kuch izhar.....(part2)

461 14 2
                                    

Us k samney bethey wo us ki  coffee k khatam honey ka intezar kr rahi thi or teekhi nazron sey br br usey dekh rahi thi  ali usey intezar krwa krwa kr uska gussah mazeed barha raha tha

wo 3 cup coffee mangwa chuka tha lekin uthney ka name hi nahi  ley raha tha
ramsha ka zabt k marey bura hal honey laga ...
wo hath men mob thamey usey dekh rahi thi jis pr uski mama ki koi 10 calls a chuki thi wo janti thi wo pareshan ho rahi hon gi or call attend kr k wo unhne mazeed pareshan  nhi krna chahti thi ..

Okay Just enough now ....
men ab mazeed ek second bhi yahan nhi ruk sakti men itni bhi majbur nhi hon k ap meri majburi ka faida utha saken..
So i am going Now...
Wo table pr hath martey howey gussey sey apna dupatta durust krti mob uthaye khari hoi or ali k side sey nikal hi rahi thi k ali ney apna hath utha kr us k hath ko tham lia or usey wapis kheench kr khara ho gaya ramsha ney gussey sey ankhon ko meench kr gehra sans lia...

Or jesey hi ankhen kholi to ali samney mojud nhi tha balkey ghutney k bal zameen pr betha tha.  ...

Us ney right side ki pocket sey box nikala ....
Jo surkh rung ka mukhmali box tha or dikhney men nihayat hi khubsurat tha wo usey bina palak jhapkaye is ki karwaie ko dekh rahi thi.....

ali ney wo box khol kr us k samney kia   ramsha ney herat sey usey dekha wo muskura raha tha phr us ney nigah utha kr apney charon taraf dekha cafe k bahir sey guzartey log ruk kr in dono ko  dekh rahey they ......

or jo log cafe men mojud they wo mun kholey inhen dekhney men masruf they...
kuch door table pr 6 sey 7 larkiyan college uniform men malbus hasrat sey un ki janib dekh rahi thi
un men sey ek larki jo dikhney men khubsurat
Thi or magrur to inteha ki thi us ney ramsha ko dekhtey howey kaha ...
Say yess... Ramsha ko herat hoi us ney sir jhatak kr wapis ali ki traf Dekha
Yeh sb kia hai???
Ap kia kr rhey hen uthen yahan sey mjhey janey den
Ali k labon pr khubsurat c muskurahat dar aie.. Or boht piyar sey dheemey lehjey men bola....  JANAB MUHABBAT HO GIE HAI AP SEY
Or
Is sey pehley k ali apni bat mukammal kr pata ramsha ney usey hath utha kr sakhti sey rok dia

Bs....
Mjhey muhabbat nami cheese sey koi gharz nhi to baraye meharbani is trha sar e aam meri izzat ko tamasha mt banayen ....

Ali k chehrey  ka rung fuq howa wo hamesha sey har kam men jald bazi krta tha lekin aj usey apni jald bazi ney be inteha nuqsan pohnchaya tha ali ramsha ki bat sun kr sidha howa or nihayat afsos sey bola mt kro muhabbat ki naqadri RAMSHA  warna yad rakhna muhabbat ko taras jao gi or muhabbat nhi miley gi.....

Kis muhabbat ki bat kr rahey hen ap yeh muhabbat jo sar e rah mera tamasha banaye khari hai kia isey kehtey hen muhabbat..
kia faida esi muhabbat ka jo izzat hi nan dey sakey or jo izzat hi nan dey wo muhabbat kesi........
Muhabbat ek pakeeza rishtey ka name hai or is ki pakeezgi nikah hai.....
Ramsha ki bat pr ali k labon pr maini khez muskurahat aa guzri. . . .

tumhen  kia lagta hai k men yahan waqt guzari k liye khara hon tumhari izat ko tamasha bnaye agar esa hai to mjhey kia krna chahiye?? kun k men ney to yahan tumhen hi izzat bnaney ka faisla kia hai or khuda k bad in sb ko gawah bnana chaha tha apni muhabbat ka .... Ali ney hath sey ird gird k logon ki taraf ishara kia or kaha...

Ring ka box jo ali k hath men tha usey us ney bund kr k itni zor sey phenka k wo toot chuka or ring najaney kahan kho gie..

MEN SIRF TUMHARI HONWhere stories live. Discover now