1986. November 9. Hétfő 9:56
Ő az első. Kim Seok Jin, az első ápoló ebben a hónapban. Nem tud semmit a szörnyű helyről, ahova elküldték. Szegény családból származik, így jól jön beteg kistestvérének a pénz a gyógyszerekre. De ezt a munkát talán mégsem kellett volna elvállalnia....
1986. November 11. Szerda 10:00
Éppen időben érkeztem meg, hogy ápoljam az itt lévő beteget. Hogy pontosan mi baja van, azt nem tudom. De jól jön a plusz pénz a testvérem gyógyszereire. Ez a harmadik napja, hogy itt vagyok. Eddig minden jól is ment viszont eléggé furcsa dolgokat kell csinálnom. Például a gyógyszerekre eddig nem is volt szükség. Pedig úgy tudom kell szednie.
Kopogtam és mikor kinyitotta, végigmértem. Fehér póló, szokásos szürke haj és fekete nadrág. A nagy, majd csak fekete szemei. Bár most kicsit mintha földes lenne a pólója.
- Oh, jó hogy jössz. - áll arrébb - Éppen a kertet teszem rendbe.
- Segíthetek? - csillannak meg a szemeim - Imádom a kertet.
- Fontos információ volt. - mondja majd el is indul
Sosem hagy időt arra, hogy észbe kapjak. Siettem is utána, mert ebben a házban nem egyszer eltévedtem. Szóval ma egész nap a kertben leszünk. Ez az! Imádni fogom. A sok virág, amiket imádok! Bár eléggé esőre áll.
††††††††††
Már egy ideje kint vagyunk. Élvezem a munkát, dúdolgatok és a többi. Egy rózsakört alakítottunk ki a minap. Egy kört csináltunk a rózsabokrokból és a közepén pont van annyi hely, hogy egy ember elfeküdjön kényelmesen.
Yoon Gi nem túl beszédes de ehhez már hozzászoktam. Annyira nem zavart már az a csend, amit mellette tapasztalok. Most ahogy ránéztem az árnyékban ült és egy kis műanyag dobozból ette a szőlőt. Mindig szőlőt eszik. Mintha másból nem is állna az étrendje. Innen kicsit ijesztő mondjuk. Alacsony termete ellenére a sötétben ülve, nagy szemekkel néz vissza rám. Nyugodtnak de mégis idegesnek tűnik. Mintha valami nem stimmelne vele. De ez nem az első alkalom. Ez a harmadik napja, hogy ilyennek látom őt. Elmehetne egy rossz horror filmbe ezzel a házzal együtt. Komolyan. Sokkal jobb lenne, ha szerepet vállalna. És akkor nem kéne azon gondolkozni, hogy milyen ápolót adjanak mellé.
- Mit nézel annyira? - hallom meg hangját
Mögöttem volt. Pislogtam egyet és már tényleg nem ült ott. Mindig meglepődöm. Mindig megijedek. Ez most sem maradt el. Kirázott a hideg és még a szemeimet is becsuktam. Ilyet esküszöm nem tudnék megszokni. Hogy lehet valaki ilyen higgadt de ijesztő is egyben?
- Se-semmit.... - mondom kissé megakadva
- Tartsunk szünetet.
- Jó....
Majd bement a házba. Én is utána mentem. Nem értettem miért pont egy olyan kört csináltunk. Lehet szökőkutat akar csinálni vagy valami.
Megkért, hogy főzzek egy teát neki, addig átöltözik. Neki is láttam majd elkészítettem a teákat. Pont akkor lettem kész mindennel, mikor lejött. Egy fekete póló takarta felsőtestét és egy fekete nadrág. Egy doboz volt nála, amit ki is nyitott. Nem is lepődtem már meg rajta, szőlő volt benne. Közelebb jött és oldalra billentette a fejét. Leült majd a dobozt tanulmányozta. A teára rá sem nézett. De nem zavartattam magamat, mert kis vártatva rám vezette tekintetét.
YOU ARE READING
Grape[YoonGi F.F.](BEFEJEZETT)
Horror,,-Szőlőt?-nyújtja felém -Kezdem azt hinni,hogy mást nem is eszel.-forgatom meg a szemeimet" Min YoonGi egy fura ember.Az emberek szerint beteg,ezért ápolókat kap.De eddig egy se húzta egy hétnél tovább.Szó szerint eltűntek a Föld színéről.Aki beme...