🍭|8|🍭

669 64 87
                                    

Marcus (14 y.o.)

Zkoušel jsem se něco málo naučit na zítřek, ale stejnak mi to přišlo strašně ironický, že ani touhu k tomu, abych se šprtal klidně hodinu a dostal jedničku, jsem neměl. Mně by stačila i ta trojka, ze které bych měl minimální rádost. No jo, ale je tu i rodina, která trvá na mém vzdělání..

Přestal jsem věnovat pozornost té staré učebnici a raději se podíval z okna.

Ach, prší..

,,Už jsem tu!!!" ozval se matčin hlas z chodby. Bylo mi jasné, že tenhle její křiklavej hlas slyšel snad každý. ,,Bys nevěřil, jak tam prší," přišla za mnou do obýváku a sundávala si svou promočenou bundu. ,,Napršelo mi i do tašky s nákupem,"

,,No.. Kdybys nedělala frajerku, že umíš chodit nakupovat bez auta, tak by to bylo ok," řekl jsem s pohledem na její výraz.

,,Asi máš pravdu," oznala mou myšlenku za vhodnou, což mě hned na oko potěšilo. ,,Jinaaaak, co se učíš?"

Nic

,,Ale nic," stejnak jsem ji na to odpověděl takhle. Máma samozřejmě ze zvědavosti mi vytrhla učebnici z ruky. ,,No nekecej! Já myslela, že sexuální výchova už není povinná!" divila se a prohlížela si ty obrázky. ,,Tam mohli rovnou dát fotky z porna,"

,,Taky si myslím.."

,,Vždyť se ani učit nemusíš! Myslím, že snad všichni ví, jak se rozmnožovat, no ne?" řekla to úplně klidně, avšak jsem se musel červenat.

,,Jistě.."

,,Chceš s tím pomoct?" podívala se mi do očí.

Nepotřebuji pomoc. Raději bych shořel v pekle, než se zajímat o tohle..

,,Dám ti pomůcku," nabídla se. ,,Palcem a ukazováčkem udělej.. jakože kuličku. Nebo spíš jako, že je něco dobrý, no ty víš, co myslím," jen jsem přikývl a udělal to, co ona. ,,Ten vem prostředníček.." pokračovala dál.

Ou shit.

,,A takhle s tím prostředníčkem jezdi do té, uhm kuličky. Tak! Tohle se nauč a určitě budeš mít dobrou známečku," s dobrým pocitem šla do kuchyně.

Co to má znamenat..

,,A kde jsou vlastně moje zbylý děti?" zeptala se mě. Rukou jsem ukázal nahoru, jakože jsou ve druhém patře- ve svých pokojích ,,Nemá se náhodou Martinus učit taky?" jen jsem na to kývl na souhlas. ,,No já mu dám se poflakovat v posteli a kašlat na známky!" řekla si sama pro sebe. Nakoukl jsem a viděl, že si vzala vařečku, se kterou šla nahoru.

Aish! To bych nechtěl...

Pak jsem slyšel její řev a proto jsem se raději tupě díval do učebnice. V tu chvíli se tu objevil Martinus s mámou, kteří si sedli ke mně.

,,Hele, Tini, chceš s tím taky poradit?" zeptala se ho máma.

,,Ehh, vždyť ani nevím, z čeho píšeme!" nakoukl mi do učebnice a něco málo si přečetl. ,,Tak tohle jen opakujeme. Jen se máme naučit názvy zkratek LGBT, jinak je to easy,"

Máma se zčervenala a podívala se na mě zle. ,,No neřikej, že já ti ukazovala tamto!" a začala pištět. ,,No to nene!!"

,,Uhm, stáva se," odkašlal jsem si nenápadně a vnímal jsem Martinuse, který mi něco překvapivě vyprávěl o Fortnite.

Pak se tu objevila Michelle, která má všechno na háku. Nemusí se učit. Přece jen chodí o jednu třídu níž, kde nemají stejné termíny na písemné práce, jako my.














Hello bitches!❤️
Hah! I finally wrote something!😨
Uhh, aspoň, že tak, XDD

~Locika💙 XDD

hug me✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat