Kuroko pov
Il imbratisez inapoi pe Nash . Acum observ parfumul lui...dur ... dar dulce...
-Fa-ti bagajele .
Imi spune Nash bagandu-si nasul in parul meu .
-Ce...
Intreb confuz bagandu-mi capul in pieptul lui .
-M-ai auzit... te poti intoarce la aia... Dar nu uita...voi fi mereu aici pentru tine...
Se ridica si da sa iasa dar se opreste in tocul usii intorcandu-se si privindu-ma trist .
-Imi pare rau... pentru tot ... Si cand esti gata sa ma chemi ... te voi duce eu.
Termin de impachetat si merg sa il strig pe Nash . El vine dandu-mi un plic .
-Ce...
-Vei afla...
Ma intrerupe el .
-Macar pot sa te tin de mana ? Daca tot e ultima zi in care ne mai vedem...
Dau din cap , el imi ia mana usor si mi-o strange... ma simt ciudat...dar si...bine... cred...
Ma tinut de mana tot drumul . Ajuns acasa ma dau jos din masina si cred ca din bucurie ma duc vartej in casa uitand de bagaje si intru in dormitorul nostru...
-Ce...
Spun uitandu-ma la sotia mea...care e deasupra celui mai bun prieten al meu ... fara burta de gravida... si fara copil...
-Kuroko pot explica!
Spune ea panicata dandu-se jos de pe el .
-Imi pare rau Kuroko ! Dar am facut avort spontan ...si...si ... aveam nevoie de cineva !
-Da ... dar din toata lumea...Prietenul meu !
-Stiu e stupid dar !
-Destul ! Cum ai putut face asta ?!
-Las-o moarta ! Vorbesti de parca nu te-ai f---t cu Nash in tot acest timp !
-Probleme?
Ii aud vocea lui Nash din spatele meu .
-Ce cauta jigodia asta in casa mea ?
-Nici sarcina mu ti-a crescut tatele alea mici .
Ii spune Nash razand .
-Termina odata Yuki !
Ii aud vocea lui Rocko.
-Ii spun eu . Sunt impreuna de doi ani cu Yuki , ok ?
CITEȘTI
Jucaria Boss-ului (yaoi)
RomanceKuroko nu a avut niciodata o viata normala... De la o mama prostituata pana la a fi vandut unui milionar . Relatia lor incepe tipic...cu un viol... dar vor putea ei sa ajunga cu adevarat impreuna ?