Kise pov .
Ceva nu e cum trebuie aici ... Nash are o logodnica ? El nu era gay ? Nash se holba urat la mine , dar iubita lui ma analiza atent .
-Ce e ?
Intreb eu confuz , satul de privirile lor .
-Nu te scap din ochii sa nu faci vreo prostie !
Imi spune Nash cu un ton agresiv .
-Dar tu domnita ?
-Eram doar surprins...ă , de diferentele dintre voi doi .
-Mame diferite !
Se grabeste Nash cu vorba .
-Atunci , eu plec ...
Spune logodnica lui si iese din camera . Nash se ridica brusc si o apuca de mana .
-Stai Kur...Cassandra , putem aveea o discutie mai tarziu ?
-Sunt cam obosit...ă , obosita ! Poate maine .
-Sigur ...
Nash ii da drumul si pleaca . E destul de ciudat ... mai intai Nash era sa spuna ceva cu Kur... dupa Cassandra a spus ca e obosit , si ea l-a refuzat pe Nash , si el nu si-a iesit din minti . Trebuie sa aflu ce se petrece aici !
Merg in bucatarie unde Monika stergea masa . Tipa asta e usor de jucat pe degete . Merg si o apuc de solduri presando peste locusorul meu si imi bag capul in gatul ei .
-K-Kise-sama ?!
Spune ea rosind , incep sa ii suflu in ureche .
-In ce camera sta Cassandra ?
-A treia camera din partea dreapta a holului !
-Ok bye !
Plec de acolo cat de repede pot , alerg ca ultimul descreierat pana ma ciocnesc de ditai buturuga . E Nash cel furios . Bun , sa imi comand sicriul ?
-Te-a apucat naiba de fugi ca calul in casa mea ?!
-Neh , vroiam doar sa fac putin jogging !
-Atunci mars in gradina !
Ma paseste cu pasi apasati si iese din casa . Cata idiotul ! La ai mei 19 ani nu pot sa imi vad de viata , citat de Nash Golden . Cei drept are dreptate .
Kuro pov .
Pustiul ala miroase a problema , imi scot usor peruca si o pun pe suportul ei . Iau sticla de apa micelara si imi sterg tot machiajul ala oribil , imi dau jos tricoul , mi s-a parut ori usa s-a deschis ? Ma intorc rapid si dau de... Kise ?! Din impuls ma ghemuiesc si tip sa iasa . El ma apuca violent de mana si ma tranteste de perete punandumi mana la gura .
-Tu esti ea ?!Kise Ryouta
19 ani
1,89
CITEȘTI
Jucaria Boss-ului (yaoi)
Roman d'amourKuroko nu a avut niciodata o viata normala... De la o mama prostituata pana la a fi vandut unui milionar . Relatia lor incepe tipic...cu un viol... dar vor putea ei sa ajunga cu adevarat impreuna ?