Unde pui mana ?!!

6.9K 268 48
                                    

Doarme de 1 ora deja , pierdut in gandurile nu observ ca pe usa intra o menajera , ea roseste si da sa plece , panicat incep sa gesticulez cu mainile haotic in speranta ca ma va ajuta . Ea se uita putin confuza , vine langa mine si ma ajuta sa ies din stramtoarea lui . Ea roseste cand ma vede , ma uit la ea 3 secunde si realizez , sunt gol ! Imi iau rapid boxeri si pantaloni de pe jos , ca tricoul era bucatele . Iesim din camera .
Kuro : Mersi de ajutor .
???: De ce ai nevoie ? Gheata , bandaje ? Sau poate unguent ?
Kuro : Nu , de ce intrebi asta ?
???: Deobicei Nash isi tortureaza jucariile , si nu doarme cu ele , in plus , el a dorit sa stai intr-o camera obisnuita , dar fostele lui jucari dormeau intr-o camera ponosita si murdara din subsol .
Kuroko : Crud ... cred ca o sa-mi se intample si mie candva ?
???: Nu cred , stapanul Nash pare sa te placa . A , apropo , eu sunt Zalya Orlock .
Kuroko : Kuroko Tetsuya .
Zalya : Totusi cum ai ajuns pe mana lui ?
Kuroko : Ma vandut mama cu o zi inainte sa am 18 ani .
Zalya : Pe asta nu am auzit-o . E mama ta ! Cum poate sa isi dea copilul asa !!?
Kuroko : E mai josnica de atat .
Zalya : Si , cum e Nash in pat ?
La auzul cuvintelor astea m-am inecat cu aer .
Kuroko : Ce-i cu intrebarea asta !?
Zalya : Am atins un punct slab ?
Kuroko : Dar cine e mai exact Nash ?
Zalya : Nash Golden Junior , 21 de ani , mostenitorul companiei parintilor , si mafiot .
Cineva se strecoara pe la spatele meu si ma ia in brate .
Nash : Zalya , stii cumva de ce mi-a fugit pisicuta ?
Zalya : Sa fim seriosi boss , cum l-as fi putut lasa in ghearele tale .
Nash :Crud .
Ma ridica deodata ca pe un sac de cartofi .
Nash : Gata de runda a doua ?
Kuroko : Huh !? Lasa-ma jos !!!
Ori cat de tare ma zbateam el nu se lasa . Cand ajungem in camera ma arunca pe pat violent . Se pune peste mine , isi plimba mainile pe corpul meu . Isi baga mainile in pantaloni mei si incepe sa imi maseze maturalul .
Kuroko : Unde pui mana !!?
Nash :Unde am chef .
Idiotul asta ! Imi da jos pantaloni lasandu-ma in boxeri . Am incercat sa ripostez si sa-l inping dar e mai puternic decat mine .
Ma saruta bagandu-si limba din prima . Ii raspund retras la sarut .
Nash pov :
Nu crede pisi ca scapi asa repede , de fiecare data cand te ating ma exciti , de cate ori te sarut mi-l scoli , dar cand gemi simt ca vreau sa te tin langa mine toata viata !

Stiu capitol scurt, ma revansez in urmatorul plomit !

Stiu capitol scurt, ma revansez in urmatorul plomit !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Jucaria Boss-ului (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum