🍭|22|🍭

492 53 35
                                    

Third person
Marcus 15 years
















Nemám žádné přátele, nebo blízké, co jsou v incestu. Proto bych chtěl mluvit o sobě a o Martinusovi, mém dvojčeti.

Gerd-Anne to přečetla nahlas už po několikáté, ale stále nemohla pochopit, co tím myslí. Pak jí jen proběhla hlavou jedna myšlenka. Zakroutila nad tím hlavou, odložila tu čtvrtku a sedla si na Marcusovu postel, kterou stihla ještě ustlat.

Nejvíce ale nechápala, proč mu pokoj zapáchal po alkoholu. Moc dobře přeci ví, že nepije a alkohol se mu celkově hnusí.

Přestala nad tím teda přemýšlet, zvedla se a šla do dalšího pokoje, který patřil Michelle. Hned si všimla, že její malovátka jsou poházená po stole a tak to šla srovnávat.

































Marcus byl stále zkamenělý a nebyl schopen slov.

,,Třeba jsi mi ještě nevysvětlil, proč jsi dal téhdy Martinusovi tu pusu v kavárně," Řekla Elizabeth tiše, nervózně si hrála s prsty, neboť se bála, co mu na to on řekne.

,,Ouuuhhh, jsme dvojčata. Je to normálka,"!Špitl Marcus s pohledem zabodnutým do země. Nic ale na té zemi neviděl. Jen odrážející světla z lamp.

,,Jsme kamarádi hodně dlouho a jestli je to tak, tak si nemůžem lhát," Elizabeth si skousla ret a podívala se Marcusovi do očí, který stále ale koukal do země. ,,Nebo snad kamarádi nejsme..?" Zeptala se s obavami. Malinko šla od něj dál a čekala.

,,Měl bych domů," Řekl Marcus najednou, podíval se do dálky, kde viděl svůj dům. ,,A musím ještě vyzvednout Michelle, která šla někam s jejíma friendkama,"

,,Tak asi teda kamarádi nejsme. Lžeš mi přímo do očí, Marcusi," Nafoukla Elizabeth tváře a otočila se na patě. ,,Nemáme si už stejnak nic říct,"

,,Ze začátku jsem tě přímo nenáviděl. Měl jsem chuť se ti posmívat, že jsi asiatka, ale neudělal jsem to. Proč? Protože sám zažívám menší deprese a nerad bych, aby sis tím znechutila život," Marcus jí dal ruku na rameno a otočil jí k sobě. ,,Holku jsem nikdy neměl a nevím, jak to chodí... Ugh, mám tě rád a jedno menší tajemství bych měl," Řekl nejistě. ,,Ale jestli miluješ a to doopravdy, tak bys slovo nebrala zpátky, že jo?" Elizabeth přikývla. ,,A-a ani mě za to nebudeš od-odsuzovat.."

,,Nebudu. Nic nebudu dělat. Jen mi řekni to, co chceš a já na to zareaguju svou reakcí," Odpověděla. Sama ale totiž měla obavy, co z něj nakonec vypadne.

,,Chodím s Martinusem. Jsme dvojčata. Jsme spolu. Je to incest. Mám i za trest napsat něco o incestu. Asi budeš se mnou chodit.."

Elizabeth otevřela pusu nevěřícně. Svět se jí jakoby zastavil. Neměla vůbec odvahu nic říct.

,,Jestli ho nemiluješ, tak ho nech jen mně," Špitl Marcus.

,,M-Marcusi.. Já to tušila.. Nechci ti pokazit vztah... J-já se s ním ro-rozejdu. Jen aby sis žil šťastně. P-promiň, že jsem ti vlastně zkazila vztah.. O-o můj bože, já jsem taková kráva," Elizabeth se rozbrečela. Spadla na zem na kolena a hlasitě brečela.

hug me✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat