6.Jeon Jeong Guk

239 17 8
                                    

1986. November 11. Csütörtök 9:00

Egész átlagos fiú a maga módján. Kedves az emberekkel, ha ők is azok vele. De a természete ellenére igen elővigyázatos. Vajon jobban jár, mint előző társai? Javít a helyzetén, hogy ő nem ápoló?

1986. November 11. Csütörtök 10:00

Időben ideértem és kopogtam a hatalmas ajtón. Még tisztán emlékszem a felettesemmel folytatott beszélgetésemre....

,,- Biztos vagy benne, fiam? Nem szívesen engedlek oda. - húzta el a száját

- Biztos. Uram, rendőr vagyok. Mindenre készen állok. Ráadásul esküt tettem, hogy megvédek mindenkit.

- De--

- Abban a házban valami nem oké. Meg kell tudnom. Érdekel hogy tűnt el az a sok ember. Kérem. - néztem a szemeibe

Egy ideig hezitált majd végül megadóan bólintott egyet felém, miszerint rájött, hogy akkor is elindulnék, ha nem engedte volna.

- Köszönöm. - sóhajtottam"

Most pedig itt állok és várok. Rá fogok jönni mi folyik itt. Tegnap erre sétáltam drága kutyámmal és tulajdonképpen megőrült. Először nyüszített majd meredten bámult a házra és meg se mozdult. Aztán végül ugatott, pedig senki nem volt ott. Azt hittem csak látott valamit de mikor arra néztem, amerre ő, nem láttam semmit és senkit. Érdekelt a dolog, így felvetettem a főnökömnek.

A nehéz falap kinyílt s elém tárult egy tőlem alacsonyabb férfi látványa. Szürke haja rendezetlenül hullott szemeibe és íriszei szürkés - fehérek voltak. Vak lenne? Ki fogom deríteni mi a helyzet. A ruházata egyszerű kék pulcsi és fekete nadrág. Semmi extra nem volt rajta. Talán a különös mosolya amit idő közben az arcára festett. Most kéne visszafordulni, igaz?

- Min Yoon Gi. - nyújtja a kezét

- Jeon Jeong Guk. - fogadtam el

Az érintése miatt a hideg is végigfutott a hátamon. Volt benne valami különös.... Nem megszokott. Mondhatni, mintha a Halállal fogtam volna kezet. Bőre hófehér, lehet albínó. Vagy csak nem jár sehova.

Beengedett, így betekintést nyerhettem a lakásába, ahol körbenéztem. Hatalmas ház. Tökéletes hely elrejteni pár hullát. Mi az? Nekem senki ne mesélje be, hogy az itt dolgozó egyének csak úgy leléptek. Nem létezik, hogy egy ilyen jól fizető állást csak egy napig élveznének. Itt is a következő kérdés.... Ki az, aki ennyi pénzt ad azért, hogy vigyázzanak valakire? Pontosan. Senki nem fizet ennyit. Ha csak nem azért ajánlanak ennyit, mert tudják, hogy az illető nem húzza tovább itt, mint egy nap. Tehát a munkaadó tudja mi folyik itt. Úgy tűnik meg kell látogatnom azt az embert. Ha ezt a napot túlélem ugye. Valószínűleg rám is szemet vetett, hiszen elég kellemetlenül érzem magamat.

- Szőlőt? - kérdezte felém nyújtva egy doboznyi gyümölcsöt

Elhúztam a számat, ami látszólag nem tetszett neki. Bocsi öregem, ez van.

- Nem, köszönöm. - ráztam a fejemet

- De ez saját termés. Sokkal finomabb. - nézett hatalmas szemekkel

- Elhiszem. De akkor sem kérek. - utasítottam vissza továbbra is

- Miért? - döntötte oldalra a fejét

- Nem szeretem a szőlőt. - vontam vállat

- Mi?

Nem mondta még neki senki? Nem szeretheti mindenki ezt a gyümölcsöt. Ez van. Ráadásul én meg elég válogatós vagyok, főleg kaja téren. Nem eszek meg akármit. Ah, mindegy. Mennem kéne.... Legalábbis úgy érzem. Még mielőtt teljesen belemászok a dologba. És el kell hoznom a kutyámat, Bullet - et is. Egyedül nem vághatok bele. Jeon, ne légy felelőtlen! Tehát fordultam is és egy halvány mosolyt ejtettem meg.

Grape[YoonGi F.F.](BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora