🍭|14|🍭

596 65 101
                                    

třetí osoba•

Marcus <14 y.o.>

Jak se praví, tak vše se může jednou změnit. Jde to. A tak se změnily i postavy v tadytom příběhu;

Martinus, jakožto egoista nadevše, se vždy večer vytrácel z domova. Nikdo nevěděl o tom, že se něco takového děje. Nikdo nevěděl ani o tom, že opouští vůbec dům v těchto večerních hodinách. Vše jen věděla tato rozmazlená autorka.

Marcus už ani nějak neřešil své dvojče, nebo rovnou svou matku, která začala s novou prací, ale to se sem přece jen zatím nehodí..
Marcus se stal oficiálním šprtem. Kdo chcete, tak mu běžte dát příklady s rovnicemi, on určitě rád vyhoví :)

A je to tady..
Gerd-Anne, jako matka všech dětí. Otevřela si kavárnu ve svém domě. Chodí tam poměrně hodně lidí a ona si tak hezky vydělává. Kdo chcete, tak pojďte na kafe, ale jestli nic needostanete, nebo nic nespatříte, stěžujte si autorce.

Malá Emma spadla z kola a má zlomenou nohu.

Silje je totálně na mol. Je to feťačka.

Kjell-Erik je ve vězení za nechtěnou vraždu důchodce (srazil ho autem)

A Michelle? Tak ta se stala tou nejoblíbenější holkou v Troforsu. Ale proč? Protože si našetřila na věci od Gucciho.

Ale jaký je vlastně děj? Kde je ten amaterský příběh? Halo, halo! Lociko, spusť své vlasy a piš!

_______

Marcus včera načapal Martinuse, jak se vrací vě dvě hodiny ráno domů. Byl úplně zničený a podle všeho tak trochu i opitý. Marcus však na to reagoval sprostýma nadávkama, ale nakonec se usmířili a drží to v sobě oba. Nikdo nic nikdy nikomu neřekne.

No jo, ale pak by se Martinusovi nestalo tamto, co plánuje ta mrcha/autorka/Locika

Michelle si do pokoje pozvala pár kámošek. Hoooodně zmalovaných a opravdu nevhodně oblíkaných. Ale to není zajimavé, tsttststts. Ony se spolu domluvily, že natočí video na svůj YouTube kanál a že to bude mít opravdu cenu.

,,Hej, Marcusi! Ty jsi hlavní postava!" Zařvala Michelle, když šla s holkama po schodech dolů. Chystaly se to totiž natáčet venku.

Marcus byl opravdu na šrot. Teprve vstával a byl zcela rozcuchaný. Kašlal na nějakou hygienu a jen se oblékl. Rychle šel ven a tam už viděl nějakou blondýnu, jak zápasí s kamerou.

,,Ale kde je Martinus?! Tohos měl taky zavolat!" Pořvávala na něj Michelle. Marcus však s tím nesouhlasil. Nic o Martinusovi nezmínila. I tak se sklopenou hlavou šel za Martinusem do pokoje.

,,Musíme spolu ven," Řekl, než otevřel dveře. Litoval toho, když spatřil Martinuse, jak se úplně upravuje. ,,Ale já myslel, že za tím týpkem jdeš až večer.."

,,Jo, ty jsi všímavej. Jen se připravuju na to natáčení. Moc dobře vím, o co jde a souhlasil jsem s tím," Vysvětlil Martinus a naposledy se navonil. Marcus nechápal, proč to tak přehání.

Co nevidět byli venku. Ve prostřed zahrady byla jedna židlička a naproti ní hned další. Marcus nic nechápal, zatímco Martinus se už na jednu posadil.

Michelle upravovala kameru a řvala na Marcuse, aby se posadil taky.

Rozcuchanej Marcus si zmateně sedl naproti Martinusovi.

,,Tyvole, snads mu řekl, o co jde," Ptala se Michelle Martinuse, který jen s falešným úsměvem přikývl. ,,Akce!"

,,Marcusi, známe se už od narození. Vím, že je to proti pravidlům, ale láska za nic nemůže," Pravil Martinus zmatenýmu Marcusovi. Chytl ho za obě ruce a pokračoval; ,,Slovo incest je pro ty debily nechutné, ale pro nás ne. My jsme si souzeni.. Miluju tě,"

V tu chvíli Marcus vykulil oči a nevěřil. Svět se mu zastavil, naprosto zamrzl. Nic k tomu neřekl a nevěřícně se díval na své dvojče, jak mu přikládá své rty na ty jeho. Marcus byl opravdu zmatený, ale i tak mu ten nevinný polibek oplatil.

Ozval se křik ostatních holek. Pištěly a smály se. S mlasknutím se od sebe odtáhli.

,,Teď mi slib, že mě nikdy neopustíš," Řekl Martinus s pohledem do Marcusových očích. Marcus nejistě přikývl a odvrátil zrak.

,,Stop!" Zařvala Michelle a vypla natáčení.

Opravdu mu teď Marcus je schopen udržet svůj slib? Opravdu je ten pravý, aby s ním byl? Vydrží s ním dlouho?

,,Nikdy tě neopustím," Šeptl Marcus, když byl konec scény.


























































































Jen kdyby věděl, že se mýlil. Jen kdyby věděl, že se mu ztrácí před očima...



















Heiii!😊
Tak signál tu je. Psát můžu Xd
No a jen jsem chtěla oznámit, že bych chtěla nejrychleji dodělat tuhle knihu a pak zdělit ještě něco...

Jop. Tu dobu, co jsem tu nebyla, tak mi psala jedna holka, jo?
Že nejsem mmer a takhle. Že prej ona je #mmerforever

Měla jsem sto chutí ji na to odepsat, že ten hashtag je natolik zvrácenej, nepravdivej...
Twl, řekněte, kdo z vás si v šedesáti letech pustí Elektrisk ;)
Kdo z vás bude nosit jejich merch, twl

A to jako wau!? Mmer forever! Ha lol! No žejo, určitě je budete poslouchat až do své smrtě, to víte že jo (ironie)

MM vás opravdu někdy omrzí a najdete si jinýho idola -.-
Třeba to bude Drake, nebo kdo.

_Jen můj názor, jo?_

Tak to mi napište, až budete umírat a pustíte si Girls. Wtf











~Ta nejvíc zmatená Locika💙 XDD

hug me✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat