscat in brat . Mai departe am vazut doar cum am fost scos de acolo , mi-au scos masca si am lesinat .
La spital
Karl : Tata ? Tata !
Yuki : Tati e bine ! Are nevoie de odihna , haide la parter , sa mancam ceva .
Karl : Ok mami !
Sara , unde e Sara ? Dar tata ? Erau langa mine in ambulanta . Ma ridic in capul oaselor , bratul imi era bandajat . Arma aia m-a gaurit nu gluma . Imi pare rau acum ca am ajuns asa . In pericol zilnic . Chiar daca Karl merita tot ... si mai am si o fetita pe cale sa vina peste doua luni . Nu ii pot parasi acum . Poate pot sa iau munca de birou . Aud usa deschizanduse .
Kuro : Yu...
Nu era Yuki ! Era un tip blond si inalt . Eram singurul pacient din sala .
Kuro : Cred ca ati gresit salonul .
Nash : Nu , sunt unde trebuie !
Vocea aia ... ochii aia ... e imposibil !
Kuro : N-Nash ?! Aju...
Tac cand vad ca scoate o arma . Se apropie incet de mine , cu pasi apasati si grei .
Kuro : Nu te apropia !
Nash nu ma asculta si se pune langa mine .
Nash : Mi-ai lipsit ...
Am incremenit complet cand dementul asta mi-a pus arma la tampla .
Nash : Alege-ma , sau toata familia ta moare .
Kuro : Cum adica sa te aleg ?
Nash : Fii al meu din nou . Considera-ma stapanul tau , boss-ul tau ! Din nou !
Kuro : Nici mo...
Isi preseaza violent buzele peste ale mele incepand o lupta adevarata . Incercam sa ii musc ceva din rasputeri dar nu reuseam . Nici sa scap , ma tinea prea strans . Simt cum ceva imi aluneca pe gat , ametesc ... vad in ceata ...
Nash pov .
A lesinat , il iau in brate si plec la masina mea . Atunci l-am lasat sa plece ... acum nu o voi mai face . Imi apartine ... e al meu ! Si nimeni nu o sa il aiba !
CITEȘTI
Jucaria Boss-ului (yaoi)
RomansKuroko nu a avut niciodata o viata normala... De la o mama prostituata pana la a fi vandut unui milionar . Relatia lor incepe tipic...cu un viol... dar vor putea ei sa ajunga cu adevarat impreuna ?