🍭|20|🍭

528 60 65
                                    

Still third person*

-Marcus 15 years-

Začal nový den- nový týden, což znamenalo jen a jen jediné. Go tu school this week. A tak se stalo. Marcus trčel sám v lavici a pozorně sledoval učitelku, která povídala výklad o historii- spíše o dějinách Norska.

Marcus však znal celou historii tohoto státu, ale i tak to poslouchal, neboť to pro něj bylo opáčko a pohádka zároveň.

Hltal každičké slovo, když v tom mu na lavici přistál papírek. Marcus hrábl rukou po něm, ale ten papír spadl z lavice. A tak se líně nahnul pro to.

Dneska byl ve škole sám. Martinus se od včerejška nevrátil, což bylo divné. Mámě zalhal, že šel společně s ním do školy, což byl v tomto případě nesmysl.

Papírek byl zmuchlaný a tak si myslel, že mu to tam prostě hodili, jako nepořádek. Ale i tak ho nejistě otevřel a přečetl si ta dvě napsaná slova:

Tučný zmrd

Nahnalo mu to husí kůži a jeho dech se zrychlil. Rozhlédl se po celé třídě, ale nic. Ostatní se naprosto věnovali hodině a nikdo se neohlížel po Marcusovi. Marcus si to znova přečetl, aby aspoň pochytil krasopis- eh, hnusopis toho člověka.

Nastala přestávka. Učitelka šla s učebnicema pryč a tak třída byla plná hlupáků, co se něčemu řechtali.

Marcus si více nasadil brýle a svůj pohled sklopil na své ruce. Najednou ale ucítil tlak na svém rameni.

,,Tučná buznička," Řekl mu jeho spolužák, který sám vypadal jako gay. Marcus to však ignoroval a rozhodl se jít opláchnout.

Podíval se na sebe do zrcadla, které bylo hned nad umyvadlem. Viděl sebe. Viděl toho incestovýho gaye. Viděl toho tučného šprta.

Marcus si prohlížel vše na svém obličeji a všiml si i baculatých tvářiček, což se mu zhnusilo. Jeho odraz v zrcadle mu umožnil závratě.

Pustil vodu a své brýle si na maličkou chvíli sundal. Do rukou vzal vodu a opláchl si svůj "tučnej" obličejík.

Hlavou se mu honilo to přídavné jméno;

Tučný.

Ani si nevšiml, že mu začaly stékat slzy po tvařích a tak si je opláchl, vzal kapesníčky a osušil se, nasadil si brýle a sklopil hlavu.


















































































>>>>>>>>>>











Po škole byl zase v kavárně. Když vešel dovnitř, tak ho k sobě volaly Elizabeth s Michelle, aby se k nim posadil. Marcus však sklopil hlavu a sedl si ke stolu, kde byl sám.

Tupě hleděl do stolu a přemýšlel o své postavě.

Jsem tlustý, přímo odporný.

Hlavu si složil do dlaní a znova se rozplakal. Brečel kvůli sobě. Brečel kvůli tomu tučném šprtovi.

Nevímal lidi okolo, normálně nechal slzám průběh a svou pozornost věnoval svým prstům.

Jsou tučné..

,,Ahooj!" Najednou u sebe slyšel jemný hlásek. Jemný hlasek Emmy. ,,Jak ses mě-.. Co se stalo?!" Přisedla si k němu.

,,Neřeš to, prosím," Řekl Marcus přidušeně a více si schovával obličej.

,,Neřešit?! Spadl jsi ty vůbec z višně? Michelle! Elizabeth! Urychleně sem!" Zvolala Emma. Ostatní lidi se po ní rozhlíželi, ale nedávali tomu pozornost.

,,Jsme tu!" Ozvaly se jednohlasně a přisedly si též k Marcusovi.

,,Co se stalo?" Zeptala se sladce Elizabeth a něžně ho pohladila po ruce, kterou schovával v rukávu od mikiny. ,,Slzy ti přece nesluší," A setřela mu zbytečné slzičky. No, napřed mu sundala brýle.

,,Jakej debil to byl tentokrát?!" Zeptala se hned Michelle a nebrala ohledy na ostatní- no, na Emmu jo. ,,Emm? Nešla bys třeba vyrobit sliz? Vyrobit sliz nahoře v pokoji?"

,,Jojo," Přikývla Emma a rozešla se do dveří, kde se nacházela chodba, kde byly schody, které vedly do jejich pokojů.

,,Nikdo. Nic neřešte, prosím," Špitl Marcus a utřel si své zamlžené brýle. Zvedl se a měl namířeno též do svého pokoje. Ruce si dal do kapes a rozešel se taky do dveří.

Elizabeth zapištěla, když schodil ze své mikiny nějaký papírek.

,,Opravdu?! Ten idiot si to neumí ani po sobě uklízet!" Nadávala Michelle a vzala ten papír ze země. Rozešla se s ním ke koši, když v tom si ho zvědavě prohlížela. ,,Oh shit," Vylítlo jí z úst, když si všimla těch slov.

Elizabeth se k ní hned rozeběhla, čímž schodila židli. Chytla Michelle za rameno a podívala se na tu hrůzu.

,,Tučný zmrd," Přečetla to Elizabeth nahlas.



































































































>>>>>>>>>>>>>>>





Marcus si zapomněl vyčistil zuby a tak stále cítil v puse nějaký znechucení. Zvedl se z postele a namířil si to do koupelny. Byla tmavá noc a všichni v domě již spali.

Všiml si, že je tam rozsvíceno, což neřešil. Zatáhl za kliku a jeho oči zabloudily k Martinusovi, který si hrál s vodou, která je napuštěná v umyvadle.

,,Heh, ahoj, co děláš?" Zeptal se Marcus klidně a trochu ho popostrčil, aby si mohl vyčistit zuby.

Martinus na něj upřel pohled. Marcus si hned uvědomil, že je opilý. Chtěl jít od něj pryč, ale to už ho Martinus natlačil na stěnu a zlíbal ho. Marcus ho neodstrkával, i když jeho dech voněl po alkoholu.























































































































Právě tento den byl něčím vyjímečným. Tento den byl začátek toho nejhoršího pro oba dva.










Hii <3333
Druhá dlouhá kapitola ^^
Enjoy🙌

~Locika💙 XDD

hug me✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat