Final

3.1K 140 22
                                    

Kuroko P.O.V
-Împreună?  De doi ani... Tu îți bați joc de mine?! Ce naibi nu ti-am dat?! Fac totul pentru tine iar tu cu asta ma răsplătește?! Nu uita că ești mamă lui Karl! Lui cum ar trebui sa ii explic toate astea?!
-M-am săturat de relatia asta ! Nu e nimic excitant si interesant intre noi! Mereu esti grijuliu si iubitor și prostii! Uite mie îmi place pericolul! Acum pleacă de aici cu jigodia asta.
- Chiar crezi ca voi pleca?! Ieși afară in clipa asta! Ne vedem la tribunal! Divorțăm.
-Foarte bine! Să îți păstrezi plozi!
Spune și se îmbracă cu o cămașă iesind din casa cu amantul ei. Cad la pieptul lui Nash incepand sa plang .
-Nu merita sa iti irosesti lacrimile pentru nenorocita aia...
-Știu...dar tot e putin șocant...
Atunci aud un bebelus plangand . Fug repede cu Nash in camera de unde se aude...Era o fetita...arata de parca are cateva saptamani doar.Dar ve cauta aici, Yuki a spus ca a facut avort, dar când a deschis ochii am realizat ca e a mea... O iau grijuliu in brate sarutand-o pe frunte.
-Bună micuțo...
-E cumva...
-Da, e ea... micuța mea Kimi...
-E frumoasa... seamana cu tine.
Spune Nash sarutandu-ma pe obraz.
-La naiba, mereu devin sentimental cu copii...
O pun pe măicuță inapoi in patucul ei si ma asez pe un scaun.
-Iar acum...ce fac? Am ramas un tata singur cu doi copii...
Spun lasandu-ma pe spate . Nash vine langa mine și îmi ia mainile in mainile lui .
-Am eu o idee de inceput...stiu ca ti-am facut rau si te-am ranit de sute de ori...Dar tin la tine mai mult decat ti-ai imagina... Deci... Vrei sa fii iubitul meu?
Ma uitam atent in ochii lui...acum  erau atat de calmi...imi era imposibil sa spun nu.
-Da!
Ii sar in brate sarutandu-l adanc. Rupem sarutul dupa putin timp .
-Acum haide sa plecam din locul asta. Unde e Karl?
-Inca e la grădiniță.
-Atunci mergem dupa el. Pot sa o iau pe micuta in brate?
Spune el uitandu-se la Kimi .
-Da...
El o ia incet, parea putin speriat, o tinea cu atata grija... arata atat de inocent...
Peste putin timp l-am luat pe Karl si am plecat la el .

Dupa un an

Kuroko P.O.V
Stateam si ma jucam cu Kimi, in casa era extrem de liniste. Nash era plecat de o ora cu nu stiu ce chestii. Dar linistea imi este distrusa de o usa ce s-a trantit. Ma ridic sa vad cine e... Era Nash imbracat la costum si cu un buchet de flori in mana. O pun pe Kimi in leaganul ei si plec la el.
Nash se pune in genunchi in fata mea.
-Kuroko, tu Karl si Kimi sunteti totul pentru mine, poate am fost un nenorocit in trecut... dar tu m-ai schimbat, te iubesc Kuroko... Vrei să îți petreci viața cu mine?
Spune el punandu-se in genunchi si scotand o cutiuta cu un inel auriu.
-Da!
Tip bucuros . El imi pune inelul pe deget si sar imediat pe el sarutandu-l.
-Te iubesc, Nash...
-Si eu te iubesc...Kuro.

Peste patru luni

Emotiile se acumulau extrem de repede...
-Ești gata?
Mă întreabă una din domnisoarele de onoare.
-Da, sunt.
-Uita-te la fiul meu! Ce mare s-a facut...
Spune tata incepand sa planga .
Zalya intra in cameră cu Kimi in brate si Karl tinand-o de mana.
-Sunt mandra de tine, fratioate...
-Multumesc...Sunt atat de emotionat acum!
-E o zi mare deci ar trebui sa fii.
Spune Jake molfaind niste ciocolate , imi fac ultimele retusuri la costum .
-E timpul.
Spune Zalya iesind . Cununia o facem acum, in spatele conacului , in curtea din spate, caci era uriasa si cam degeaba, dar aveea o priveliste extraordinara, la padurile si iazul urias ce erau putin mai la vale de conac. Ies de acolo tinandu-l la brat pe tata. Cu cat ma apropiam mai tare de pavilionul unde era Nash cu atat mai tare imi venea sa plang . Apoi ajungem in fata unui covor cu flori, Nash era in fata mea, mi-au curs cateva lacrimi in timp ce mergeam spre el. Cand am ajuns in fata lui am observat ca si lui ii curgeau cateva lacrimi. Preotul a inceput sa vorbeasca, dar imi era greu sa il ascult, eram prea captat de ochii lui Nash.
-Nash Golden Jr, il iei pe Kuroko Tetsuya, sa ii fii alaturi la bine si la greu , la bucurie si tristete? Sa iti petreci cate zile ai mai aveea cu el.
-Da!
-Tu, Kuroko Tetsuya, il iei pe Nash Golden Jr, sa ii fii aproape mereu, pentru cate zile ai mai aveea?
-Da!
-Puteti sa va sarutati acum !
Ii sar in bratele lui Nash saruntandu-l adanc .
-Voi fi mereu aici...pentru tine... pentru familia noastra.
Spune el , il mai sarut odata.
-Stiu ca vei fi.

                      ~Sfârșit~

Jucaria Boss-ului (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum