Yolda o kadar hızlı yürüyorduk ki konuşma fırsatı bulamadık annemle,otobüs durağına geldiğimizde aniden durdum burda ne işimiz var?
Çisil:Burda niye bekliyoruz anne?
Annem:Susta yürü acelemiz var!
Çisil:Bende onu diyorum neden acelemiz var?
Annem:Kızım sus otobüse binip hemen eve gidelim acelemiz var.
Durakta otobüsün gelmesini bekledik.10 dk yolu niye otobüsle gidiyoruz anlamıyorum. Eve geldiğimde hemen annem bağırdı.
Annem:1 hafta yeticek kadar kıyafet al yanına
Çisil:Nereye gidiyoruz anne şu soruyu sormaktan yoruldum.
Annem:Dediğimi yap Çisil!!
Annem ilk kez adımla hitap etmişti,genelde çok nadir derdi adımı terslik olduğunu burdan anlamıştım. Hazırlandıktan sonra aşağıya indim annem oradaydı. Aniden telefonuma mesaj geldi. Telefonumu açıp baktığımda sınıfın grubuna almışlardı hemen sessize verdim bende. Annem taksiyi çağırıp otogara gitmek istediğimizi söyledi. Otogara vardiğimiz da otobüsün kalkmasına yarım saat vardi.
Çisil:Anne nereye gidiyoruz ve neden gidiyoruz anlat artık.
Annem:Şuraya banklara oturalim o zaman anlatırım dedi
Bankların oraya doğru ilerlerken telefonum titremeye başladı. 11-C grubudur diyip bakmadım. Banklara oturduğumuz zaman annem anlatmaya başladı;
Annem:İş görüşmesine gittikten sonra telefonum çaldı,arayan numarayı tanımıyorum bende ondan dolayı kapattım. İş görüşmesinden çıktıktan ssonra telefonum elime aldım ve 18 cevapsız arama vardı. Bende merak edip aradım yeniden numarayı, telefona çıkan kişi ben Nil dedi, babanın beni aldattığı kadındı anlamıştım. Bana Duygu hanımla konusucam dedi bende buyrun benim dedim. Beni tanımızsınızdır mutlaka dedi, bende hemen lafa girince dedim konu uzamasın diye. Bana eski Eşiniz trafik kazası yüzünden hastanede yoğun bakıma kaldırıldı dedi. Bende bundan banane dedim ama canımı çok açıyordu bunları derken, sonra kadın cevap verdi. Komaya girmeden önce kızınızın adını sayıklıyordu. "Çisil" "Çisil" diye sayıkladı benden son isteği kızını görmekti, ondan dolayı sizi aradım dedi. Bende o ara yüzüne kapattım kadıdın olay bu işte kızım.
Çisil:Anne canımın yanıyor. Bu adam beni 10 senedir görmemişken adımı niye sayıklıyor ki? Şimdi biz nereye gidiyoruz?
Annem:Anlıyorum seni güzelim ve baban eski taşındığımız kasabada oturuyor.
Çisil:Buğra'ların oraya mı gidicez bir günde iki şok yeter ama anne!!
Otobüsün kalkış saati geldiğinde gidip 14-15 koltuklara oturduk annemle. Telefonu cebimden çıkardığım zaman sınıf grubundan değil de Buğra'dan olduğunu farkettim mesajın.
Gelen Mesaj:Sevdiğim
Sevdiğim: İyi misin? Çisil
Sevdiğim:Sana diyorum korkutma beni.
O kadar mesaj atmıştı ki okumaya üşendim. Bende hemen cevap verdim.
Gönderilen Mesaj:
Çisil:Şimdi mi beni merak ettin Buğra?
Anında cevap verdi:
Sevdiğim:Merak etmediğimi kim söyledi küçük hanım!!
Çisil:İkimizde neyin ne olduğunu iyi biliyoruz.
Sevdiğim:Sana böyle davrandığım için özür dilerim Çisil. Cidden özür dilerim.
Cevap vermek için çok sabırsızlanıyordum ama cevap vermemem lazımdı. Ondan dolayı tamamen telefonu kapattım Ve uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kural:Vazgeçmek yok
RomanceÇisil:Belki babamın kazası olmasaydı seninle bir araya gelemezdik. İlk kez babam bir işe yaradı. 10 sene sonra araması bizim bir araya gelmemizi sağladı. Buğra: Düşüncen ne kadar saçma Çisil? O senin baban başına bunların gelmesini ister miydin? Çi...