Yuki : Nu am crezut niciodata ca vei fi asa ...
Kuroko : Pot sa iti explic !
Yuki : CE SA EXPLICI !!! KURO , DE CE ? TYLOR NU INSEAMNA NIMIC ?! JAKE NU INSEAMNA NIMIC ?!! CE AR SPUNE DACA TE-AR VEDEA ?!!
Kuroko : Sunt o scarba .... Yuki eu ...
Yuki : NU TE APROPIA !!! TE IUBESC KUROKO !!! DAR TU TE CULCI CU BARBATI ?!! DE CE ?!!
Kuroko: SI EU TE IU...
Ma trezesc cu lacrimi in ochii . Dupa ce ieri ma violat de m-a rupt timp de 5 ore incontinu . Nash cred ca e la "serviciu" sau la curve . Sper ca isi va gasi alta si ma va lasa in pace , sau ma va omor , nu imi pasa ! Dar Yuki ? Cred ca acum nu ii mai pasa de mine . Yuki e iubita mea , planuiam sa ne casatorim dupa ce absolveam . Dar acum ! Cum voi da ochii cu ea ! Aceea faptura gingasa si dragastoasa . Oare Tylor si Jason m-au uitat ? Eram prieteni din copilarie , nu cred . Ce naiba am facut sa merit asta ?! Imi sterg lacrimile , ma cobor din pat dar cad imediat din cauza dureri . Bag p*la in tine Nash ! Zalya intra pe usa cu mancarea .
Kuroko : Zalya , in casa asta este vreun telefon ?
Zalya : Este la parter , dar acum mananca !
Kuroko: Nu am pofta .
Zalya : Te hranesc eu atunci !
Imi indeasa prajitura in gura de ma inec !
Kuroko : Mananc singur .
Zalya : Ok !
Pleaca din camera fericita . Mananc si las tava pe masuta de langa pat , imi iau pantaloni si ies incet din camera , merg la parter unde era un telefon fix . Tastez numarul lui Yuki si apelez.
Yuki : Alo ?
Kuroko : Yuki sunt eu , Kuroko .
Yuki : IDIOTULE !!! UNDE ESTI ?!! DE CE AI DISPARUT ?!! M-AM INGRIJORAT ?!!
Kuroko : Timpanele ! Karl ce face ?
Yuki : E mare deja , curand il inscriu la o gradinita .
Kuroko : Ma bucur , acum am mers la o slujba in alt oras , spunei ca Kuroko-oto-chan va reveni in curand .
Yuki : Sa revi curand , Karl plange in fiecare noapte dupa tine .
Kuroko : Revin curand . Pa .
Yuki : Pa... te iubesc .
Kuroko : Si eu .
Yuki inchide , eu si ea l-am adoptat pe Karl cand aveam 16 ani , el avea un an atunci . Ne-am gangit sa fim parinti de tineri . Karl ne lega . Trebuie sa plec de aici . Dar cum ?
Zalya : Cu cine ai vorbit Kuroko-oto-chan ?
Kuroko : Cu iubita mea .
Zalya : Stii ce criza ar face Nash daca ar afla ca ai iubita si copil ? Ar pleca direct si i-ar sterge de pe fata pamantului .
Kuroko : Sa ne amintim ca el mi-a distrus viata , m-a luat tam-nisam si "Vino esti jucaria mea acum " aveam o viata inainte .
Zalya : Stii de ce muncesc aici ca menajera ?
Kuroko : De unde sa stiu asta ?
Zalya : Inainte dansam la bara , parinti mei au murit cand eram mica , o ruda mai indepartata m-a adoptat , dar cand aveam 13 ani , a inceput sa ma abuzeze sexual , am ramas insarcinata , dupa ce a aflat m-a aruncat in strada . Un patron al unui bar s-a oferit sa ma intretie cu conditia ca dupa ce nasc sa devin angajata , am nascit si s-a inceput slujba , uram sa fiu atinsa de toti pedofili si mosnegi , pana Nash m-a salvat pe mine si Kana , fetita mea , acum sunt menajera aici .
Kuroko : Mamei i-a placut mereu sa se distreze , a avut o aventura cu tata si m-am produs eu . Bunica spunea ca tata a lasat-o , dar si bunica a fost curva in tinerete , bunicul spunea ca mama la lasat pe tata , si ca el m-ar fi cautat . Nici nu stiu ce sa cred .
Zalya : Ai si fiu ?
Kuroko : Nu e al meu , e adoptat . Eu si Yuki ii suntem parinti .
Zalya : Il iubesti ?
Kuroko: Mai mult ca orice .
Zalya : Poate daca il implori pe Nash te va lasa sa il vezi ultima data ?
Kuroko : Aha , vorbim aici de Nash , nu ?
Zalya : Stii , Nash acum trebuia sa aiba vreo 12 copiii , dar el punea femeile cu care se culca vor nu vor sa avorteze .
Kuroko : Tipu are suflet ?
Zalya : Il are dar nu il arata .Aveam nevoie de drama !
Nu ma judecati ca in next avem hentai !
PozeZalya
Yuki
Karl
NashKuro
CITEȘTI
Jucaria Boss-ului (yaoi)
RomansaKuroko nu a avut niciodata o viata normala... De la o mama prostituata pana la a fi vandut unui milionar . Relatia lor incepe tipic...cu un viol... dar vor putea ei sa ajunga cu adevarat impreuna ?