EN AZ SENİN KADAR SANCILARIM

9 2 1
                                    


Hani böyle tam herşeyden vazgeçtim dediğiniz anda kimse olmaz ya yanınızda ve geride bir takım şeylerden vazgeçilmiştir ben onu o durumdayken tanıdım ve bana en acılı anda içilen en agir ama en etkili agrı kesici gibi geldi bazı duygular vardır yaşayıp görülen kişisel dugular ben o duygulara onunla merhaba dedim ve ben ilk defa birini anneme anlattım cok anlamlı seyler bunlar yaşaması güzel şeyler işte her güzel şeyin bir kötü yanı olduğu gibi bununda bir kotu yanı var tabi BİLMİYOR... O konuşurken benim onu nasıl can kulağıyla dinlediğimi bilmiyor,o gülerken benim kalbim tekliyor ,benim yerim onun kalbi-en acısı da bu -onu da bilmiyor salak salak herkese neşe saçarken beni görmüyor 0na bakarken her şeyden vazgeçtiğimi görmüyor çünkü bilmiyor neyi nasıl anlatabilrimki bilmiyor ,görmüyor görmüyor saç bir kadın içn vazgeçiştir saçlarımdan saçlarımdan vazgeçtim nasıl söylenir o makasın kütür kütür sesi gelirken o makası alıp kalbime saplamak istediğimi nasıl söylerim ama bilmemeli sarhoşken yazılan yazının mürekkebini koklamamalı o insan bilmemeli,görmemeli ''arkadaş kalalım'' dediği günki gibi kalmalı sevgimiz. ben ona sırılsıklamken o hiç bir şey olamamış gibi devam etmeli yoluna ,yolumuza...BU SAATTE UYUMUYORSAK YA KAFAMIZIN GÜZELLİĞİNDEN YADA KAFAMIZDAKİNİN...

                                                                                      MELİSA KIYAK

UnutamadimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin