episode 1

2.4K 31 2
                                    

"ammi kahan hen ap"

neha ki awaz pr najma kitchen sey bahir aie

agie meri jaan? kesa raha aj ka din college men beta?

acha tha.. mukhtasir sa jawab dia gaya ..

kia howa beta mood kun off hai??

kuch nhi ammi bs kuch thak gie thi..
Peshani ko masaltey howey neha ney jawab dia

ammi muskuraie ...
jao beta fresh ho jao men khana lgati hon

Acha ammi...

Ammi baba kahan hen? kia aj lunch k liye gher nhi ayen gey baba??

Beta unhen aj kisi meeting k liye jana tha
Wahan wo late ho jayen gey to wahin pr lunch kren gey..

Ammi ney muskuratey howey jawab dia..

Okay beta tum fresh ho k dinning table pr ajao men intezar kr rhi hon...

jo hukum ammi jaan... love you!
piyar sey ammi ko galey lgatey howey boli or fresh honey chali gie.

***. . . . . . . . . . . . . . . . . . ***. . . . . . . . . . . . . . . . . .***

mjhey khan sey mashwara krna chahiye..

Amjad apney office k room men chair pey bethey howey soch rahey they..

enter com pr peon sey coffee ka keh kr unhon ney mob utha k call mila di
pehli ring pr phone uthaya gaya tha.

Is pareshani men wo najany kitney cup coffee pi chukey they

Assalam u alikum .. amjad ki call pr khan ney muskuratey howey slaam kia..

Walikum slaam

Kesey ho amjad??

Men thik nhi hon khan. kuch pareshani hai kia tum isi wqt merey office aa saktey ho mjhey kuch zaruri mashwara chahiye tum sey..

Amjad ki bat sun kr khan ko kuch tashweesh lahiq hoi thi..

Kia bat hai amjad?? Koi serious maslah hai ??

Han kuch esa hi samajh lo..

Okay men abhi pohnch raha hon khan foran uth gey they apney bachpan k sathi dost hamdard ko pareshani men dekh k wo bhi pareshan ho gey they..

Okay men intezar kr raha hon tumhara..

Amjad ney kehtey howey call bund kr di.

***. . . . . . . . . . . . . . . ***. . . . . . . . . . . . . . ***

Umer coffie ka mug mun sey lagatey howey kuch tashweesh sey apney samney bethey is shakhs ko dekhney laga..

Yeh shakhs usey kuch mashkook sa lag raha tha..

Wo is waqt " Cafe liquiteria" apnni favorite place pr mojud tha yahan ki coffee uska mood fresh kr deti thi jo k aj k moqey k hisab sey kafi khushgawar hona bhi zruri tha ..

Umer ko us k dad ney is meeting k liye bheja tha or khas takeed ki thi k yeh project un k hath sey jana nhi chahiye un k successful business or tajurbay k lehaz sey yeh project un k liye kafi acha sabit honey wala tha ...

Or umer to apney dad ko khush krney k liye apni jan tk hazir kr sakta tha jb k yeh to sirf ek project tha..

Umer ki nazron ko khud pr mehsus kartey howey
Us shakhs k labon pr ek madham c muskurahat aie or amjad ko dekhtey howey bola mjhey apka proposal manzoor hai..

MEN SIRF TUMHARI HONWhere stories live. Discover now