Kuro pov :
In minte mi-a venit imaginea micutului Karl cum se juca cu Sara , cea mai buna prietena a mea , si Yuki care facea ceai . Am inceput sa plang in ultimul hal . Nu vreau sa mai distrez pe cineva ! Mi-a ajuns ! Ies silentios din camera , ma uit peate tot si nu vad pe nimeni . Trebuie doar sa gasesc un telefon si sa ii sun pe Tylor
si Jake , cu putin noroc ma vor gasi . Cu pasi mici si usori ajung la parter , era o casa mare . Vad un telefon fix pe masa . Fug spre el , incep sa tastez numarul lui Jake , dar mana imi este apucata brutal , ma intorc repede si il vad pe Ren nervos .
Ren : Cred ca am uitat sa iti spun ! In casa asta sunt trei reguli principale :
Unu , faci ce vreau eu ! Doi , nu faci un pas daca nu iti dau voie ! Trei , nu ai voie sa comunici cu cei din afara !
Ma taraste dupa el pana intr-o camera intunecata . Nu vad nimic . Simt cum imi da drumul la mana , aud usa ca si cum se incuie , simt cum sunt lovit in cap cu ceva tare lesinand .
Ren pov :
Il lovesc cu bata in cap , el lesina , imi pare rau dar a trebuit sa il invat o lectie ! Aprind lumina dormitorului , il pun pe pat , il dezbrac pana ajunge in boxeri . Ii leg inchieturile de la mani cu catuse si picioarele , ii leg gura si ochii cu o panglica neagra . Cand se va trezi , isi va executa pedeapsa . Il sarut pe frunte si ma pun pe fotoliul de langa pat .
Kuro pov :
Deschid incet ochii , dar tot negru vad , incep sa ma agit , dar sunt legat ! Su auzeau ca niste catuse . Idiotul asta ma legat !
Ren pov :
Ma uitam la corpul lui dragut care se agita , asta insemnand ca s-a trezit . Ii voi plati lui Nash ! E cu un an mai mare ca mine , am mers la acelasi liceu , dar cand un prieten de al meu m-a invitat la o petrecere unde era si el si alt prieten de al lui . S-au imbatat si m-au futut in grup ! Pentru asta il voi face sa sufere . Ma pun deasupra corpului lui , si incep sa ii mangai pieptul . Incepe sa se agite mai tare . Ii dau jos panglica .
Kuro : Termina...te rog ! Ce vrei de la mine ?!
Ma uitam satisfacut cum se incorda si incerca sa scape .
Ren : Mai bine taci .
Incep sa ii sarut umed gatul , tremura de placere .
Ren : Iti place ?
Nu raspunde , asta enervandu-ma putin .
Ren: Raspunde-mi !
A inceput sa tremure . Dandu-mi de inteles ca ii este frica .
Kuro pov .
A incelut sa se faca al naibi de frig aici . Corpul meu dezbracat amplifica senzatia de inghet .
Kuro : Pleaca de langa mine !
Ren : Serios ? Si daca nu vreau ?
Am auzit usa cum a fost lovita puternic deschizandu-se .
Nash : Daca nu vrei te omor !
Ren : Si tu ce dracu faci aici ?!
Nash : Imi iau inapoi ce e al meu !
Ren : Dute si fute o prescolara . El e al meu acum .
Icep sa dau din cap haotic pana panglica cade de pe ochii mei . Il vad pe Nash cu pistolul indreptat spre Ren . Si Ren avea pistolul spre Nash .
Kuro : Opritiva !
Ambii se uita surprinsi la mine . In spate o vad pe Miku care aveea pistolul indreptat spre mine . Fac ochii mari si ma uit confuz la ea . Il loveste pe Nash repede . Inpusca in catusa care ma tinea la o mana . Dupa asta il loveste repede pe Ren care statea incremenit .
Kuro : Miku ?
Miku : Te ajut sa scapi dar...
Se auzise un foc de arma . Cand ma uit la Miku era plina de sange .
Kuro : Miku !!!
Tip speriat . Cel care traese era Ren .
Ren : Tradatoare-o .Va continua ...
Imi place sa va tin in suspans .
Stiu ca nu am postat next-ul la cartea asta de ceva timp . Imi pare rau pentru asta si sper ca il voi posta curand . Dar in perioada lui August voi fi destul de inactiva . Voi posta mult mai rar decat o fac acum . Bye
CITEȘTI
Jucaria Boss-ului (yaoi)
RomantizmKuroko nu a avut niciodata o viata normala... De la o mama prostituata pana la a fi vandut unui milionar . Relatia lor incepe tipic...cu un viol... dar vor putea ei sa ajunga cu adevarat impreuna ?